Entertainment alle pijlers

Het Sinterklaasjournaal

10-11-2025 17:53 157 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
:hello: Fans van het Sinterklaasjournaal, kijken jullie weer mee?

Spot de BN'er, lach mee om de woordgrappen en verwijzingen en speculeer over het verloop van de verhaallijnen.
Ik heb er zin in! :yes:

Afbeelding
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 10-11-2025 18:29
Reden: afbeelding toegevoegd op verzoek
17.14% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
Ik mis de laatste afleveringen de humor een beetje.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik ben stout geweest, want ik het op sinterklaasjournaal.nl doorgegeven dat ik puzzelstukjes heb gevonden, watniezois :whistle: . Alleen maar omdat ik het filmpje wilde zien (dat btw heel grappig is :proud: ) . Nu komen de pieten vannacht voor niks. Gelukkig heb ik geen schoorsteen. :mrgreen:
Ik vind hier dingen van.
heb me eindeloos afgevraagd waar ik die vrouwelijke slimme piet nou ook alweer van kende en het uiteindelijk maar opgegeven en Gegoogled. Blijkt het Fleur Braadhuis te zijn (van Woeste Grond) :idee:
Ik kijk Oogappels en Goede Tijden Slechte Tijden, daardoor heb ik al heel wat bekende gezichten voorbij zien komen. Ontzettend leuk.
Het had vast anders kunnen gaan.
Maar dat is nu juist het punt.
Je had het vast anders gedaan.
Als je het anders had gekund.
MaeveS schreef:
20-11-2025 20:43
heb me eindeloos afgevraagd waar ik die vrouwelijke slimme piet nou ook alweer van kende en het uiteindelijk maar opgegeven en Gegoogled. Blijkt het Fleur Braadhuis te zijn (van Woeste Grond) :idee:
Wauw! Dat had ik nooit gezien! Ik vind die Piet leuk! Maar haar in Woeste grond echt vreselijk. Goede actrice dus!
Elke keer als ik in de trailer van Freeks Wilde Wereld Freek die arme rog zie mishandelen, dan wil ik Freek een oplawaai geven. >:-( Laat die beesten toch met rust, malloot! :mad:
Ik vind hier dingen van.
Wie was die acteur ook alweer die met Loes Luca dat puzzelsysteemkoppel speelde?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven