Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
prachtige samenvatting Mona :thumbsup:
Rouge__ schreef:
14-06-2020 10:46
prachtige samenvatting Mona :thumbsup:
Dank je!
himalaya schreef:
13-06-2020 08:43
Trouwens ook een stukje van de 90-days-self-quarraintined gekeken. George (van Anfisa) zit 18 maanden in de bak vanwege drugssmokkel. Anfisa meldde hem na 1 maand zitten dat ze van hem wilde scheiden. De schat. George is 60 kilo afgevallen daar, je zou hem niet meer herkennen.

Ik ook. Fernanda is alweer aan het daten en werkt als model en het verhaal van Laura, van de Tunesische Aladin vond ik helemaal bijzonder. Ze woont in Ecuador en "is bezig" met een man van een jaar of 20.
Laura heeft ook een groot hart. Ze is een soort Oprah die greencards uitdeelt :hyper:

:facepalm:
niekchic schreef:
14-06-2020 21:08
Laura heeft ook een groot hart. Ze is een soort Oprah die greencards uitdeelt :hyper:

:facepalm:
Punt is dat zij helemaal niets te bieden heeft. Ze heeft de Canadese nationaliteit en mag de VS niet eens meer in. Zit volgens mij al anderhalf jaar in Ecuador.
Dus wat zo'n jonkie dan denkt te kunnen bereiken? Aan de andere kant is onze Lau niet in de eerste leugen gestikt natuurlijk.
LieveMona schreef:
14-06-2020 22:46
Punt is dat zij helemaal niets te bieden heeft. Ze heeft de Canadese nationaliteit en mag de VS niet eens meer in. Zit volgens mij al anderhalf jaar in Ecuador.
Dus wat zo'n jonkie dan denkt te kunnen bereiken? Aan de andere kant is onze Lau niet in de eerste leugen gestikt natuurlijk.

Ik dacht dat dat jonkie een Amerikaan was? Hij woont in ieder geval wel in LA of zo toch? Is een student als ik het goed heb begrepen.
Ik heb gisteren de aflevering van vrijdag gekeken. Ik vroeg me wel af wat die Stephanie voor werk doet eigenlijk. Die kwam bij d’r moeder aan in een dikke Porsche Cayenne!
LieveMona schreef:
14-06-2020 22:46

Misschien is Canada second-best?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Whomi schreef:
15-06-2020 06:38
Ik heb gisteren de aflevering van vrijdag gekeken. Ik vroeg me wel af wat die Stephanie voor werk doet eigenlijk. Die kwam bij d’r moeder aan in een dikke Porsche Cayenne!
YouTube is haar werk: https://www.youtube.com/channel/UCAjbOf ... 8gCicXdceA

En haar Instagram: https://www.instagram.com/stepankamatto/?hl=nl
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Whomi schreef:
15-06-2020 06:38
Ja, dat viel me ook op! Sowieso lijkt het of alle Amerikanen in kasten van huizen wonen en in vette bakken rijden. Behalve Coltee dan natuurlijk.
Aanvulling op mijn vorige post die ik hier maar even quote.

Onder een Instagrampost vroeg ook iemand hoe ze in zo'n dure auto rijdt en wat voor werk ze doet en daarop reageerde ze dat ze ook nog 18+ content maakt. Over haar ervaringen daarmee heeft ze ook een YouTube-video gemaakt:
https://youtu.be/IK3ET6BmFLU

Ze is ook ooit stripper geweest:
https://starcasm.net/before-90-days-ste ... per-kitty/

Ik krijg toch weer een heel ander beeld van Stephanie zo!
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Liliane13 schreef:
15-06-2020 19:53
Aanvulling op mijn vorige post die ik hier maar even quote.

Onder een Instagrampost vroeg ook iemand hoe ze in zo'n dure auto rijdt en wat voor werk ze doet en daarop reageerde ze dat ze ook nog 18+ content maakt. Over haar ervaringen daarmee heeft ze ook een YouTube-video gemaakt:
https://youtu.be/IK3ET6BmFLU

Ze is ook ooit stripper geweest:
https://starcasm.net/before-90-days-ste ... per-kitty/

Ik krijg toch weer een heel ander beeld van Stephanie zo!
Huh? Okeeee....ik snap wel dat Erica een heel ander beeld van haar had op basis van haar social media dan! Ze was zo preuts met dat afgietsel van d’r borsten. Dat strookt toch totaal niet met 18+ content en stripper?? Apart...
Verklaard wel waarom er altijd een flinke borstpartij bij haar te zien is. Aan de ene kant zo preuts, maar wel d’r blouse half open vaak.
Whomi schreef:
15-06-2020 20:01
Huh? Okeeee....ik snap wel dat Erica een heel ander beeld van haar had op basis van haar social media dan! Ze was zo preuts met dat afgietsel van d’r borsten. Dat strookt toch totaal niet met 18+ content en stripper?? Apart...
Verklaard wel waarom er altijd een flinke borstpartij bij haar te zien is. Aan de ene kant zo preuts, maar wel d’r blouse half open vaak.
Dat dubbele (neppe?) aan haar wordt haar dan ook veel voor de voeten geworpen in de reacties onder deze video:
“How I got rich selling my nudes”
https://www.youtube.com/watch?v=e3CvJln7JVU

Al maakt ze er in elk geval geen geheim van hoe ze rijk is geworden!
Afbeelding

goeieavond het is tell-all friday!!!!!!

zijn jullie er klaar voor , genoeg snacks en kalmeeringspillen :popcorn: :lol:
Tell All is de ultieme trash van 90 days :cheer2:
Ik ben present. Nog aan de koffie maar de chips staan al klaar. De kalmeringpillen sla ik over.
David kan gelijk aan dat andere programma van TLC meedoen met dat gehamster
Darcey doet een Britney :facepalm: met haar alie express pruik

Afbeelding
:cheer2:
Dit wordt weer erg langdradig..
rose reactie :facepalm:
Wat lelijk, dat witte haar bij duckface
betoverend schreef:
19-06-2020 20:39
rose reactie :facepalm:
zou me ook doodschamen :-?
Ik denk dat er maar weinig nog samen zijn?
my guess niemand, avery& ash zijn alweer uitelkaar :roll:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven