Entertainment alle pijlers

Het perfecte plaatje 2025

13-10-2025 16:23 93 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het komt weer, vanaf donderdag 16 oktober om 20.30 uur.

Deelnemers:

Aran Bade - entertainment deskundige
Bettina Holwerda - musicalster
Caroline Tensen - televisiepresentatrice
Oos Kesbeke - van de augurken
Catherine Keyl - tv persoonlijkheid
Kirsten Westrik - presentatrice
Lykele Muus- acteur en schrijver
Nabil Aoulad Ayad - cabaretier en acteur
Dwight van van den Vijver - presentator
Rhodé Kok - contentmaker

Ik ken ze niet allemaal, maar heb er wel weer zin in :cheer:
babs1966 wijzigde dit bericht op 10-11-2025 15:34
2.15% gewijzigd
misspatrice schreef:
09-11-2025 22:59
Waar is Kirsten eigenlijk bekend van? Ik kende haar dus helemaal niet.... 🙈
Blijkbaar is ze de zus van Merel Westrik en presenteert ze 112vandaag.
Bij mij totaal onbekend maar dat zegt niet zoveel.
Zorroo schreef:
08-11-2025 13:58

Het lijkt wel of de redactie inmiddels af en toe moeite heeft om leuke opdrachten te verzinnen. Heb het idee dat dat in vorige seizoenen beter ging. Of ligt dat aan mIJ?
Nee ik vind dat ook.
Caroline Tensen naar huis, jammer, maar eigenlijk maakt het me ook weinig uit, vind tot nu toe geen enkele kandidaat echt leuk of er uit springen.
Geen leuke opdrachten dit keer, jammer.
De kalenderfoto vond ik vooral heel ongemakkelijk. Ik zou daar als fotograaf echt van balen. Die van Lykkele was wel terecht de winnaar.
En de straatfoto, man man, wat een geneuzel met precies de goede plek en wel of geen hek of duidelijke achtergrond. Wel leuk dat Stefano meedeed.
Bertina en Caroline hebben het allebei niet in zich, dus dat Caroline eruit moest was ook prima.
Coffeegirl schreef:
14-11-2025 10:05
Geen leuke opdrachten dit keer, jammer.
De kalenderfoto vond ik vooral heel ongemakkelijk. Ik zou daar als fotograaf echt van balen. Die van Lykkele was wel terecht de winnaar.
En de straatfoto, man man, wat een geneuzel met precies de goede plek en wel of geen hek of duidelijke achtergrond. Wel leuk dat Stefano meedeed.
Bertina en Caroline hebben het allebei niet in zich, dus dat Caroline eruit moest was ook prima.
Ik vond het juist enorm leuke opdrachten! Jammer dat Caroline weg moest. Had liever Bettina zien gaan.
Caroline terecht eruit. Maar ik vind het een erg leuke vrouw, dus wat dat betreft wel jammer.

Bij de opdracht in over de oude foto's hadden ze gezegd dat de achtergrond/precieze plek minder belangrijk was dan de personen. Maar bij de beoordeling tilden ze er af en toe juist zwaar aan. Goede foto van Dwight.

Ik vond de kalenderfoto's wel leuk. Lykele had een mooie foto.
Nadinexxx schreef:
14-11-2025 14:32
Ik vond het juist enorm leuke opdrachten! Jammer dat Caroline weg moest. Had liever Bettina zien gaan.
Ik ook. Bettina is niet zo leuk, beetje een zeurpiet of zo.
Pelle schreef:
14-11-2025 14:33
Bij de opdracht in over de oude foto's hadden ze gezegd dat de achtergrond/precieze plek minder belangrijk was dan de personen. Maar bij de beoordeling tilden ze er af en toe juist zwaar aan. Goede foto van Dwight.
Zo hebben ze ook altijd commentaar op een rommelige achtergrond maar daar werd bij de kalendershoot van Aran niks over gezegd terwijl die achtergrond een en al rommel was.

Oos kreeg een mindere beoordeling van zijn "oude" foto. Dit was volgens mij puur om hem niet steeds goede cijfers te geven. Zodat het nog spannend blijft de komende weken.
Sabine schreef:
14-11-2025 15:30
Zo hebben ze ook altijd commentaar op een rommelige achtergrond maar daar werd bij de kalendershoot van Aran niks over gezegd terwijl die achtergrond een en al rommel was.

Oos kreeg een mindere beoordeling van zijn "oude" foto. Dit was volgens mij puur om hem niet steeds goede cijfers te geven. Zodat het nog spannend blijft de komende weken.
het commentaar bij de "oude" foto van Oos vond ik helemaal raar. Hij had beter hetzelfde plekje kunnen kiezen, ook al stond daar een hek en hadden de dames niet meer kunnen lopen.. Dan krijg je toch een hele andere foto?

De rommel bij de kalendershoot van Aran vond ik niet zo erg, want bouwplaats. Alleen dat metalen ding leidt wel erg af. en die pompoen is wel erg gekunsteld. Het model maakt duidelijk de foto, die staat er fantastisch op. Ik vond het niet de winnaar, maar wel top 3. De hele top 3 wel terecht, cijfers lagen ook erg dicht bij elkaar.
Pelle schreef:
14-11-2025 15:49
Het model maakt duidelijk de foto, die staat er fantastisch op.
Het model had zelfs de belastingaangifte nog sexy kunnen maken. Wat een blik :flirting:
PoesMinoes schreef:
14-11-2025 09:35
Caroline Tensen naar huis, jammer, maar eigenlijk maakt het me ook weinig uit, vind tot nu toe geen enkele kandidaat echt leuk of er uit springen.
Hier zelfde. Heb idee dat de rek er een beetje uit is. Op een bepaald moment is het leuke er wel vanaf.
Net als heel Holland bakt, inmiddels 11 jaar oud en de echte klappers zijn wel geweest.

Ik zeg voor vernieuwing laat eens hobby fotografen meedoen ipv steeds BN'ers. Ik geef mij graag op :cheer:
Sunflower_cookie schreef:
14-11-2025 22:39
Hier zelfde. Heb idee dat de rek er een beetje uit is. Op een bepaald moment is het leuke er wel vanaf.
Net als heel Holland bakt, inmiddels 11 jaar oud en de echte klappers zijn wel geweest.

Ik zeg voor vernieuwing laat eens hobby fotografen meedoen ipv steeds BN'ers. Ik geef mij graag op :cheer:
Het is bij andere programma’s gebleken dat BN’ers goed zijn voor de kijkcijfers. WIDM, ER enz.

Ik vind het nog steeds een leuk programma. Vernieuwend is het inderdaad niet meer.
Maar nog steeds vermakelijk.
granny71 schreef:
14-11-2025 20:21
Het model had zelfs de belastingaangifte nog sexy kunnen maken. Wat een blik :flirting:
Oh, jij keek naar zijn blik? ;-)
Even offtopic maar ik las aldaar Bettina 46 is. Dat zou ik haar niet gegeven hebben.
Pelle schreef:
15-11-2025 10:48
Oh, jij keek naar zijn blik? ;-)
Een mooi lichaam doet me minder dan een ondeugende blik in de ogen.
Ik vond voorheen vooral leuk dat sommige BN’ers echt hele leuke mensen bleken. Dat heb ik nu al 2 seizoenen niet.
Frizz schreef:
15-11-2025 11:32
Ik vond voorheen vooral leuk dat sommige BN’ers echt hele leuke mensen bleken. Dat heb ik nu al 2 seizoenen niet.
Ik kende Lykele alleen van Dertigers en ik vind hem leuk in Het perfecte plaatje.
En Gio vorig seizoen, maar van hem wist ik al dat hij leuk is.
Oos kende ik niet en hij leek me niks, maar ik vind hem steeds leuker.
Ik zie dit topic nu pas, ik ga meelezen.

Ik vond het bij de laatste opdracht (straatfotografie) vooral een beetje oneerlijk dat sommige locaties veel moeilijker waren dan andere locaties.

In sommige seizoenen vond ik wel wat meer leuke of grappige kandidaten zitten.
Oos vind ik echt een leuke man.
En dat Aran het warm kreeg van zijn kalendershoot snap ik helemaal! Wel grappig dat de mannen de hoogste punten hadden voor deze shoot.
Don’t grow up, it’s a trap
Ik verbaas me vaak dat de kandidaten bij een 5 zeggen "oh dat is nog best oke" en opgelucht zijn. Zal wel aan mijn perfectionisme liggen.... maar als ik aan zo een programma mee doe is een 5 echt niet goed! 😂 Ik zou daar flink van balen....
Carpe Diem!
Ik ben vooral fan van Oos. De rest doet me weinig. Het jureren blijft erg subjectief. Kan misschien ook niet anders.
Ik had de schilder van de maand februari een groot rood hart laten maken op een muur. Dus de omtrek daarvan. Leek me een inkoppertje. Of zou dat niet mogen daar .. ? 🤔
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Caroline Tensen moet nog worden doorgestreept in de OP.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Lilli_Vanilli schreef:
15-11-2025 10:58
Even offtopic maar ik las aldaar Bettina 46 is. Dat zou ik haar niet gegeven hebben.
Wat dan wel? Vind haar er wel zoals ongeveer haar leeftijd eruit zien.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
misspatrice schreef:
16-11-2025 08:30
Ik verbaas me vaak dat de kandidaten bij een 5 zeggen "oh dat is nog best oke" en opgelucht zijn. Zal wel aan mijn perfectionisme liggen.... maar als ik aan zo een programma mee doe is een 5 echt niet goed! 😂 Ik zou daar flink van balen....
Ze zijn niet zo scheutig met hoge cijfers, dus als je al weet dat je foto niet fantastisch is dan ben je blij met een vijf. Want het kan ook zomaar een vier zijn. En dan is het heel moeilijk om nog op een aardig gemiddelde uit te komen.
Lookie schreef:
16-11-2025 21:43
Wat dan wel? Vind haar er wel zoals ongeveer haar leeftijd eruit zien.
Wat verder in de dertig. Ik vind haar haar huid echt heel glad en ze heeft iets jeugdigs
Vind ik dan, hè?:-)
Lilli_Vanilli schreef:
18-11-2025 22:50
Wat verder in de dertig. Ik vind haar haar huid echt heel glad en ze heeft iets jeugdigs
Vind ik dan, hè?:-)
Eh ja, botox, denk je niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven