Entertainment alle pijlers

Help, mijn man is klusser

26-04-2021 20:35 1007 berichten
Speciaal NL-Ziet genomen om hier mee te praten, maar nog geen topic te vinden! Hierbij!
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
10-04-2023 22:46
Zielig verhaal. Zou hij een stoornis hebben?
Dat vroeg ik me ook af, heb niet het idee dat het hele verhaal verteld werd. Ze waren behulpzamer dan normaal, zelfs zijn motor werd gerepareerd. Normaal doen ze dat soort extra dingen niet. Aan de reactie van zijn moeder te zien kreeg ik bijna het idee dat hij tegen suïcidaliteit aan hing of zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zag juist een jongeman die volledig het overzicht kwijt was. Ik had het idee dat het programma vooral op zoek was naar onderlinge oorzaken ( laag zelfbeeld, financiële problemen, enz. ). Ik had juist het idee dat het een normaal persoon was die een te groot project op zijn schouders had genomen. Zijn broers hadden daarin wel wat meer kunnen betekenen , vind ik.
hoi
Ik zag ook niet echt iemand waarbij er hele grote problemen waren. Gewoon onverstandig geweest door inderdaad een te groot project op zich te nemen. Verder werkte hij toch gewoon, had vrienden en zag er verder normaal en netjes uit.
Ik snap wel dat hij zijn familie niet om hulp vroeg en ik vind hem erg netjes tijdens het ‘interventie’ gesprek.
Als je zag hoe die moeder en het broertje ‘hielpen’: dat kostte alleen maar meer frustratie en tijd.
En dan noemen zij hem eigenwijs, maar ergens snap ik die houding dan ook wel.
Hij stond er ook een beetje alleen voor, ook al waren de bedoelingen goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vladimir schreef:
11-04-2023 00:27
Dat vroeg ik me ook af, heb niet het idee dat het hele verhaal verteld werd. Ze waren behulpzamer dan normaal, zelfs zijn motor werd gerepareerd. Normaal doen ze dat soort extra dingen niet. Aan de reactie van zijn moeder te zien kreeg ik bijna het idee dat hij tegen suïcidaliteit aan hing of zo.
Ik heb ook het idee dat niet het hele verhaal verteld werd. Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij niet gewoon zelf aan de slag had gekund, eventueel met hulp van familie/ bekenden. Waarom werd juist hij geholpen? Iemand zonder partner of gezin ook nog. Omdat hij in een krot woonde, maar hij zal de enige niet zijn. Vond John ook opvallend mild. Normaal proberen ze ook de “niet-klusser” zo ongunstig mogelijk te portretteren, maar dat gebeurde nu ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
iets_perzik schreef:
13-04-2023 16:21
Ik heb ook het idee dat niet het hele verhaal verteld werd. Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij niet gewoon zelf aan de slag had gekund, eventueel met hulp van familie/ bekenden. Waarom werd juist hij geholpen? Iemand zonder partner of gezin ook nog. Omdat hij in een krot woonde, maar hij zal de enige niet zijn. Vond John ook opvallend mild. Normaal proberen ze ook de “niet-klusser” zo ongunstig mogelijk te portretteren, maar dat gebeurde nu ook niet.

Mogen alleen mensen met een gezin geholpen worden? Hij zat in zo'n puinzooi, ik vond het fijn dat hij geholpen werd. Gelukkig is dat niet voorbehouden aan gezinnen.

Het leek me een hele lieve, ietwat gevoelige man, die langzaam leek af te glijden. Ik gunde hem dit van harte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Creatieveling schreef:
13-04-2023 17:11
Mogen alleen mensen met een gezin geholpen worden? Hij zat in zo'n puinzooi, ik vond het fijn dat hij geholpen werd. Gelukkig is dat niet voorbehouden aan gezinnen.
Bij dit programma verwacht je toch wel dat er ook andere slachtoffers in het spel zijn (dat hoeft niet perse een gezin te zijn, partner kan ook). Het heet dan ook “help, mijn man is klusser” en niet “help, ik heb mijn eigen puinzooi veroorzaakt”. :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven