Entertainment alle pijlers

Het Sinterklaasjournaal

10-11-2025 17:53 142 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
:hello: Fans van het Sinterklaasjournaal, kijken jullie weer mee?

Spot de BN'er, lach mee om de woordgrappen en verwijzingen en speculeer over het verloop van de verhaallijnen.
Ik heb er zin in! :yes:

Afbeelding
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 10-11-2025 18:29
Reden: afbeelding toegevoegd op verzoek
17.14% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
The_Architect schreef:
13-11-2025 14:40
Oh hahaha kwartje valt hoor
Bij mij ook nu pas :mrgreen:
Ventileren: leren hoe een ventiel werkt. Hier is eigenlijk geen speld tussen te krijgen, toch? :proud:
Ik vind hier dingen van.
En de Ali-versie van de lamp 🤣
Gaan jullie ook naar de intocht kijken? En zijn er fans die samen met mij live mee willen kijken?
Ik vind hier dingen van.
De beelden van Texel tussendoor - heerlijk! - doen wat Tour-de-France-achtig aan. Al hebben ze andere keuzes gemaakt mbt het helikoptergeluid :P
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
MaeveS schreef:
12-11-2025 20:46
Hahaha goeie, ben ik ook benieuwd naar. Iemand van Texel hier aanwezig?
Jawel Texel hier! Geen gelovige kinderen hier meer dus ik hoef niks uit te leggen. Gezien de verwachte drukte ga ik morgen net als jullie op de bank zitten en kijken. De intocht is voor mij op hemelsbreed 300 meter. Gekkenhuis in ons dorp, alle wegen morgen dicht. Ik hoop voor iedereen dat het droog is...het wordt sowieso een koude intocht.
De Texelse kinderen krijgen een rol in het verhaal. Ze staan allemaal vooraan bij de intocht en zijn verkleed met een thema. Dus geen dringende ouders vooraan, die staan elders (of thuis). Qua aanvoer en afvoer van het publiek zal het nog wel spannend worden. Er worden 15.000 tot 20.000 bezoekers verwacht (Oudeschild heeft 1200 bewoners)
mariska1974 schreef:
14-11-2025 19:16
De Texelse kinderen krijgen een rol in het verhaal. Ze staan allemaal vooraan bij de intocht en zijn verkleed met een thema. Dus geen dringende ouders vooraan, die staan elders (of thuis). Qua aanvoer en afvoer van het publiek zal het nog wel spannend worden. Er worden 15.000 tot 20.000 bezoekers verwacht (Oudeschild heeft 1200 bewoners)
Heee iemand van Texel, wat leuk! Kan me voorstellen dat het gekkenhuis is daar. Ben heel benieuwd, ik duim mee voor droog weer. Super schattig klinkt dit, heb er al helemaal zin in.
Sabeltandcavia schreef:
14-11-2025 18:41
Gaan jullie ook naar de intocht kijken? En zijn er fans die samen met mij live mee willen kijken?

Jaaaa hier fans die live gaan kijken!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
14-11-2025 19:47
Jaaaa hier fans die live gaan kijken!
Gelukkig! Anders zit ik hier zo Remy tegen mezelf te praten. :roll: :$
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
14-11-2025 18:41
:hello: ikke
Leuk! :hello:
Ik vind hier dingen van.
Net even een rondje over het evenemententerrein maar oei wat een rotweer. Waait ook als het rookt. Hopelijk blijft alles overeind staan.
mariska1974 schreef:
14-11-2025 20:46
Net even een rondje over het evenemententerrein maar oei wat een rotweer. Waait ook als het rookt. Hopelijk blijft alles overeind staan.

De hamvraag is natuurlijk doet de vuurtoren het weer? :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
14-11-2025 21:20
Gelukkig hebben jonge kinderen nog niet zon ruimtelijk inzicht. Als die boot bij de vuurtoren vanuit Spanje dan weet ik wel zeker dat ie nooit in oudeschild aankomt😁
mariska1974 schreef:
14-11-2025 21:35
Gelukkig hebben jonge kinderen nog niet zon ruimtelijk inzicht. Als die boot bij de vuurtoren vanuit Spanje dan weet ik wel zeker dat ie nooit in oudeschild aankomt😁
Gezien het lichtpatroon ("ene, tweeje...") ligt de boot eerder op koers richting pak 'm beet Kerry, Ierland :P
LunchLover schreef:
14-11-2025 21:20
https://www.youtube.com/live/DpjUDR32_A ... XaoOIHs7eC

:proud:
Ziet er inderdaad wat vochtig uit daaro. Ik vind die aftekening in het donker altijd wel mooi, een soort pilaar.
Ik ben blij dat ik mijn vroegwijze nichtje niet aangestoken heb met het vuurtorennerdschap, anders waren het daar slapeloze nachten - PANIEK!!! :O :O :O
Ik ga zondag pas kijken, traditiegetrouw ga ik morgen met mijn moeder naar de intocht in het centrum en meteen inkopen doen voor pakjesavond. Zin in!
Veel plezier, Drackie!
En sterkte voor alle Texelaren die vandaag in de kou naar de optocht gaan kijken.
Ik vind hier dingen van.
6,2 K abonnees voor een live webcam op een vuurtoren. Wie zijn die mensen? :lol: :lol:
Ik vind hier dingen van.
Ik ben present!
Ik zit klaar. Met warme chocolademelk met slagroom, gevulde speculaas, marsepein en chocoladeletter :-D
Ik heb echt heel erg fomo nu ik op Facebook van alles voorbij zie komen over de intocht en mijn zus wél op de haven staat. Ik heb wel overwogen te gaan maar het was echt teveel gedoe. Wel jammer evengoed.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven