Entertainment alle pijlers

Help, mijn man is klusser

26-04-2021 20:35 1007 berichten
Speciaal NL-Ziet genomen om hier mee te praten, maar nog geen topic te vinden! Hierbij!
Alle reacties Link kopieren Quote
Klussen in dit huis gaat het echte probleem niet oplossen.
MissPiglet schreef:
03-05-2021 20:48
Dit is toch geen normale situatie? Waarom krijg je kinderen met zo’n stuk verdriet? Of zou dit uiteindelijk zo’n nep-verhaal zijn.
Ze doet wel een beetje sensatiezuchtige uitspraken, maar misschien is ze te gehersenspoeld. Dan maar beter de waarheid wat aangedikt...
Alle reacties Link kopieren Quote
Help, mijn man is psychopaat.
Daar zit iets goed fout. Zo emotieloos als ze klinkt. Ze lijkt totaal afgestompt, kapot gemaakt. Fluisteren omdat je man het anders hoort? Geen risico willen lopen? Hoe kan dit ooit nog goed komen?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Twitter komt Forrest Gump achter elkaar voorbij rennen.
Ik vind hier dingen van.
Wat een enge situatie.
Ik hoop zo dat ze voor haar een huisje regelen en dat opknappen zodat ze bij die man weg kan rennen.
Mijn God, wat een debiel.

“Dit is om mij te beschermen” :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar toch wel raar. Ze zijn vanwege corona al eerder dan gepland in dit huis gaan wonen. Maar dat is duman niet langer dan een jaar geleden. Dan heeft ze er een tijdje gewoond voordat ze ging klagen. Toen ze kwamen filmen was het kindje al vier maanden oud en dat is toch ook al weer even geleden omdat ze ook moeten edit ten. Lijkt er op dat ze wel heel snel is gaan klagen nadat ze er woonden of mis ik iets??
The past may be in tatters
But today is all that matters
gruffalo schreef:
03-05-2021 20:58
Maar toch wel raar. Ze zijn vanwege corona al eerder dan gepland in dit huis gaan wonen. Maar dat is duman niet langer dan een jaar geleden. Dan heeft ze er een tijdje gewoond voordat ze ging klagen. Toen ze kwamen filmen was het kindje al vier maanden oud en dat is toch ook al weer even geleden omdat ze ook moeten edit ten. Lijkt er op dat ze wel heel snel is gaan klagen nadat ze er woonden of mis ik iets??
Misschien waren ze begin corona al maanden aan het klussen?
Alle reacties Link kopieren Quote
En toen kwam corona en daardoor moest ik overal camera's ophangen. :bonk:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Katjaishier schreef:
03-05-2021 21:01
Misschien waren ze begin corona al maanden aan het klussen?
Ze Stuurt en film in van hoe ze woonden nadat ze verhuisd waren, omdat ze in zo'n slechte woon situatie zat . Voor hun verhuizing /corona woonden ze in een appartement zonder tuin, en had ze er dan toch nog geen last van?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel Nederland sloeg aan het klussen toen corona uitbrak, maar deze meneer kon het ineens niet meer.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
03-05-2021 20:55
Op Twitter komt Forrest Gump achter elkaar voorbij rennen.
Dat wilde ik net zeggen... Run Forrest run
Geen klein huis ...
Sabeltandcavia schreef:
03-05-2021 21:04
Heel Nederland sloeg aan het klussen toen corona uitbrak, maar deze meneer kon het ineens niet meer.
Vervroegde penopauze, denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan we nog ontdekken waarom dat kamertje van Blauwbaard op slot zit?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die man is een psychopaat. Doodeng, zo'n Jeckel and Hyde figuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die man is echt niet helemaal lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
:woa:
Wat een rare......
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel een apart geval.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat cadeautje kan ze ook wel naar fluiten denk ik.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Staat ie al die dozen te verhuizen met die rugtas steeds. Is het het sadomasochist of zo?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zij is niet voor niks zo achterdochtig. Hij is heel onvoorspelbaar met vreemde denkkronkels. En zij is inderdaad compleet afgestompt. Zou ik ook worden als ik zou proberen in zijn hoofd te kruipen, omdat je hem probeert te doorzien.
Is hij autistisch ofzo? Hij reageert zo apart, nu ook weer met die container.
louise1 schreef:
03-05-2021 21:13
Staat ie al die dozen te verhuizen met die rugtas steeds. Is het het sadomasochist of zo?
Nou, 'al die dozen'... Het ging zeg maar niet echt voortvarend 😄

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven