Entertainment alle pijlers

Het Perfecte Plaatje op Reis 2025

09-04-2025 08:04 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Woensdag 21 mei begint het weer!

Deelnemers:

Kim Kötter
Wim Kieft
Edson Da Graça
Ferri Somogyi
Irene Moors
Sosha Duysker
Stefan Jurriens
Hila Noorzai
himalaya wijzigde dit bericht op 19-05-2025 10:43
71.71% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Italië saai??? au, recht in mijn hart.... :"-(
Babs1966 schreef:
26-05-2025 15:26
Italië saai??? au, recht in mijn hart.... :"-(

Nou inderdaad.. heel afwisselend. Wordt het slechts gebaseerd op de eerste uitzending?
misspatrice schreef:
26-05-2025 14:11
Ik weet niet.... vind Italië zo saai tov bijvoorbeeld Thailand en andere landen die zijn geweest. Vind de groep leuk, denk alleen dat ze niet alles op alles gaan zetten voor het perfecte plaatje.
:woa:
...
Babs1966 schreef:
26-05-2025 10:21
Ik heb ooit gelezen (geen idee meer waar) dat als je meedoet met de 'normale' uitzending, je al maanden van te voren kan oefenen, maar met de 'op reis' versie hebben ze maar paar weken. Daar om zijn een aantal zo lekker aan het stuntelen denk ik.
Dit is wel beetje jammer dan. Juist omdat het er dan extra stuntelig uitziet, stoor ik mij eraan. Zoals Wim zei ja ik kan niet veel.
Mogelijk zie je nu wel echt de mensen die zich willen verbeteren t.o.v. de anderen.
misspatrice schreef:
26-05-2025 14:11
Ik weet niet.... vind Italië zo saai tov bijvoorbeeld Thailand en andere landen die zijn geweest. Vind de groep leuk, denk alleen dat ze niet alles op alles gaan zetten voor het perfecte plaatje.
Thailand is zo standaard in veel programma's.
Juist leuk dat ze keer volledig een Europese reis doen. Vond de finales in IJsland en Ierland toen ook geweldig, maar ook dat ze (mede door Covid) de Waddeneilanden meenamen.

Italië heeft juist veel verschillen. Bekijk je Verona (rondom Gardameer) tegenover Toscane is al zo verschillend. Ik ga er vanuit dat ze dieper (wellicht tot Napels?) het land in gaan. Hoop stiekem ook Sicilië.
Babs1966 schreef:
26-05-2025 10:21
Ik heb ooit gelezen (geen idee meer waar) dat als je meedoet met de 'normale' uitzending, je al maanden van te voren kan oefenen, maar met de 'op reis' versie hebben ze maar paar weken. Daar om zijn een aantal zo lekker aan het stuntelen denk ik.

Maar in een paar weken kun je toch ook al de technische dingen onder de knie krijgen?

Een dagje met een (amateur) fotograaf op pad en je hebt de basics. Dan heb je de rest van de weken om te oefenen met foto’s maken en daar van te leren.
Misschien is fotografie toch echt een vak, iets dat je niet in een paar weken leert? :lightbulb:
We're just two lost souls
Sja, ik weet het ook niet. Blijkbaar toch iets met aanleg en het vermogen (of zin natuurlijk) om iets op te pikken. Ik zie ze soms zo stuntelen met het opzetten van een statief dat ik denk, dat is toch iets wat je uitgebreid hebt geoefend.
Maar ja, het blijft leuk om de verschillen tussen mensen te zien.
Kattentuintje schreef:
26-05-2025 16:58
Misschien is fotografie toch echt een vak, iets dat je niet in een paar weken leert? :lightbulb:
Dat vooral.

En de omgeving (land) maakt mij niet uit, ik kijk vooral naar de deelnemers en hoe zij het doen. Juist het stuntelen en gedoe maakt het programma leuk vind ik.
himalaya schreef:
26-05-2025 15:40
Nou inderdaad.. heel afwisselend. Wordt het slechts gebaseerd op de eerste uitzending?
Is mijn mening he. Italië is een prachtig land, maar vind het minder spectaculair als Thailand, IJsland etc.
Carpe Diem!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven