Entertainment alle pijlers

Het blok Australië

22-01-2018 15:54 876 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Ik vind de jury dit seizoen behoorlijk streng trouwens. Die anderen werden ook behoorlijk afgefikt.
Of de kandidaten zijn minder goed, dat kan natuurlijk ook.
ik vind het niveau op zich wel hoog, de eerste kamers waren ook meteen goed, terwijl ze anders wel eens moesten wennen/er in komen
Alle reacties Link kopieren
https://nos.nl/artikel/2301684-gouden-w ... aleis.html

Ik moest aan Sara (en haar moodboards) denken toen ik dit las :hyper:
niekchic schreef:
14-09-2019 18:39
https://nos.nl/artikel/2301684-gouden-w ... aleis.html

Ik moest aan Sara (en haar moodboards) denken toen ik dit las :hyper:

Ik ook. :lol:
:facepalm: Nu werkt ze zelfs al medewerkers naar de grond om ze half aan te randen. :-[
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-09-2019 18:10
:facepalm: Nu werkt ze zelfs al medewerkers naar de grond om ze half aan te randen. :-[
O_O
Ik vond haar wel grappig maar eigenlijk is ze een beetje too much. In alles wat ze doet en in hoe ze dingen aanpakt

Sara:
Ik kan geen luxe vloer betalen maar een piano en een kroonluchter stralen zoveel luxe uit :facepalm: ik voorzie weer een duur geheim wapen dat friendly fired. :jump: :jump:
Domme keuzes van Sara met d'r piano.
Dan is die draaibare kachel van Jess en Norm toch een stuk luxueuzer!

Vind het tof dat ze toch een oplossing voor hun zwembad hebben gevonden zonder dat ze hun onderburen nodig hebben. Vind Jess er goed mee omgaan dat ze terugkrabbelden. Zij staat er echt boven.
Hang dat plafond toch even opnieuw op, joh. Voor die vier uurtjes werk laat je het klappen?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-09-2019 18:10
:facepalm: Nu werkt ze zelfs al medewerkers naar de grond om ze half aan te randen. :-[
bizar he
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde topic :facepalm:
Tjezus, wat vals
Jess is leuk op de radio!
Oké, nu was 'ie wat langer in beeld. :proud:

Je kunt trouwens zo wel zien dat het niveau vorig jaar wel wat hoger lag; die kamer van Ronnie en Georgia was een klap beter en ook veel sneller klaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft die Scott toch een engelengeduld
Ik zou allang gezegd hebben"Ga dan maar weg als je hier niet wil zijn"
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
18-09-2019 19:38
Wat heeft die Scott toch een engelengeduld
Ik zou allang gezegd hebben"Ga dan maar weg als je hier niet wil zijn"
Gaat dit over Sara? Ik was op vakantie maar ik ben bijna bij.
Ik moet de oplevering van de slaapkamer nog bekijken.

Ik heb in mijn vakantie wel mee gelezen, dus ik wist dat Sara er uit wilde maar dat niet direct heeft gedaan.
En nu zit ze er nog steeds in?
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg ik verder niets.
Geen spoilers hè :-D
De hysterie van Sara toen ze die botsing had. Ik hoop echt dat ze dat speelt en dat dit niet haar echte persoonlijkheid is. Je zou maar met haar in 'n vliegtuig zitten als er een noodlanding gemaakt moet worden...
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
18-09-2019 20:39
De hysterie van Sara toen ze die botsing had. Ik hoop echt dat ze dat speelt en dat dit niet haar echte persoonlijkheid is. Je zou maar met haar in 'n vliegtuig zitten als er een noodlanding gemaakt moet worden...
Je zal met haar getrouwd zijn
granny71 schreef:
18-09-2019 19:38
Wat heeft die Scott toch een engelengeduld
Ik zou allang gezegd hebben"Ga dan maar weg als je hier niet wil zijn"

Eigenlijk was het gewoon ronduit onbeschoft wat ze deden, een belediging richting Scott. Dat probeerde hij volgens mij ook tot ze door te laten dringen, zonder het met zoveel woorden te zeggen.
Maar hij bleef wel heel kalm inderdaad, hij had ze net zo goed de deur kunnen wijzen.
Ik snap wel dat ze in het begin die dingen niet wilden wisselen, maar toen Scotty zei dat het goedkope Chinese namaakmeuk was, was ze nog steeds dwars.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja nu mogen ze de opdracht overslaan ook de gaan klussen aan het plafond.

Slaat toch nergens op. Ze reageren veel te overtrokken wat hen veel tijd heeft gekost. Ze hebben het zelf verspild
Het komt zo vaak voor dat dingen opnieuw moeten omdat het niet goed is of niet aan de regels voldoet. Dus dan doe je dat gewoon.
In de tijd dat ze er nu over hebben staan protesteren hadden ze dat plafond wel drie keer opnieuw kunnen ophangen.
Of je laat het doen. Hadden zij niet een groot geldbedrag uit die kluis gekregen? Ze hebben geld zat, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Zo zijn ze wel onder de opdracht uitgekomen. Ze steken niet onder stoelen of banken dat ze opdrachten stom vinden en zonde van de tijd (met die caravan laatst. Blablabla ‘oude meuk’ blablabla

redbulletje schreef:
18-09-2019 20:39
De hysterie van Sara toen ze die botsing had. Ik hoop echt dat ze dat speelt en dat dit niet haar echte persoonlijkheid is. Je zou maar met haar in 'n vliegtuig zitten als er een noodlanding gemaakt moet worden...

Poe. Ik hoop dat het nep is. Ik vind haar sowieso overkomen als negatief persoon. Ze zanikt werkelijk over alles. Continu. Vandaag ook: boehoe we moeten een kamer inrichten voor 4000 dollar maar hoe dan? Ik heb zeker 5000 dollar nodig boehoe
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het altijd op en de opdrachten spoel ik altijd door :proud:

Zou als kandidaat ook not-amused zijn om steeds van het werk afgehouden te worden....maar ja, dat weet je wel wanneer je je hiervoor opgeeft.

Wel een hoop drama, tranen en boze mensen steeds zeg. Keith stapt geloof ik ook steeds meer met het verkeerde been uit bed.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
18-09-2019 20:33
Dan zeg ik verder niets.
Geen spoilers hè :-D
Tuurlijk wel! Ik lees uit vrije wil mee😁
Ik weet dat ik dingen ga lezen die ik nog moet zien hahaha.
Als jullie moeten wachten tot ik bij ben dan duurt het nog wel even.

Ik heb net de caravanopdracht gezien.
Ik heb nu wel een goed beeld bij de kandidaten.
Ik vind Sara ook echt negatief. In alles.
De anderen zeggen ook positieve dingen als; ik snap wel waarom deze kamer gewonnen heeft.
Sara vind het alleen maar doorgestoken kaart, en moeten ze haar hebben. Echt flauw.
Van mij mogen ze vervangen worden.

Is dat wel eens gebeurt?
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
19-09-2019 16:03
Tuurlijk wel! Ik lees uit vrije wil mee😁
Ik weet dat ik dingen ga lezen die ik nog moet zien hahaha.
Als jullie moeten wachten tot ik bij ben dan duurt het nog wel even.

Ik heb net de caravanopdracht gezien.
Ik heb nu wel een goed beeld bij de kandidaten.
Ik vind Sara ook echt negatief. In alles.
De anderen zeggen ook positieve dingen als; ik snap wel waarom deze kamer gewonnen heeft.
Sara vind het alleen maar doorgestoken kaart, en moeten ze haar hebben. Echt flauw.
Van mij mogen ze vervangen worden.

Is dat wel eens gebeurt?
Volgens mij niet.
Ik denk dat ze ook een contract moeten tekenen dat ze niet mogen stoppen.
Sara zit er nog steeds in en hangt nog steeds de verongelukte diva uit.
Drama van gisteren ging over Kerrie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven