Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
nooooooo nooooo shut up
De moeder van Usman is letterlijk ziek van het huwelijk. Het was alsof ze tijdens de ceremonie er niet eens naar wou/kon kijken.
Wat een slecht zittende trouwjurk🙈
lord hebben we darcey ook weer
De plastic fantastic twins
Lelijke extensions hebben die zussen. Echt super onnatuurlijk (al matcht dat wel weer met de rest van hun look)

:blond: :blond:
toch vind ik stacey wel meevallen, Darcey is zoo extreem :-?
Usman is blij dat ze vertelt. K1 visum binnen handbereik en geen zeurende Lisa meer.
Whahaga die zij-ige, melodramatische uitdrukking op dat hoofd van Lisa 😂
ririanneke schreef:
12-06-2020 22:10
Usman is blij dat ze vertelt. K1 visum binnen handbereik en geen zeurende Lisa meer.

Instant ontspanning toen hij haar niet meer zag
Aljeblieft bespaar ons de ranzige tongworstelwedstrijd tussen Ushman en Lisa .
Lana denkt kan niet wachten tot je weg bent
Zat hij nou te klooien met de vertaalapp terwijl hij aan het rijden was?

Lana denkt: “oh god. Hoe ga ik dit uitleggen aan mijn eigen gezin”
Goh Lana heeft maar zo tijd om David uit te zwaaien. Mooi ontwijkend antwoord over hoe ze de relatie ziet. Toch ook bizar dat ze bijna geen Engels spreekt? Weinig emotie bij haar. Ze neemt de ring aan om hem te laten geloven dat ze het meent met hem. Kan nu wel hij gaat toch naar huis. En dan duurt het 7 jaar voor ze weer tijd voor hem heeft.
HAHAH Darcey heeft haar inner Britney gevonden
Omg je ziet Lana denken “ ga nou, toe nou”.
Ohh tell all al volgende week?! Ziet er wel uit als een hoop drama

:yes:

Goed weekend en tot volgende week!
Rouge__ schreef:
12-06-2020 22:32
HAHAH Darcey heeft haar inner Britney gevonden
:rofl:

Zo casual...het leek wel of haar hoofd erop geplakt zat
Afbeelding

truste iedereen, volgende week de tell-all sla flink popcorn in we gaan het nodig hebben :popcorn:
Tot volgende week !
Dat ziet er voor volgende week leuk uit. Eén en al drama. Tot dan dames!
Ik was er wel maar man keek mee ‘voor de gezelligheid’.. :P

Wat een gedoe allemaal weer. Die David moet toch echt geestelijk beperkt zijn. Ze komt jaren niet opdagen, heeft 0 interesse in hem en staat nog op 3 datingsites. En toch vraagt hij haar op het vliegveld nog even ten huwelijk, waarna er wel één schamel kusje-met-walging op zijn mond vanaf kon.
Échte liefde hoor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Darcy die met droge ogen beweert dat ze van haar fouten in het verleden heeft geleerd. Dream on.

Lisa en Ushman. Ook al zulke pareltjes. En dan vraagt Lisa zich nog af of hij haar trouw blijft. Dream on.

Varya en Geoffrey-als-er-maar-een-gat-in-zit. Ook dat wordt natuurlijk niks. Hij zal wel vreemd gaan als zij in Moskou zit. Met Mary, want beschikbaar en er zit een gat in, en Mary kan dan triomfantelijk tegen Varya zeggen dat hij vreemd is gegaan.
Trouwens ook een stukje van de 90-days-self-quarraintined gekeken. George (van Anfisa) zit 18 maanden in de bak vanwege drugssmokkel. Anfisa meldde hem na 1 maand zitten dat ze van hem wilde scheiden. De schat. George is 60 kilo afgevallen daar, je zou hem niet meer herkennen.
David was de gelukkigste man op aarde, want na 4 vergeefse tripjes naar de Oekraïne, wilde Lana (?) hem nu eindelijk ontmoeten. Had er vast niets mee te maken dat er nu een camera bij was en de Oekraïense datingsite-maffia bang was voor negatieve publiciteit..
Dus ons zonnestraaltje (met mister Ed-smile) speelde dit keer het spelletje maar mee. Vond het wel verbazingwekkend dat ze haar strot uit kreeg dat ze "een romantische klik" voelde met David, maar goed, het meiske speelt natuurlijk al jaren toneel op meerdere datingsites.

Babygirl Lisa in haar synthetische trouwjurk met cheap ass- rits erin.. en die ouwe kop met die strooien pruik erboven. Een vogelverschrikker is er chic bij.
En inderdaad, die gasten met hun gezicht op begrafenissstand.. Aan de andere kant zou het ook niet leuk (voor ons) zijn als ze zaten te juichen, dus kan ook een gevalletje TLC- script zijn natuurlijk.

Darcey.. oh Darcey. Elke keer in die tussenstukjes met die roodgestifte lippen, beweert ze het één ("I am so over Tom!") maar zie je aan de grimassen die ze maakt, het ander ("I am so desperate for a man to love me!")
Zat me trouwens af te vragen waarom Stacey, net zo verbouwd, er toch iets beter uitziet. Haar ogen staan nog wat natuurlijker in haar gezicht en niet zo klein en strakgetrokken als bij Darce.

Van Varya krijg ik echt kromme tenen. Het lijkt wel of het alleen een wedstrijd is nu met Mary. Logisch dat ze geen nee ging zeggen op het aanzoek. Maar dat hij nu opeens haar droomman is, geloof ik voor geen meter. Ze is alleen een verdomd slecht verliezer. Zo één die je uit nijd je ogen uitkrabt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven