Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wij hebben vanochtend gekeken. Ik vraag me nu af welke verhalen er echt en welke er niet echt zijn.

De amerikanen zijn altijd veel serieuzer en "verliefder" dan degenen in het buitenland, bij hen zie je geen liefde, maar alleen- en overduidelijk dat ze graag naar het beloofde land willen.

Lisa en Usman, hij wil overduidelijk naar Amerika, wel goed dat hij een beetje van zich afbijt en niet alles van Lisa accepteert. Ik vind deze vrouw het meest vervelend geloof ik.

Rose lijkt me een gevaarlijke en uitgekookte vrouw. Volgens mij speelt ze nu hard tot get. Als hij eenmaal met haar in zee gaat, en ze van hem af wil als ze in Amerika zou zijn, zou ze misschien wel heel ver kunnen gaan. Hoe is het toch mogelijk dat deze Ed denkt dat ze van hem houdt? Geldt eigenlijk voor alle deelnemers.

Darcy vind ik er steeds meer viezig uit gaan zien met die afschuwelijke kromme plastic nagels, en haar gezicht- en lichaam dat er steeds vreemder uit gaat zien terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was. Ze liep in haar mooie outfit door haar mooie huis, maar het lijkt me helemaal niet lekker zitten met die kromme plastic nagels, dat nephaar haar grote bombonella's en verder alles dat nog meer nep is, dat zit toch niet lekker?.

Geoffrey en Varya, zij zoekt haar soulmate..en toevallig ziet deze man er goed uit en heeft zijn zaakjes goed op orde. Als dit anders was geweest, was ze ook met de man in zee gegaan want ze wil gewoon alleen maar naar Amerika.

Avery en Ash, ik vind Avery een leuke, mooie en verstandige vrouw. Kon het gedrag van Ash niet geloven, hij was toch relatiecoach maar kan niet reflecteren? Zou dit gewoon hartstikke gespeeld zijn?.

Erika en Stephanie, alleen maar ruzie steeds? Stephanie had beter thuis kunnen blijven en daar een leuke man gaan zoeken.

David..en de niet bestaande Lana, dit kan toch niet waar zijn?. Als ik zo iemand in mijn vriendenkring of familie zou hebben zou ik die wel kunnen overtuigen, tenminste dat denk ik. Echt bizar.

Net als Yolanda en de niet bestaande Williams.

Al deze relaties zijn gedoemd te mislukken, behalve die van Geoffrey en Varya misschien. Het is toch een leuke man, en als zij haar draai zou vinden bij hem op het platteland en verder haar ding kan doen vindt ze dat misschien ook wel acceptabel.

Ik heb een vriendin uit een arm Oostblok land die met een Nederlander is getrouwd, ik geloof echt niet dat ze ooit verliefd op hem is geweest, maar ze heeft werkelijk een fantastisch leven. Ze heeft me ook eens verteld dat het altijd haar droom was om in het buitenland te wonen. Haar man die 20 jaar ouder is, ziet er wel heel goed uit en heeft een goede baan, het ontbreekt haar aan niets, mooi huis, veel vakanties en luxe. Haar kinderen zijn zeer begaaft, 1 van hen is hard op weg om een bekende Nederlander te worden. Ze heeft een fantastisch leven.
Nou, Geoffrey is niet zo’n catch hoor. Hij wordt aangeklaagd door een ex die hij heeft geprobeerd te wurgen, dacht ik. En ik vond ook dat hij raar reageerde toen Varya niet de eerste nacht bij hem wilde slapen in zijn hotel. Teleurgesteld oké, maar hij kreeg wat agressiefs over zich en dat is dus niet voor het eerst..
Gisselle schreef:
16-05-2020 15:09
Wij hebben vanochtend gekeken. Ik vraag me nu af welke verhalen er echt en welke er niet echt zijn.

De amerikanen zijn altijd veel serieuzer en "verliefder" dan degenen in het buitenland, bij hen zie je geen liefde, maar alleen- en overduidelijk dat ze graag naar het beloofde land willen.

Lisa en Usman, hij wil overduidelijk naar Amerika, wel goed dat hij een beetje van zich afbijt en niet alles van Lisa accepteert. Ik vind deze vrouw het meest vervelend geloof ik.

Rose lijkt me een gevaarlijke en uitgekookte vrouw. Volgens mij speelt ze nu hard tot get. Als hij eenmaal met haar in zee gaat, en ze van hem af wil als ze in Amerika zou zijn, zou ze misschien wel heel ver kunnen gaan. Hoe is het toch mogelijk dat deze Ed denkt dat ze van hem houdt? Geldt eigenlijk voor alle deelnemers.

Darcy vind ik er steeds meer viezig uit gaan zien met die afschuwelijke kromme plastic nagels, en haar gezicht- en lichaam dat er steeds vreemder uit gaat zien terwijl het vroeger zo'n mooie vrouw was. Ze liep in haar mooie outfit door haar mooie huis, maar het lijkt me helemaal niet lekker zitten met die kromme plastic nagels, dat nephaar haar grote bombonella's en verder alles dat nog meer nep is, dat zit toch niet lekker?.

Geoffrey en Varya, zij zoekt haar soulmate..en toevallig ziet deze man er goed uit en heeft zijn zaakjes goed op orde. Als dit anders was geweest, was ze ook met de man in zee gegaan want ze wil gewoon alleen maar naar Amerika.

Avery en Ash, ik vind Avery een leuke, mooie en verstandige vrouw. Kon het gedrag van Ash niet geloven, hij was toch relatiecoach maar kan niet reflecteren? Zou dit gewoon hartstikke gespeeld zijn?.

Erika en Stephanie, alleen maar ruzie steeds? Stephanie had beter thuis kunnen blijven en daar een leuke man gaan zoeken.

David..en de niet bestaande Lana, dit kan toch niet waar zijn?. Als ik zo iemand in mijn vriendenkring of familie zou hebben zou ik die wel kunnen overtuigen, tenminste dat denk ik. Echt bizar.

Net als Yolanda en de niet bestaande Williams.

Al deze relaties zijn gedoemd te mislukken, behalve die van Geoffrey en Varya misschien. Het is toch een leuke man, en als zij haar draai zou vinden bij hem op het platteland en verder haar ding kan doen vindt ze dat misschien ook wel acceptabel.

Ik heb een vriendin uit een arm Oostblok land die met een Nederlander is getrouwd, ik geloof echt niet dat ze ooit verliefd op hem is geweest, maar ze heeft werkelijk een fantastisch leven. Ze heeft me ook eens verteld dat het altijd haar droom was om in het buitenland te wonen. Haar man die 20 jaar ouder is, ziet er wel heel goed uit en heeft een goede baan, het ontbreekt haar aan niets, mooi huis, veel vakanties en luxe. Haar kinderen zijn zeer begaaft, 1 van hen is hard op weg om een bekende Nederlander te worden. Ze heeft een fantastisch leven.
reality tv is bijna altijd nep, er wordt heel veel gescript en extra drama toegevoegd.

Pvc_tje schreef:
16-05-2020 18:44
Nou, Geoffrey is niet zo’n catch hoor. Hij wordt aangeklaagd door een ex die hij heeft geprobeerd te wurgen, dacht ik. En ik vond ook dat hij raar reageerde toen Varya niet de eerste nacht bij hem wilde slapen in zijn hotel. Teleurgesteld oké, maar hij kreeg wat agressiefs over zich en dat is dus niet voor het eerst..
dat is nog maar een tipje van de ijsberg.
@Rouge, waarom quote je zo'n hele lange post?
Ik krijg last van m'n scroll vinger.
sorry :$ wilde nog meer schrijven maar klikte op verzenden, maar dat is meer voer voor het spoiler topic bedenk ik me nu?

maar goed over Rose, ik vind dat ze daar alle recht toe heeft, Ed heeft haar compleet voor schut gezet op nationale tv. en kan je het haar kwalijk nemen dat ze een beter leven wilt?
Rouge__ schreef:
17-05-2020 18:08
sorry :$ wilde nog meer schrijven maar klikte op verzenden, maar dat is meer voer voor het spoiler topic bedenk ik me nu?

maar goed over Rose, ik vind dat ze daar alle recht toe heeft, Ed heeft haar compleet voor schut gezet op nationale tv. en kan je het haar kwalijk nemen dat ze een beter leven wilt?
Eens met jou ik ben kamp rose
Wat betreft Usman en Lisa : ik meen me te herinneren dat Usman een tijd geleden vertelde dat hij graag een gezin wilde stichten met Lisa. Vermoedelijk heeft hij vroeger geen biologie gehad op school.....

Verbeterd! (van Linda naar Lisa).
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 19:14
Reden: foute naam
9.21% gewijzigd
Beter.Laat schreef:
22-05-2020 14:53
Wat betreft Usman en Linda : ik meen me te herinneren dat Usman een tijd geleden vertelde dat hij graag een gezin wilde stichten met Linda. Vermoedelijk heeft hij vroeger geen biologie gehad op school.....

En hij wil dat ook al met Lisa :P
;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Afbeelding

het is weer vrijdag wees welkom :cheer2: :popcorn:
Ik vind het echt leuk om naar t kijken maar ik zie in dit seizoen echt niemand die bij elkaar bljft.
Hallo daar !
Bank check
Drankje check
Trashfood check
Goed gezelschap op het forum check
:cheer:
:hello: :hello:

Haaii
Jullie zijn er op tijd bij!!

Ik was nog even popcorn aan het maken voor iedereen

:popcorn: :popcorn: :popcorn:
:popcorn:
Hoi dames! Varya taxeerde de ring en toen was ze er nog niet aan toe. Tenminste zo kwam het op mij over.
ririanneke wijzigde dit bericht op 22-05-2020 20:37
1.94% gewijzigd
Gurl powerrrr :yes:

Bye bye G!
ririanneke schreef:
22-05-2020 20:36
Hoi dames! Varya taxeerde de ring en toen was ze er nog niet aan toe. Tenminste zo kwam het op mij over.
:rofl:
Ik vind Ash enge trekjes hebben. Zou de echte reden van zijn scheiding wel willen weten. Oei ze wil antwoorden op haar vragen van zijn ex. Daar gaat hij niet blij van worden.
Zijn ogen konden niet wijder open geloof ik toen ze zei dat ze alleen op een kamer wilde.
ririanneke schreef:
22-05-2020 20:36

Ik vind het ook een rare reden van hem. Zo van ‘ik ben nu hier, we kennen elkaar nu 2 weken en ik heb je iets heftigs uit mijn verleden verteld. Dus moet je nu wel ja zeggen’

Ik vind haar wel verstandig hoor.
Ash heeft een spoedseminar geregeld toen Avery aankondigde dat ze alleen wilde zijn. Hij had ineens haast om te vertrekken

Rare kerel zeg. Nul zelfreflectie en alle schuld ligt altijd buiten hem. Koekoek
Engnek.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Go Avery! Ik hoop dat ze naar haar gevoel zal luisteren. Ash heeft nare trekjes.
himalaya schreef:
22-05-2020 20:45
Ik vind het ook een rare reden van hem. Zo van ‘ik ben nu hier, we kennen elkaar nu 2 weken en ik heb je iets heftigs uit mijn verleden verteld. Dus moet je nu wel ja zeggen’

En ze laat zien dat ze niet alleen maar heel graag naar Amerika wil! Of in ieder geval niet met een ex-crimineel. Ze is toch nog wat kieskeurig over met wie ze mee gaat :mrgreen:
Dammetje8 schreef:
22-05-2020 20:46
Go Avery! Ik hoop dat ze naar haar gevoel zal luisteren. Ash heeft nare trekjes.
Hoop ik ook! Ze kan echt zoveel beters krijgen. Ik vind haar echt een prachtige vrouw. Waarom zou je je binden aan zo’n engerd met zulke rare gedachtes over mannen en vrouwen. Hij is echt :bonk:
En ik geloof er niks van dat Sian akkoord gaat met haar zoon die ze mee nemen naar Amerika. Dat wil je toch niet als moeder??
himalaya schreef:
22-05-2020 20:45

O ik vind hem ook zeker geen hoofdprijs hoor. Maar heb bij Varya een gevoel van dat ze voor de man met de vetste beurs naar Amerika komt. Misschien nog meer hengels uitstaan en afwachten welke vis de beste catch is. Maar dat is mijn gevoel, heb het misschien wel helemaal mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven