Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Ik hoopte dat Hollands Hoop seizoen 2 begon was het wederom seizoen 1 die hebben we toch allang gezien op tv wanneer komt seizoen 2?
Ik dacht dat er ook weer een nieuw seizoen van Devious Maids was begonnen was dit ook weer een oude.
Blijkt seizoen 5 niet meer te komen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is jammer inderdaad.

Wij kijken nu Taboo, ik vind het wel mooi maar wel vreemd.
Er staan anders wel wat nieuwe seizoenen aan te komen.

Meisje van plezier kijk ik ook. Tot nu toe vind ik het wel aardig. Maar weinig realistisch en daarom is het juist leuk.

Ik ben op BBC First een nieuwe serie TIN STAR aan het kijken. Het verhaal is niet leuk en veel geweld, maar de opnames zijn prachtig om te bekijken. De producent en scenarioschrijver hebben er wel een boodschap in verwerkt.

The Kettering incident (ik weet niet of ik die al had genoemd) is apart om te kijken. Die heeft 8 afleveringen. Is donker, maar op het einde van het seizoen (open einde) komt de ontknoping. Die vond ik heel verrassend.

Hollands Hoop seizoen 1 vond ik heel goed. Waarschijnlijk gaan ze over een tijd ook seizen 2 uitzenden, maar dat komt eerst op videoland. Maar heb niet gekeken of en wanneer dat is.

The Durrells komt ook op BBC First. Het eerste seizoen kan je nog een tijdje terug kijken via gemist of on demand.
Ze zijn recent met het tweede seizoen gestart. Is een mierzoete serie, maar speelt in het zonnige Toscane en in het verleden.
Het is fictief.

Voor wie interesse heeft. Zelf even op schrijf en spelfouten controleren. Ik heb niet zoveel tijd.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 26-09-2017 14:51
0.04% gewijzigd
dolfje schreef:
20-09-2017 15:04
Ja dat is jammer inderdaad.

Wij kijken nu Taboo, ik vind het wel mooi maar wel vreemd.
Ik heb een stukje gelezen op wiki. de eerste 2 zinnen. Het speelt in 1814. Misschien dat ik die ook nog ga kijken.
Ik houd wel van films over die tijd. Dat is het begin van de mechanisatie.
TIN STAR op BBC First
Is toch een goede serie. De opbouw van het verhaal is te vergelijken met HOLLANDS HOOP (NL) op maandagavond NPO.
Het begint met een vage CLOU van de aflevering. Het gaat dan verder terug in de tijd en stukje bij beetje zie je wat er naar toe leidt en vervolgens de afloop. De aflevering eindigt met het begin en het ontbrekende stukje waarmee de aflevering begon.
Ik vind het verhaal zeker de moeite waard om te volgen. Veel beelden vanuit de lucht waardoor het verhaal beter te volgen is.
Die beelden zijn ook nog eens mooi. De karakters krijgen langzaam een steeds opener karakter.

Taboo heb ik n iet gevonden. Wel een TABOU en die is al met een later seizoen bezig. Jammer, maar voorlopig genoeg (en eigenlijk te veel) te volgen.
Tweede seizoen STAR begint dinsdag 3 Oktober weer op FOX!

Hier de allereerste aflevering van seizoen 1
http://www.foxtv.nl/programmas/fox/star#afleveringen-t2

Star volgt drie getalenteerde zangeressen, gespeeld door nieuwkomers Jude Demorest, Ryan Destiny en Bretagne O'Grady, die zich een weg wanen door de moordende muziekbusiness vol concurrentie.
4de seizoen EMPIRE begint Dinsdag 3 Oktober op FOX om 21.00 uur

Een uniek familiedrama gesitueerd rond een hip-hop imperium. De serie gaat over Lucious Lyon (Oscar-genomineerde Terrence Howard), een charismatische superster die zich klaar maakt voor de beursgang van zijn bedrijf. Dat avontuur zal gepaard gaan met de nodige middelen, zij het eerlijk of oneerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Star ken ik niet. Empire ben ik na twee seizoenen mee gestopt, vond er ineens niks meer aan.

Wij zijn van de week met Westworld begonnen. Apart wel.
Iemand al met Big Little Lies begonnen? Ben ZO benieuwd, maar voorlopig geen tijd... En geen HBO.
Alle reacties Link kopieren
hmm ben benieuwd naar 4de seizoen van Empire al irriteert Terence Howard me soms al is bijna elk seizoen het zelfde, proberen iedere keer Lucious te vermoorden of te naaien, vraag me af hoe het met booboo Kitty is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
02-10-2017 19:13
Iemand al met Big Little Lies begonnen? Ben ZO benieuwd, maar voorlopig geen tijd... En geen HBO.
Ja ik. Ik ben op de helft nu. Ik ben er nog niet zo enthousiast over als ik had verwacht. Er doen best grote namen mee maar ik weet het niet.
Wie weet wanneer Line of Duty 5 op tv begint?
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
03-10-2017 15:15
Wie weet wanneer Line of Duty 5 op tv begint?
Ik niet, ik ken het ook niet.
Doctor Foster seizoen 2 is begonnen. Gisteravond 2de deel al.
Fantastische spannende serie
BBC First
https://www.mijnserie.nl/doctor-foster/ ... #seizoen-1
anoniem_291793 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 15:02
24.24% gewijzigd
dolfje schreef:
22-10-2017 14:07
Ik niet, ik ken het ook niet.
Spannende serie elk seizoen weer.

https://www.mijnserie.nl/line_of_duty/afleveringen/
BBC First heeft spannende series moet ik zeggen. Nederlands ondertiteld.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond lekker The walking dead weer!

Vanmiddag de laatste 3 afleveringen van Victoria gekeken en nu kijken we de laatste 2 van Penoza.
Dan verder met Humans en Fargo 3 staat ook al tijden op Netflix. Zoveel series en zo weinig tijd :P
NIET alles gelezen. Te veel wit en getwitter.

HOLLANDS GLORIE 2e seizoen gaat a.s. weekeinde verder met seizoen 2 op NPO. Ik weet niet of het ook via uitzending gemist te kijken is. Seizoen 1 niet en die vond ik heel goed.

PENOZA V toch gekeken en de laatste aflevering vond ik zeker de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Norsemen. 1 seizoen op Netflix met 6 afleveringen.

Denk je een serieuze serie over vikingen te gaan kijken, is het gevuld met donkere humor. Bij iedere opmerking kon ik niet geloven dat ze het daadwerkelijk gezegd hadden :rofl: echt grappig en goed gespeeld.

Mooie opnames ook trouwens. Kwalitatief.
Alle reacties Link kopieren
Klaar met seizoen 2 van Humans. Leuk maar seizoen 1 was wel boeiender.
Ik zag dat even niet opletten op nieuwe aanwinsten in een bibliotheek opeens meerdere seizoenen t/m laatste seizoen te huur zijn voor een gering bedrag. Wel op DVD, maar voor langer dan 1 week. Voor de winter misschien een alternatief?
Dat zijn dan series die overgestapt zijn naar een andere provider.

Komende zaterdag gaat dus HOLLANDS HOOP verder op NPO2 en vroeg op de avond. Is niet via uitzending gemist (standaard) te kijken.

Gordon gaat trouwen is ook wel grappig om te volgen. Op RTL4 en Married at first sight komt ook met een nieuw seizoen. Allemaal op RTL en ik vind het wel apart. Zoals een van de ouderen zei tegen Gordon: "In het echt ben jij minder grappig dan ik verwacht had." Vanavond gaat dat verder en de eerste aflevering is vandaag ook nog terug te kijken. Voor wie niet meer weet welke serie te volgen en zich verveelt. Er is ook een topic waar weinig in wordt gepost.
HOLLANDS HOOP 2e seizoen was heel spannend. Het wordt herhaald op vrijdag. De eerste aflevering was wel via uitzending gemist te kijken, Seizoen 1 in de herhaling was dat niet.

Het geheime dagboek van Hendrik Groen (2e aflevering is geweest) zit vol met humor. Heel voorspelbaar, maar het heeft een sterke cast.

Meisje van Plezier heeft op RTL4 een serie over het monster van Loch Ness als opvolger, maar dat heb ik nog niet gekeken.
Alle reacties Link kopieren
We hebben the sinner gekeken. Wel goede serie al heb ik niks met Jessica Biel.

Denk dat we dan als eerste maar eens aan Stranger Things gaan beginnen , was eerst Fargo van plan.

Verder zie ik nog wat nieuwe dingen op Netflix waar ik in geïnteresseerd ben.
Return to Halifax is aan een derde seizoen begonnen op NPO2 op zaterdagmiddag. Via uitzending gemist kan het NIET kijken.
Over een tijdje in herhaling op het kanaal met Best of extra?
Ik heb jammer genoeg daar de kerstspecial van seizoen 4 al gezien. NIET doen, want dat is een regelrechte spoiler.

Het Geheime dagboek van Hendrik Groen vind ik leuk door de acteurs. André van Duin en de anderen doen het leuk.
Ik denk dat het een genot moet zijn voor deze acteurs om een boel vooroordelen grappig in beeld te brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven