Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken al een paar dagen Sneaky Pete, over een gevangene die de identiteit van een andere gevange aanneemt om zo uit handen van iemand te blijven aan wie hij geld schuldig is. Maar het gaat van kwaad tot erger :-)
The Last Post is anders wel spannend. Goed dat het maar 6 afleveringen zijn.
Geen idee of er ook een tweede seizoen van is. Ik geloof niet dat ik er meerdere seizoenen van wil zien. Het gaat over oorlog in de jaren 60. Alle betrokken partijen worden kort belicht. Ik kan de inhoud niet goed plaatsen. Ik ken de historie en de omstandigheden niet goed genoeg. Het is wel mooi licht voor het filmen en Brits (BBC) en er is een lijn met het heden. Ik kan alleen het heden.

Broken lijkt me niks en ga ik niet kijken. De rol van pastoor vind ik geen overtuigende persoonlijkheid. Dan kijk ik nog liever mr. Bean in de rol van inspector Morse. Na het zien van Black Adder en de films, kan het idee niet los laten dat hij die rol had.

The Game of Thrones seizoen 4 is van zaterdag op zondag te zien op RTL7
Ik zie dit in herhaling en zie nu dat de "donkere" verhaallijnen extreem veel geweld bevatten. Waarbij langzaam sadistische trekjes de boventoon gaan voeren. Kijkt toch anders als al bekend is wie allemaal gaan sneuvelen onder allerlei gevechten om die kroon te verdedigen en te behouden.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 07-01-2018 13:42
Reden: Serie af gekeken en deel van andere om beter oordeel te geven.
60.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken doordeweeks elke dag een aflevering van Black Mirror. Meer vind ik te heftig.

Nu heerlijk op de bank met This is us. Prachtige serie.
Rouge__ schreef:
02-12-2017 13:36
die clifhanger van Greenleaf O_O
Het is alweer een paar weken geleden dat ik het 2e seizoen van Greenleaf heb gebinged: ik ben de cliffhanger helemaal kwijt. Wat was het ook.alweer?
Alle reacties Link kopieren
ohohwatnuweer schreef:
14-01-2018 14:37
Het is alweer een paar weken geleden dat ik het 2e seizoen van Greenleaf heb gebinged: ik ben de cliffhanger helemaal kwijt. Wat was het ook.alweer?
eh.. Zorah en Isiah zijn er vandoor gegaan, Mae is er achter gekomen dat de pastoor en Mavis een verhouding hadden/hebben en wil niks meer van hem weten., waardoor ze hem in de armen drijft van Rochelle die een zus blijkt tezijn van Basie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
ben klaar met Crown kan niet wachten op het nieuwe seizoen :applause: al brak die ene laatste aflevering wel bijna mijn hart, dat Phillip zo harteloos is geweest en dat Elizabeth er amper tegen in ging :nooo:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
ohohwatnuweer schreef:
14-01-2018 14:37
Het is alweer een paar weken geleden dat ik het 2e seizoen van Greenleaf heb gebinged: ik ben de cliffhanger helemaal kwijt. Wat was het ook.alweer?
Die ouwe liep het huis van dat vrouwke binnen.
Kijken jullie ook de nieuwe serie Gone op Net5?

Kick is vroeger als kind ontvoerd en ze is gered door FBI-agent Frank Novak. Na haar vrijlating is ze vastberaden dat ze nooit meer een slachtoffer wil zijn. In de jaren die volgen traint Kick in vechtsporten en met vuurwapens. Als Novak haar overtuigt om zich aan te sluiten in zijn speciale team die verdwenen mensen opspoort, heeft zij haar roeping gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zag de aankondiging maar het trekt mij niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik was op vakantie en heb niet veel series gekeken. Ben ondertussen wel klaar met When calls the heart seizoen 4. Nu wachten op het vervolg.

Net op Videoland begonnen met The girlfriend experience maar ik vind het niks. De eerste aflevering niet eens afgekeken.

Nu even verder met Riverdale, zag dat daar ook nieuwe afleveringen van zijn.
Er is een afsplitsing van De Luizenmoeder.
Het heet Bitterzoet en op Net5.
Het thema is discriminatie op leeftijd.
De 3-delige mini-serie Gunpowder gezien op BBC First.
Is echt een afspiegeling van de Dark Ages en de inquisitie.
Ja, dat waren de eerste zwarte pieten. Als ik me niet vergis was het een zwarte kap die de beulen toen droegen. (Bah, kom van actueel af.)
Is in de loop van de tijd vervangen door een vriendelijk en door schmink onherkenbaar gemaakt gezicht. Voor de kleintjes.
De kleding is zoals van de edelen. Goede beul was edel beroep. Kan het me niet voorstellen.

Ja, de Belgen waren het Katholiek zuiden en die doen juist niet moeilijk.
Maar dit speelt in een ander land. Het gaat wel over geloofsovertuiging.

Ik vond het geen fijne serie om te kijken, maar wel een afspiegeling van de akelige tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik was begonnen aan The white princess, over het hof Tudor etc maar het kon me niet boeien.
Nu de eerste aflevering op Videoland van The good doctor. Het is wel ok maar ik ben nog niet verkocht.
COLD FEET seizoen 7 aflevering 1 gisteravond gemist. :'( Was op NPO3 22:35
Ben ik de enige die zoiets meld? Het lukt niet om die vis gemist te kijken.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 17-02-2018 00:02
Reden: TOCH NOG KUNNEN ZIEN online
2.25% gewijzigd
Dokter Deen gaat op 1 maart verder met een nieuw seizoen op NPO3.
Je moet bij videotheek zijn of netflix om het hele seizoen van hele series terug te kijken.
Het kan soms wel, maar dat is voor kijkcijfer en een beperkte periode.
Uitzending gemist gaat niet langer dan 7 afleveringen terug. Maar met bepaalde pakketten kan dat iets langer.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-02-2018 00:23
Reden: Was weer dubbel geplaatst en iets anders gerype. Wat voor elders was.
84.62% gewijzigd
De serie PAULA op BBC First terug gekeken. Dat was op di 20 2 2018 uitgezonden.
Ik keek het gisteren. Wist niet wat het voor een serie was.
Is een driedelige en er zit wel een verhaal achter met onverwachte wending.
Nu wil ik wel de tweede aflevering ook kijken. Ik schrok toen ik op een punt was om af te haken. Ik dacht dat het alleen over liefdesverdriet en moeilijke relaties ging.
Is ook zo, maar anders dan de standaard.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken verschillende series nu.
Zitten nog in Black mirror maar dat kijken we maar af en toe een aflevering.
Verder op Netflix Nieuwe Buren en The Good doctor.
En The walking dead op Fox maar dat vind ik niet meer super spannend.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het al eerder heb gezegd maar de mooiste serie van de laatste tijd vind ik This is us. Te zien op fox.
Twee afleveringen gekeken van BORN TO KILL maar ik geloof niet dat ik die ga afkijken. Is te langdradig.
Is echt een contrast met een serie als THE LAST POST en INDIAN SUMMERS en THE DURRIALS of zo.
Alle reacties Link kopieren
poeh ik heb me door het 2de seizoen van Sleepy Hollow heen geworsteld, wou het bijna uitzetten.... wel zielig dat katrina dood moest... ag het was een kreng :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dat doe ik niet meer, als het niet meer bevalt en boeit zet ik het af. Er zijn teveel series om tijd te verdoen aan iets wat niet helemaal leuk is.
Brits kostuumdrama over kapitein Ross Poldark, die aan het einde van de 18e eeuw naar Cornwall terugkeert nadat de Britten net de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog hebben verloren. Gebaseerd op de boeken van Winston Graham en een remake van de gelijknamige BBC-serie uit de jaren 70.
Met: Aidan Turner (Ross Poldark), Eleanor Tomlinson (Demelza Poldark), Jack Farthing (George Warleggan), Heida Reed (Elizabeth Warleggan), Harry Richardson (Drake Carne) e.a.
1 uur · Aflevering 1, seizoen 3 · ook beschikbaar in net gemist = alleen voor Belgen
Op BRT1 vanaf vrijdag 16 maart 2018 ongeveer vanaf 22:35 tot 23:35, maar loopt meestal uit. Ruime marge op eind nemen om dat niet te missen bij opnemen.
NPO3 De Roze Wolk ----- > De Roze Dolk. do 21:45 Leuke serie?
Game of Thrones seizoen 4 wordt voor tweede kaar dit jaar op RTL7 herhaald in twee afleveringen (nu 1 en 2) vanaf vanavond laat na twee afleveringen van Cobra 11.

(Ik hoop dat ze ook seizoen 5 nog gaan uitzenden, maar dat is misschien volgend jaar. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven