Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Naomir schreef:
09-08-2020 09:18
Ik vraag mij af hoe haar eerste bezoek is geweest, ze is daar toch vaker geweest? Dan mag je toch wel verwachten dat je weet hoe het gaat met zon "hoofddoek", en dan gedroeg Yazan zich de vorige keer toch ook zo?

Goed dat Brittany het allemaal zo zeg, maar zo werkt het niet in een Arabisch land. En die moeder die helemaal uit haar plaat gaan. omg.
Ja, dat begrijp ik ook niet.
Sowieso had ze kunnen weten wat zijn verwachtingen en de verwachtingen van zijn familie waren.

En ja.... sjezus... die moeder ging echt LOS.
Best beangstigend hoor, als je daar bent en de taal niet spreekt en zoiets gebeurt van het een op het andere moment.
Je bent natuurlijk ook niet goed bij je hoofd als je als vrije westerse vrouw en uit vrije wil een relatie aangaat met (strenge) moslim.
Metallover schreef:
10-08-2020 02:22
Je bent natuurlijk ook niet goed bij je hoofd als je als vrije westerse vrouw en uit vrije wil een relatie aangaat met (strenge) moslim.

... en dan denkt dat jij hem, zijn ouders en zijn de omgeving wel even gaat veranderen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Metallover schreef:
Precies.
Wie kijkt er ook ?
oh shit vergeten kom er aan :popcorn:
Robert is nog niet klaar voor kinderen , oh daarom heeft hij er al 5 ?
Yildizlar schreef:
11-08-2020 21:32
Wie kijkt er ook ?
Ik :hello:
jaap70 schreef:
07-08-2020 21:34
Die moeder is helemaal geen zeikerd. Aan hoe dat tweede appartement eruit ziet kan je afleiden dat die jongen van toeten noch blazen weet qua verbouwen en manier van iets aanpakken. Ongelofelijk. Van Palm Beach naar Ethiopie is sowieso wel een overgangetje. Dan moet je wel erg verliefd zijn.
met haar arrogante gedrag vergeet ze dat ze in totaal ander continent is en dat Biniyam uit een arme familie komt, dit is misschien het enige wat hij kan betalen
Yildizlar schreef:
11-08-2020 21:36
Robert is nog niet klaar voor kinderen , oh daarom heeft hij er al 5 ?
maar echt ik kan niet met die idioot :facepalm:
Waarom wil je überhaupt een kind met een vent die maar een van zijn vijf andere kinderen in zijn leven heeft ?
tja.... zijn voorbeelden genoeg...
Die Zied vind ik zo’n griezel brrr
Robert zet er nog naar eentje op de wereld? Zied is echtgenoot nummer 4? Ze geeft veel antwoorden maar niet op de vraag of hij geld heeft.
Yildizlar schreef:
11-08-2020 21:42
Ja brrrrr, eng mannetje. En dat samenwonen met haar dochter en verloofde kanotochten nooit goed gaan?! Zied is daar veels te dominant voor.
Yildizlar schreef:
11-08-2020 21:42
ik ook :-?
Het valt me wel op dat de meeste mannen die je in dit programma ziet niet echt graag de handen uit de mouwen steken. Het zijn veelal profiteurs.
Afbeelding

ik geloof niks van Corey & Develins verhaalijn :roll:
Bij die Jon gaan nog wel wat lijken uit de kast vallen denk ik.
lord met zijn alle in een huis :-?
Corey wil Raul vertrouwen maar denk dat het eigenlijke probleem is dat hij Evelin niet vertrouwd. Met zijn vieren in één huis gaat nooit goed. Zied is ook niet echt makkelijk.
Rouge__ schreef:
11-08-2020 21:58

ik geloof niks van Corey & Develins verhaalijn :roll:

Ik ook niet.
Dwarrel75 schreef:
11-08-2020 21:49
Ja brrrrr, eng mannetje. En dat samenwonen met haar dochter en verloofde kanotochten nooit goed gaan?! Zied is daar veels te dominant voor.

Leuke autocorrectie. 😅
Metallover schreef:
Nou en dan is Brittany ook nog niet een "normale" westerse vrouw, het is een zeer niet verhullende rapster, die nog getrouwd is.

Ik kijk ook pillow talk en ik moet zeggen dat ik Robert en Anny best leuk vind samen, terwijl ik ze in die serie vreselijk vond.

Al die moslim mannen zijn ook zo extreem, ik kan mij niet voorstellen dat alle moslimmannen zo zijn maar de moslimmannen in dit programma zijn allemaal zo extreem. Zied houdt niet van tattoo's maar zij zit onder de tattoos.
ririanneke schreef:
11-08-2020 21:46
Robert zet er nog naar eentje op de wereld?
Geen kind willen maar ook geen condooms gebruiken en dan verbaasd dat ze zwanger is? En waarom vertel je dat aan Bryson uitgerekend tijdens een feestje? Was trouwens ook verbaasd dat op die stoel waar ze in dat speelparadijs zaten, stond "I am a monkey". Dat die nog niet in brand is gestoken door BLM'ers... In elk geval heeft Brysons oma nu antwoord op haar anticonceptievragen.

En die Zied is een creep. Brrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven