Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
quote:fashionvictim schreef op 27 oktober 2011 @ 21:34:

[...]

Nou, hij was zelf duidelijk ook geen lieverdje. En ik weet niet, ik ben van het idee dat je het wel heeeeeeeeel bont moet maken willen je eigen koters je bek komen verbouwen, dat doen die kinderen natuurlijk ook niet zomaar. En dat verhaal over die alimentatie, het LBIO pakt ook niet zomaar elke zaak aan als je gewoon kunt laten zien dat je alimentatie betaalt. En was ie nou niet vreemdgegaan met moeders beste vriendin waar ie inmiddels ook mee getrouwd was? Dan ben je sowieso natuurlijk al geen fijne vent, als je het aanlegt met de beste vriendin van je vrouw.

Conclusie;

't is gewoon een bende geweest. Onbegrijpelijk.

Maar zoals al geschreven, ik kan me er geen voorstelling bij maken dat ik mijn eigen dochter uit mijn leven zou bannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga evenverder kijken, doeg allemaal!
quote:Nastik schreef op 27 oktober 2011 @ 21:36:

[...]

Conclusie;

't is gewoon een bende geweest. Onbegrijpelijk.

Maar zoals al geschreven, ik kan me er geen voorstelling bij maken dat ik mijn eigen dochter uit mijn leven zou bannen.

Inderdaad, ik kan me daar ook niets bij voorstellen.

Oh, en ik las net terug dat je vroeg hoe oud de mijne was: die wordt in het voorjaar alweer 8.
Am Yisrael Chai!
Ik zit nu trouwens naar Gekke Drekkie te kijken, maar eigenlijk windt mij dat niet zo op.

Wat gaan we doen, dames?
quote:Nastik schreef op 27 oktober 2011 @ 21:40:

Ik zit nu trouwens naar Gekke Drekkie te kijken, maar eigenlijk windt mij dat niet zo op.

Wat gaan we doen, dames?Ik krijg altijd de kriebels van Drekkie O Geilvie, dat hoofd, dat accent, die zgn helderziendheid :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik kijk nu naar de herhaling. Jonge meid die haar excuses gaat aanbieden aan haar afwezige, ongeïnteresseerde vader.

Ik snap daar geen reet van. En jawel, ik heb daar wél ervaring mee. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik nog een ukkie was, mijn vader ging ook vreemde met de beste vriendin van mijn moeder, mijn vader betaalde ook geen alimentatie en had ook geen interesse in zijn kinderen.

En dit meisje heeft al zo vaak de deur op haar neus gekregen en dan toch nog willen.... Ik kan het me niet eens voorstellen.
Die man heeft zich emotioneel helemaal af gesloten.

Kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen
Frankly my dear, I don"t give a damn
@Shalimar, dikke van iemand die maar al te goed weet hoe dat voelt............... hier ook mama van ontvoerde kinderen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw: jij ook een hele dikke knuf trug! Kon jij een beetje slapen na de uitzending?

Ik vond het heftig om te zien hoe ouders met hun bloedeigen kinderen omgaan.

Mijn dochters zijn altijd in mijn gedachten en kan alleen maar hopen dat ze ooit zelf kunnen kiezen en dat hun omgeving tot inkeer komt.

Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat een ouder de boot afhoudt als zijn/haar kind de hand reikt... maar misschien ben ik niet objectief genoeg doordat ik aan zelfprojectie doe.
Shalimar, ik heb maar een heeeeel klein stukje gezien. Gisteravond, Tros Vermist, dat was een ander verhaal. Ik ken de vrouw van wie haar zoon terug is in NL, en weet wat achtergrondinfo. Wou dus kijken, maar vannacht was het dus compleet hopeloos........

Wat je onderste stukje betreft: kom maar even kennismaken met mijn moeder. Maar goed, dat is weer een ander verhaal..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ben d'r niet vanavond, maar voor de mensen die wel kijken: stay tuned.
Am I alone here?
no
Oh gezellig
ik kijk mee maar meer voor john Haha
Blabla :p

Drama haha
Internagelaktisch
Oh man, vorige week zitten jánken, janken haha.

Maar toch ga ik deze week weer kijken, komt helaas allemaal erg dicht bij voor me..
Haha nou leef je uit!
best wel stil hier nog
Ik doe ook mee...!
ik kijk ook mee
Nou Milo, je krijgt John maar half te zien...
'een urn met as natuurlijk...' ;)
Hello all!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven