Het Blok 2010
woensdag 19 mei 2010 om 21:16
quote:Wickivi schreef op 19 mei 2010 @ 21:13:
Ooh het lijkt me zo ontzettend grappig als het appartement van Linda en Henk het meeste op gaat brengen en zij de 50.000 euro gaan krijgen
Ja, daar ben ik dus ook zo bang voor (ben namelijk nog steeds voor M&M) dat Henk en Linda dus de meeste tijd/energie in hun appartement kunnen steken, PLUS dat ze nog redelijk vers en fris zijn... ik denk dus dat zij de meeste kans maken op winst.
Ik denk echt dat de Henkies de meest verstandige keuze gemaakt hebben...
Ooh het lijkt me zo ontzettend grappig als het appartement van Linda en Henk het meeste op gaat brengen en zij de 50.000 euro gaan krijgen
Ja, daar ben ik dus ook zo bang voor (ben namelijk nog steeds voor M&M) dat Henk en Linda dus de meeste tijd/energie in hun appartement kunnen steken, PLUS dat ze nog redelijk vers en fris zijn... ik denk dus dat zij de meeste kans maken op winst.
Ik denk echt dat de Henkies de meest verstandige keuze gemaakt hebben...
woensdag 19 mei 2010 om 21:18
woensdag 19 mei 2010 om 21:20
Henk en Linda zouden best wel eens kunnen gaan winnen. Ze hebben het idd goed bekeken om zich niet in het fiasco op de zolder te mengen.
Waarom geven Martine en Dennis toch elke keer zo snel op.Zo ontzettend jammer! N&M waren mijn favoriet, maar ik hoop vandaag ook nog op een leuke oneliner van Nienke.
Ik wacht in spanning af!
Waarom geven Martine en Dennis toch elke keer zo snel op.Zo ontzettend jammer! N&M waren mijn favoriet, maar ik hoop vandaag ook nog op een leuke oneliner van Nienke.
Ik wacht in spanning af!
woensdag 19 mei 2010 om 21:21
woensdag 19 mei 2010 om 21:23
Snap ook niet dat Martine en Dennis er niet uitgezet zijn.. Waardeloos stel zeg, liever lui dan moe en alleen maar klagen en afgeven op een ander..
Ik hoop dat Maarten en Monique of Henk en Linda winnen. Deze laatste hebben gelijk dat ze zich niet op de zolder storten. Snap ook eigenlijk niet dat Miek en Nienke zich op de zolder storten terwijl ze zelf de boel nog niet eens af hebben...
Kijken blijft leuk om te zien hoe het afloopt..
Ik hoop dat Maarten en Monique of Henk en Linda winnen. Deze laatste hebben gelijk dat ze zich niet op de zolder storten. Snap ook eigenlijk niet dat Miek en Nienke zich op de zolder storten terwijl ze zelf de boel nog niet eens af hebben...
Kijken blijft leuk om te zien hoe het afloopt..