Het Perfecte Plaatje op Reis 2025
woensdag 9 april 2025 om 08:04
maandag 26 mei 2025 om 15:42
misspatrice schreef: ↑26-05-2025 14:11Ik weet niet.... vind Italië zo saai tov bijvoorbeeld Thailand en andere landen die zijn geweest. Vind de groep leuk, denk alleen dat ze niet alles op alles gaan zetten voor het perfecte plaatje.

...
maandag 26 mei 2025 om 16:34
Dit is wel beetje jammer dan. Juist omdat het er dan extra stuntelig uitziet, stoor ik mij eraan. Zoals Wim zei ja ik kan niet veel.
Mogelijk zie je nu wel echt de mensen die zich willen verbeteren t.o.v. de anderen.
Thailand is zo standaard in veel programma's.misspatrice schreef: ↑26-05-2025 14:11Ik weet niet.... vind Italië zo saai tov bijvoorbeeld Thailand en andere landen die zijn geweest. Vind de groep leuk, denk alleen dat ze niet alles op alles gaan zetten voor het perfecte plaatje.
Juist leuk dat ze keer volledig een Europese reis doen. Vond de finales in IJsland en Ierland toen ook geweldig, maar ook dat ze (mede door Covid) de Waddeneilanden meenamen.
Italië heeft juist veel verschillen. Bekijk je Verona (rondom Gardameer) tegenover Toscane is al zo verschillend. Ik ga er vanuit dat ze dieper (wellicht tot Napels?) het land in gaan. Hoop stiekem ook Sicilië.
maandag 26 mei 2025 om 16:50
Maar in een paar weken kun je toch ook al de technische dingen onder de knie krijgen?
Een dagje met een (amateur) fotograaf op pad en je hebt de basics. Dan heb je de rest van de weken om te oefenen met foto’s maken en daar van te leren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 26 mei 2025 om 16:59
Sja, ik weet het ook niet. Blijkbaar toch iets met aanleg en het vermogen (of zin natuurlijk) om iets op te pikken. Ik zie ze soms zo stuntelen met het opzetten van een statief dat ik denk, dat is toch iets wat je uitgebreid hebt geoefend.
Maar ja, het blijft leuk om de verschillen tussen mensen te zien.
Maar ja, het blijft leuk om de verschillen tussen mensen te zien.
maandag 26 mei 2025 om 17:02
Dat vooral.Kattentuintje schreef: ↑26-05-2025 16:58Misschien is fotografie toch echt een vak, iets dat je niet in een paar weken leert?![]()
En de omgeving (land) maakt mij niet uit, ik kijk vooral naar de deelnemers en hoe zij het doen. Juist het stuntelen en gedoe maakt het programma leuk vind ik.
dinsdag 27 mei 2025 om 08:01

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in