Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk dat je Kayleigh spelt.
wat voor smsbundel zou ze hebben zeg
Waarschijnlijk niet zo'n hele grote, daarom ging ze later ook over op email.
Huh, die vriend van haar denkt dat zij bij hem weg gaat als zij weer contact heeft met 'r vader? Wat hebben ze dan voor relatie?
Eentje die rijp is voor het Viva-forum
quote:xdienx schreef op 15 december 2011 @ 20:40:

Waarschijnlijk niet zo'n hele grote, daarom ging ze later ook over op email.

18 jaar en dan 2x een miskraam...
Oh, dus ik heb het echt goed gehoord.

Jesus.
dat nummer van die mobiel heeft zijn dochter ook
Hellooo
haai phoolan
Speed dial.
Hoiii
Hoi Pip en dien
Ik schakel net in, is het trashwaardig?
18 jaar en dan 2 miskramen in combinatie met de naam doen mij toch denken aan een stereotype. Het meisje dat erna komt vind ik ook niet overkomen alsof ze het buskruit uitgevonden heeft.

Of formuleer ik het nu weer eh.. ongenuanceerd of zo
Dochter zegt het spijt me tegen vader, omdat ze een relatie heeft die hij niet goedkeurt en via de sms tegen hem heeft verteld dat zijn vrouw vreemdgaat.

Ondertussen heeft dochter (18) 2 miskramen gehad, geen steun van vader gehad, smsjes/mails gestuurd. Dus probeert ze het nu via Sjon

Oh, en vriend van dochter is bang dat zij bij hem weggaat als het goed is met haar vader.
De buurman leek op kokki, van peppi!
Haha!
Thanks voor de samenvatting, dien! Inderdaad iemand die prima op het forum zou passen
Nu maar kijken of die "vader" het bloemetje aanneemt want ja "Ut benne mooie bloemu maar ik weet niet waar zu voor zijnn"
De buurvrouw keek net alsof ze de bloemen wel wilde hebben
Als die vader ze niet moet mag Sjon bij mij komen, ook zonder bloemen trouwens.
Maar ach, het is een win-win situatie..want als vader 'nee' zegt is dr vriend tenminste niet meer huilie en dat scheelt weer een topic.
quote:xdienx schreef op 15 december 2011 @ 20:56:

Als die vader ze niet moet mag Sjon bij mij komen, ook zonder bloemen trouwens.Ja hoor, ook hier staat de deur altijd voor hem open
Verzint John dit nou allemaal zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven