Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
13-03-2018 10:26
Hahahahha
De oorzaak van de vechtpartij van Kevin is bekend

Hij bedriegt zijn nieuwe liefje Chloë en er zijn er die dat filmen.

:hyper:
Nu al? Wat een slappe zak.
Honesty is better than sugar coated lies.
Hoe krijgt Kevin altijd van die knappe vrouwen die hij dan ook nog bedonderd met andere vrouwen? Heeft hij een gouden piemel ofzo? Want ik kan me anders echt niet voorstellen waar hij al die vrouwen vandaan haalt.
Kevin, de befkoning van Vlaanderen. Herman is z'n titel kwijt.
https://bundavids.com/temptation-island-s10e09-2/

Go Mezdi, Tim de les spellen :cheer:
chentolove schreef:
15-03-2018 08:41
https://bundavids.com/temptation-island-s10e09-2/

Go Mezdi, Tim de les spellen :cheer:
Merci!!
Ik snap trouwens wat je zegt over Mezdi, maar toch vind ik wel echt terecht dat hij het zegt. Misschien van de verkeerde persoon maar kom op, Tim wat een debiel
Leafs schreef:
15-03-2018 08:42
Merci!!
Ik snap trouwens wat je zegt over Mezdi, maar toch vind ik wel echt terecht dat hij het zegt. Misschien van de verkeerde persoon maar kom op, Tim wat een debiel
Ik bedoel het ook niet sarcastsich, hij verbaast me hier positief! ;)
haha, het is tattoo time :-D
chentolove schreef:
15-03-2018 09:10
Ik bedoel het ook niet sarcastsich, hij verbaast me hier positief! ;)
haha, het is tattoo time :-D
Oh haha! Ik dacht dat het sarcastisch was inderdaad! Maar dan begrijp ik je helemaal
Ik vind die tattoo wel echt ver gaan zeg jeeeeee
Tim die uitlegt dat hij geen seks heeft uit respect voor Deborah haha
Beste aflevering tot nu toe !!
Aflevering 9 gezien.

Die Tim is niet alleen labiel maar ook echt gemeen. Zogenaamd onder het mom van eerlijkheid in het hutje dingen gaan opbiechten aan Deb’rah maar dan wel met zijn nieuwe vlam erbij. En dan zogenaamd uit respect geen seks. Maar de dag erop kan dat natuurlijk weer anders zijn dus zal nog wel gebeuren. Ze weten het ook leuk te monteren. Deb’rah die zegt dat ze het volgende kampvuur een flirterige Tim ziet en aan de andere kant die kleuter die het al over “voor altijd” heeft met Cherish. Tering, in het “normale” leven heb je toch ook niet na 2 dagen/dates verkering? Laat staan als je nog half in een relatie zit. Mezdi probeert het nog wat te temmen en denkt aan Deb’rah maar vraag me af of het haar uitmaakt of hij nou wel of niet haar shirt daar laat liggen. En daarna is iedereen natuuuuurlijk vooral heel blij voor het nieuwe koppel, pff..Die rap was genant, al vind ik Inge verder een leuke dame. Misschien zelfs te slim voor TI.

Ook zo’n montage met Mezdi en Danielle. Mezdi die echt niet gelooft dat ze die tattoo gaat laten zetten maar ondertussen..Had ook verwacht dat ze terug zou krabbelen toen ze voor die shop stonden. Ik denk ergens dat dit het ergste is wat we gaan zien met Fabrizio en haar, want hoewel de voice-over anders beweert zie ik echt niets groeien tussen hen. Danielle vindt hem leuk voor de aandacht en om haar hart uit te storten maar verder..

Mezdi is nu redelijk braaf maar dat zal wel losgaan na het volgende kampvuur. Alles rond Jeremy wordt nogal opgeblazen, hij is natuurlijk ook niet echt prettig voor de producenten van het programma want er is echt..niks. Hij doet niks, kijkt niet. Vind hem eigenlijk best onvriendelijk. En dan Vanessa die egt dat hij geen lief persoon is. Eh, dat lijkt me toch wel het minste dat je zoekt in een relatie, dat je de ander lief vindt.

Kevin zie ik nog wel van bil gaan. Megan is wel een sneu type; als Joshua had toegehapt, was ze zo een relatie met hem aangegaan. En nu in ene denkt ze weer aan Kevin..
En we kunnen nu toch wel met zekerheid zeggen dat het Deborah is die “hem zo hard haat”.
Ik ben echt heel benieuwd hoe Mezdi gaat reageren volgende week nadat hij gezien heeft dat Daniëlle toch die tattoo heeft laten zetten door Fabrizio. :popcorn:
Ik vind Tim ook gemeen. En ontzettend dom. Ik zag op Facebook dat hij nu condooms heeft laten maken met zijn hoofd erop. Echt een misselijk ventje en ik snap ook niet dat hij meiden als Deborah en Cherish kan krijgen, die zijn veels te leuk voor zo'n sneuneus als hij. Hopelijk ziet Deborah in hoe hij zichzelf voor schut heeft gezet en is ze niet te lang verdrietig om hem.

En die tattoo van Danielle ging echt te ver, eerste tattoo en dan gelijk zo'n grote... Ik snap echt niet hoe je zoiets in een opwelling laat doen, in Thailand, door de kleurplaat O_O Ben wel benieuwd naar de reactie van Mezdi. :popcorn:
Ik vind Jeremy trouwens niet zo'n slechte jongen. Hij doet zijn best en kijkt niet eens naar de dames. En dan zeuren ze dat hij de temptation niet aangaat. Mezdi praat en zoekt de verleiding op en dat is ook niet goed. Ik denk dat Vanessa gewoon vaak zeurt en dat het nooit echt goed is voor haar. Ze laat zich ook beïnvloeden door de producers. Eerst was ze blij dat hij niks deed en toen ze filmpjes lieten zien waarin hij sneaky wordt genoemd is ze ineens boos terwijl hij niks fout deed.
Trouwens nog iemand die single Kevin (nuja, beide single ondertussen :-P) niet herkende zonder zijn gek brilletje?
Het gebeurt niet vaak dat ik hardop mijn ergernis uit tegen een tv-scherm, maar vanochtend was het moment toch echt daar :-D . Wat een wálgelijke man is Tim.
Wat zijn Kevin en Megan toch intens vieze mensen.
En Danielle die ontslagen is toen ze aangaf dat ze meedeed aan TI. Serieus, daar zit een normaal bedrijf toch niet op te wachten om met al dat ordinaire gedoe geassocieerd te worden?
Bij aflevering 9 op het laatst toen Mezdi in het donker die kamer in ging... dacht dat het diezelfde kamer was van die blonde snol waarmee ie toen had staan zoenen. maar het was een andere deur, van tim.
Waar is die blondie eigenlijk gebleven? Hij nam een hele andere dame mee op date!

En vanessa, ik word zo moe van haar als ik haar hoor praten.
Ze doet ook alles zo langzaam.... zou me kapot ergeren als dat mijn collega zou zijn.
Holy moly die Tim is uit de bocht gevlogen.

Hij zei dat hij haar graag 'zag' , realiseert wat hij zegt en corrigeert het snel met 'ziet'.
https://www.ad.nl/show/temptation-islan ... ~a1f7224d/

:yes:
Maar is Cherish ook zo dol op Tim? je hoort hem alleen praten en haar maar heel weinig zeggen wat ze van hem vindt.
fientje1982 schreef:
15-03-2018 19:42
Maar is Cherish ook zo dol op Tim? je hoort hem alleen praten en haar maar heel weinig zeggen wat ze van hem vindt.
Tsja, vond zij mannen niet vooral interessant als ze bezet waren?
fientje1982 schreef:
15-03-2018 19:42
Gok van niet. Ze bevestigt alleen maar wat hij zegt en komt niet uit zichzelf met liefdesverklaringen. Voor zover we zien. Het is een beetje omgekeerde wereld.
Heeft die Tim een bipolaire stoornis ofzo... Deborah wordt gewoon in 1 dag ingeruild voor Cherish.

En wat gebeurd er allemaal op dat resort waar de mannen zitten. Jeremy met een snee bij z'n wenkbrauw. Cloë met haar hand/vinger in verband. Gezellig resort zo te zien :whistle:

Damn Mezdi, schrok me wezenloos toen die daar vet creepy in de kamer van Tim stond O_O
Die Tim lijkt idd een psychische ziekte te hebben. Zit nu zeker in zijn manische fase. Of is het een borderliner? Normaal is het iig niet. Verliefd worden is nog veel erger dan een slippertje als je dronken bent. Heb dan het respect om te wachten tot na TI. Want het lijkt me vooral een bevlieging. Voor Cherish is het denk ik (hopelijk) allemaal voor het spel. Dan zal Tim wel spijt krijgen. Heheh.
Mezdi vond ik wel leuk in deze aflevering. Hij is de enige die zich oprecht druk maakt om het bizarre gedrag van Tim. Volgensmij beseft hij daardoor dat hij zelf echt niet vreemd wil gaan.
Daniëlle is echt een dom wijf. Ze gaat echt te ver met die tattoo. Ik hoop wel dat het goedkomt tussen haar en mezdi.
Die slome Vanessa zit echt te zeiken. Haar vriend doet totaal niets verkeerd. Hij weet gewoon niet hoe hij ermee om moet gaan, en denkt oprecht het juiste te doen.
Ik kan niet wachten op aflevering 10! Is die niet toevallig uitgelekt ergens? 😬
Nu tempation talk met Cherisch en Kevin
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven