Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
himalaya schreef:
30-05-2020 06:18
Uiteraard. 2 grote honden die bijna kwispelend een vreemd persoon en een filmcrew begroeten die het terrein op komen. Hij is toevallig thuis. Mary is er ook.
Dat van die honden dacht ik dus ook meteen ja! :)
Het is vermakelijke tv, maar zo ontzettend nep allemaal.
himalaya schreef:
30-05-2020 06:18
Uiteraard. 2 grote honden die bijna kwispelend een vreemd persoon en een filmcrew begroeten die het terrein op komen. Hij is toevallig thuis. Mary is er ook.
Plus dat Geoffrey niet een erg goede acteur is hij was echt niet verrast.
Maar wat ben je ook voor zak hooi. Je doet een aanzoek, ze wijst hem af, eigenlijk zei ze dat het te snel ging en dat ze nog even wilde aanzien.

Het is ook snel, elkaar in 2 weken ontmoeten en dan meteen ten huwelijk vragen. Dan kom je terug en spring je in de armen van de vrouw die voor je dit avontuur aanging verliefd op je was.

Hij is gewoon op zoek naar een vrouw. Ongeacht wie het is.
himalaya schreef:
30-05-2020 06:19
En jij dacht dat die opmerking serieus was omdat? :P
Rianneke maakt geen grappen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Whomi schreef:
30-05-2020 07:11
Dat van die honden dacht ik dus ook meteen ja! :)
Het is vermakelijke tv, maar zo ontzettend nep allemaal.

Hhhh ik slikte die honden vr zoete koek. Ik vond het erg echt 🤭🤭. Maarja, ben dan ook opgegroeid zonder tv, dus beetje naïef op dit vlak 😀.
Het waren inderdaad geen type labradors, maar echt honden die het normaal gesproken niet hebben op vreemden en hun terrein wel zullen bewaken.

Ik vind het een grote alarmbel, een man die zó snel wil gaan. Het is juist alleen maar een goed teken dat Varya rustig aan wilde doen, Geoffrey eerst veel beter wilde leren kennen.
Alleen onstabiele (en daarom foute) mannen (of vrouwen) lopen naar mijn idee zo hard van stapel.

David...... wat een engerd vind ik hem.
Ik had niet verwacht dat Lana echt zou komen.
Maar die liefde is vast geen lang leven beschoren ☺️
Ik verdenk de programmamakers ervan dat ze Varya hebben zitten pushen om naar Amerika te gaan en Geoffrey te verrassen, misschien zelfs wel geld voor ticket gegeven, voor extra smeuiigheid van het programma.
Ozo.
hallekie schreef:
30-05-2020 21:14
Ik verdenk de programmamakers ervan dat ze Varya hebben zitten pushen om naar Amerika te gaan en Geoffrey te verrassen, misschien zelfs wel geld voor ticket gegeven, voor extra smeuiigheid van het programma.

Dat denk ik ook, anders zou ze dat visum waarschijnlijk niet eens zo snel geregeld kunnen hebben. Ik vind Mary veel leuker maar Geoffrey wil gewoon niet alleen blijven, daarom gaat hij maar voor haar. Varya wil gewoon graag naar Amerika, ze zei ook dat ze van Geoffrey verwachtte dat hij het niet zomaar zou opgeven na haar afwijzing, het was helemaal haar bedoeling niet dat de relatie- en daarmee haar kans om naar Amerika te gaan verkeken zou zijn. Dit en die ontmoeting met haar vrienden waaruit haar intenties niet zo zuiver bleken, doet mij hopen dat hij voor Mary kiest.

Voor de rest ook alleen maar kansloze verhalen.
hallekie schreef:
30-05-2020 21:14

Natuurlijk hebben ze dat allemaal geregeld. Alles voor de kijkcijfers, en een fittie is dan mooi meegenomen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik hoop eerlijk dat Geoffrey helemaal niemand krijgt, ik vind hem een beetje eng :-?
hallohoihey567 schreef:
30-05-2020 21:49
Ik hoop eerlijk dat Geoffrey helemaal niemand krijgt, ik vind hem een beetje eng :-?
Ja ik vind hem ook een beetje eng, maar waar ik nu over zit te denken is, dat ik (toen ook al) behoorlijk vaag vond dat Mary in de eerste aflevering al zei. "Wat is er mis met mij?" Daar werd toen niet verder op in gegaan, maar als normaal iemand dat tegen je zegt, dan heb je daar toch een gesprek over.
Naomir schreef:
31-05-2020 10:09
Ja ik vind hem ook een beetje eng, maar waar ik nu over zit te denken is, dat ik (toen ook al) behoorlijk vaag vond dat Mary in de eerste aflevering al zei. "Wat is er mis met mij?" Daar werd toen niet verder op in gegaan, maar als normaal iemand dat tegen je zegt, dan heb je daar toch een gesprek over.
Je zag toen Geoffrey wel zeggen (in zo’n stukje waar je hem alleen ziet) dat ze al ooit wat hebben gehad en dat niet werkte toen.
Mary bood zichzelf ook nog een keer aan toen hij met haar zat te videobellen vanuit Rusland.
Ik heb uitgesteld* gekeken. Moet toch zeggen dat ik David oprecht geëmotioneerd vond toen hij Lana eindelijk zag. En de foto's die hij aan haar gestuurd had, vond ik mooier dan hij in werkelijkheid is. Maar ja, ze spreken beiden alleen hun eigen taal, dus het zal zeer moeizaam verlopen.

* Heerlijk dat uitgesteld kijken, je vliegt er doorheen. Ik spoel ook bepaalde stellen gewoon door, zoals bijvoorbeeld Stephanie en Erica. Zo'n nepverhaal, Erica (24) heeft een lesbische relatie van 10 jaar (!) achter de rug, die misliep omdat haar vriendin niet uit de kast wilde komen. Zij wel dan?? Die spoel ik voortaan lekker door hoor. :jump:
Wat mij trouwens ook opvalt is dat de vluchten van de Amerikanen super lang zijn, soms zijn ze echt 2 dagen onderweg?

Ik ben ook andere seizoenen aan het inhalen, Avery die naar Libanon ging en ook 2 dagen onderweg was.
Als je uit Rusland komt, is er natuurlijk geen rechtstreekse vlucht naar Knoxville (om maar eens een voorbeeld te noemen). Dus je moet één of meerdere keren overstappen. Zo'n aansluiting kan ook ongunstig uitvallen, dat je uren tussen twee vluchten zit.
En wat is ‘2 dagen’? Bij het passeren van de datumgrens of 2x24 uur?
Beter.Laat schreef:
31-05-2020 18:01
Ik heb uitgesteld* gekeken. Moet toch zeggen dat ik David oprecht geëmotioneerd vond toen hij Lana eindelijk zag. En de foto's die hij aan haar gestuurd had, vond ik mooier dan hij in werkelijkheid is. Maar ja, ze spreken beiden alleen hun eigen taal, dus het zal zeer moeizaam verlopen.
Hun chat verliep al zeven jaar in het Engels. Schijnbaar is taalkennis heel tijdelijk en vergankelijk.
Very__Cherry schreef:
01-06-2020 09:13
Hun chat verliep al zeven jaar in het Engels. Schijnbaar is taalkennis heel tijdelijk en vergankelijk.

Volgens mij waren het korte zinnetjes en veel smileys. En die zinnetjes had ze natuurlijk in een copy-and-paste bestandje staan om te gebruiken bij al haar contacten.
himalaya schreef:
01-06-2020 08:55
En wat is ‘2 dagen’? Bij het passeren van de datumgrens of 2x24 uur?
Ik meende dat ze zei, ik heb net 48 u onderweg geweest.

Ik ben al gaar na 12u vliegen.
himalaya schreef:
01-06-2020 09:48
Volgens mij waren het korte zinnetjes en veel smileys. En die zinnetjes had ze natuurlijk in een copy-and-paste bestandje staan om te gebruiken bij al haar contacten.
Of het was haar Russische vriendje die de berichtjes typte :biggrin:
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
01-06-2020 10:11
Of het was haar Russische vriendje die de berichtjes typte :biggrin:
Ja, dat. Ik geloof nooit dat deze Lana zeven jaar met hem heeft zitten keuvelen.
Ik heb net een uur op deze site gezeten, waar de ‘stars’ berichtjes inspreken voor als je jarig bent, Geoffrey je probeert te verleiden met ontbloot bovenlijf etc. :rofl:
En zelfs Nicole’s moeder staat erop (van Nicole & Azan)(WHY?!?)
https://www.cameo.com/browse/reality-tv/90-day-fiance

We zóuden er eentje kunnen aanvragen voor ‘t Viva-Forum!
:cheer2:
En ooooh wat erg Jesse Meester zit er ook op, maar wil niks meer met 90 Day te maken hebben blijkbaar, hij staat onder “male models’ :rofl:
https://www.cameo.com/jessemeester
Wat een verschil in prijzen.. hoe zouden ze dat bepalen?
himalaya schreef:
02-06-2020 07:01
Wat een verschil in prijzen.. hoe zouden ze dat bepalen?
Die prijzen bepalen ze zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven