Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic deel II

07-07-2019 09:43 900 berichten
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaaaaaa, ze is er!!!!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ede-kindje
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Harry en Meghan hebben vrijdag hun tweede kindje mogen verwelkomen. Het meisje heet volgens de BBC Lilibet ’Lili’ Diana Mountbatten-Windsor.

Mooi hoor :heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooie naam! Mooi eerbetoon aan Diana ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Julus schreef:
06-06-2021 18:14
Mooie naam! Mooi eerbetoon aan Diana ook.
En aan oma Elisabeth ook volgens mij. Of is Lilibet daar niet van afgeleid ?
mick87 schreef:
06-06-2021 18:21
En aan oma Elisabeth ook volgens mij. Of is Lilibet daar niet van afgeleid ?
Ja, dat is haar nickname.

Schattige namen :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heet Charlotte ook niet Diana?

Leuke naam voor de nieuwe spruit!
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
06-06-2021 18:24
Heet Charlotte ook niet Diana?

Leuke naam voor de nieuwe spruit!
Charlotte Elizabeth Diana, zou jij toch moeten weten ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Star3 schreef:
06-06-2021 18:26
Charlotte Elizabeth Diana, zou jij toch moeten weten ;-)
Ja 🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star3 schreef:
06-06-2021 18:22
Ja, dat is haar nickname.

Schattige namen :heart:
The Queen kon toen ze klein was geen Elisabeth zeggen. Ze noemde zichzelf Lilibet. Daar komt de naam vandaan
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
06-06-2021 18:28
The Queen kon toen ze klein was geen Elisabeth zeggen. Ze noemde zichzelf Lilibet. Daar komt de naam vandaan
EliZabeth. Je bent sloppy vandaag, wat drink je? :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Star3 schreef:
06-06-2021 18:26
Charlotte Elizabeth Diana, zou jij toch moeten weten ;-)
Het zijn er intussen ook wel een heleboel
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
De reacties bij de DM zijn alweer om te janken :-(
Star3 schreef:
06-06-2021 18:22
Ja, dat is haar nickname.

Schattige namen :heart:
O ja dat zag ik in een film. Iemand noemde haar Lillibet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star3 schreef:
06-06-2021 18:29
EliZabeth. Je bent sloppy vandaag, wat drink je? :proud:
Karvan cevitam 😱
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw, zo lang al geen update! Samenvatting van dag 2 van de Royal Jubilee, als Harry & Meghan verschijnen, van de (wel erg bevooroordeelde :P ) The body language guy https://www.youtube.com/watch?v=_xIZxm3AfSc
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
04-06-2022 09:31
Wauw, zo lang al geen update! Samenvatting van dag 2 van de Royal Jubilee, als Harry & Meghan verschijnen, van de (wel erg bevooroordeelde :P ) The body language guy https://www.youtube.com/watch?v=_xIZxm3AfSc
Pfff heel suggestief allemaal. En natuurlijk niet objectief gekeken. We interpreteren nu met voorkennis gedrag anders. De commentaren ook onder dat filmpje van mensen die de royals steunen en anti harry en Meghan zijn. Beetje triest. Ga zelf maar eens in zo'n gouden kooi leven vol met etiquette en verwachtingen en dan ook nog met de roddelpers om je heen. De meeste zouden van minder doordraaien. Groot gelijk dat Harry en Meghan het niet meer wilden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Raar filmpje he. Ik geloof dat ik iets van hem zag nav het interview met Oprah Winfrey. Maar wat ie hier probeert te zeggen... Ik geef Harry en Meghan eigenlijk geen groot gelijk hoe ze dit hebben aangepakt, maar dat is een ander verhaal.

Vond het concert gisteravond echt schitterend

Afbeelding

Afbeelding

En Willam sprak ontzettend goed.

Afbeelding
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
05-06-2022 11:40
Raar filmpje he. Ik geloof dat ik iets van hem zag nav het interview met Oprah Winfrey. Maar wat ie hier probeert te zeggen... Ik geef Harry en Meghan eigenlijk geen groot gelijk hoe ze dit hebben aangepakt, maar dat is een ander verhaal.

Vond het concert gisteravond echt schitterend

Afbeelding

Afbeelding

En Willam sprak ontzettend goed.

Afbeelding
Dat interview hadden ze beter niet kunnen doen. Was toch een beetje de vuile was buiten hangen. Anderzijds denk ik ook wel: die mensen kregen in de media zoveel shit over zich heen. Snap ook wel enigzins dat ze een keer hun verhaal wilden doen.

Valt me trouwens wel op dat sinds ze zijn teruggetreden ze amper nog in de tabloids verschijnen met rare verhalen. Ze worden denk ik wel minder opgejaagd door de paparazzi. Ook hun kinderen blijven goed uit de media. Van Lili is maar 1 foto. Archie weet ook niemand hoe die er nu uitziet. Dat hebben ze wel goed gedaan. Harry beschermt zijn gezin goed.

Feit dat ze nu in de UK zijn zegt wel iets. Als de familiebanden dusdanig slecht waren,zouden ze er niet zijn denk ik. En achter de schermen schijnen ze wel geluncht te hebben met de familie. Vraag me wel af hoe de banden nu zijn. Niet meer zoals het was denk ik...

En dan verschijnen er ook nog memoires van Harry dit najaar. Hopen dat dat beschaafd blijft.

Harry komt op mij als een beschadigd man over. Door de dood van zijn moeder. Veel van zijn gedrag is daar mogelijk door te verklaren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Foto's van Lilibet ter gelegenheid van haar eerste verjaardag, afgelopen zaterdag
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
DG2015 schreef:
07-06-2022 08:30
Afbeelding

Foto's van Lilibet ter gelegenheid van haar eerste verjaardag, afgelopen zaterdag
Lijkt precies op Harry
Alle reacties Link kopieren Quote
Wauw een prachtig meisje. Maar lijkt inderdaad op haar vader.
Grappig hoe genetica werkt. Wij hebben er totaal geen verstand van hoe het werkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
DuchessMeganMarkle schreef:
07-06-2022 09:47
Wauw een prachtig meisje. Maar lijkt inderdaad op haar vader.
Grappig hoe genetica werkt. Wij hebben er totaal geen verstand van hoe het werkt.
Ja je zou denken dat het zwarte haar van moeder dominant is in de genen. Maar blijkbaar dus toch niet. Leuk om te zien overduidelijk een kind van haar vader.
Alle reacties Link kopieren Quote
mick87 schreef:
07-06-2022 10:07
Ja je zou denken dat het zwarte haar van moeder dominant is in de genen. Maar blijkbaar dus toch niet. Leuk om te zien overduidelijk een kind van haar vader.
Ik ben van mezelf ook donker en mijn zoon heeft bruin/goudkleurige krullen, het wordt steeds lichter. Ik ben zelf biracial, bij mijn zoon kun je niet zien dat hij kwart Surinaams bloed in zich heeft.

Donker betekent dus niet altijd dominant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is een mooi meiske om te zien! Volgens mij lijkt ze ook best op haar broertje.
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
04-06-2022 09:31
Wauw, zo lang al geen update! Samenvatting van dag 2 van de Royal Jubilee, als Harry & Meghan verschijnen, van de (wel erg bevooroordeelde :P ) The body language guy https://www.youtube.com/watch?v=_xIZxm3AfSc
Ik plak alle plaatjes tegenwoordig in het flatteus/onflatteus topic ;-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven