Entertainment alle pijlers

Het thuis gezellig maken.

02-08-2011 21:17 95 berichten
Ik heb een nieuwe manier om het thuis gezellig te maken en mijn voicerecorder helpt me daarbij.

Ik interview thuis vriendinnen, prietpraat, en neem dat op.

Of ik laat ze korte verhalen inspreken of we spreken samen dialogen in.

Later wanneer ik alleen ben en me verveel dan luister ik mijn voicerecorder af en heb lol.

Wie heeft nog andere manieren om het gezellig te maken met bezoek?

Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
En terug naar huis hinkelen met een gekregen zakje snoep....
Alle reacties Link kopieren
quote:Firene schreef op 02 augustus 2011 @ 21:56:

Ik wil Cynthiao toch wel even een compliment geven voor het doorzettingsvermogen om onzinnige topics te blijven openen. Tussen alle 'ben ik zwanger' en 'hij smst niet terug' topics blijven de onderwerpen erg origineel en is ze niet gek te krijgen Dat hoeft ook niet meer, dat is ze al... Geeft verder niet hoor, ik vermaak me uitstekend met deze bijzonder maffe topics!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dat klinkt anders reuze gezellig, kopjekoffie! Mogen wij ook komen?
Alle reacties Link kopieren
Wat je ook nog kunt doen is Real Dolls kopen (elders op het forum besproken vandaag). Zet je die in een kringetje, feesthoedjes op, voicerecorder afsprelen... supergezellig!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nu krijg ik helemaal Mr Bean visioenen.. Al had die gewoon knuffels in een kringetje staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:lottekeNL schreef op 02 augustus 2011 @ 22:37:

Nu krijg ik helemaal Mr Bean visioenen.. Al had die gewoon knuffels in een kringetje staan.



Haha die stopte ook steeds een kerstkaart in zijn eigen brievenbus.

En dan elke keer weer blij kijken als hij 'm uit zijn bus haalde!
Alle reacties Link kopieren
quote:lottekeNL schreef op 02 augustus 2011 @ 22:27:

Dat klinkt anders reuze gezellig, kopjekoffie! Mogen wij ook komen?





Iedereen is hier altijd welkom. Ze komen polonaise-dansend binnen en bij het weggaan doen ze de polonaise achteruit lopend.

Maar allen op woensdag natuurlijk. De rest van de week doen we haasje over.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Haha Batwom, lijkt me toch wel fijn, als je jezelf altijd zo kunt verrassen.



O jammer Kopjekoffie, op woensdag kan ik nooit, dan komen altijd mijn denkbeeldige vrienden stoelendansen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cynthiao schreef op 02 augustus 2011 @ 21:17:

Wie heeft nog andere manieren om het gezellig te maken met bezoek?

Ik ben benieuwd. Ik weet heel veel andere manieren
Alle reacties Link kopieren
Heb net even slingers opgehangen, wat zal ik verrast zijn als ik morgen de woonkamer in loop!
Nou, ik heb hier toch hele leuke ideeën opgedaan!
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van zelf een talentenjacht naspelen, zowel de kandidaten als de jury en het decor nabouwen.

Zagen, schilderen, lijmen etc.

Dat zal je de komende maanden wel zoet houden CynthiaOoo...
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik saaaaaiiiii met mijn mok thee, illegale hoeveelheid Maltesers en een boek...



Misschien kan ik gezichtjes schilderen op mijn Maltesers en ze mee laten doen in de playbackshow?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je een mooie bos rozen naar jezelf sturen? En dan heel verbaasd zijn als ze bezorgd worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:SignOfLife schreef op 02 augustus 2011 @ 21:22:

wie heeft het hek opengelaten? cynthiao is weer binnen.. Ow... dan reageer ik maar niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Idd LottekeNl zoals:

Mr Bean happy newyear
Alle reacties Link kopieren
Ehm... Raarste topic van de dag?
Alle reacties Link kopieren
Dit is het enige topic waar het woord huis in voorkwam dat ik kan vinden vandaar. Het nieuwe huis van Tooske en Bastiaan Ragas is heeeeel gezellig, kijk zelf maar.....

Omdat de prijs van 3,5 miljoen euro ook voor hen teveel is gaan ze het een jaartje huren. Om de hoek van de dorpskern van Bloemendaal en alleen bejaarden in de achtertuin. Lekker rustig in vergelijking met Amsterdam Oud-Zuid.



Huis van Tooske en Bastiaan in Bloemendaal
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 05 augustus 2011 @ 19:56:

Dit is het enige topic waar het woord huis in voorkwam dat ik kan vinden vandaar. Het nieuwe huis van Tooske en Bastiaan Ragas is heeeeel gezellig, kijk zelf maar.....

Omdat de prijs van 3,5 miljoen euro ook voor hen teveel is gaan ze het een jaartje huren. Om de hoek van de dorpskern van Bloemendaal en alleen bejaarden in de achtertuin. Lekker rustig in vergelijking met Amsterdam Oud-Zuid.



Huis van Tooske en Bastiaan in Bloemendaal wordt wel vreemd zo
Alle reacties Link kopieren
Nou moe, ik ben de beste vriendin van Cyntiao en we hebben het anders harststikke leuk, hoor. Samen op de recorder, he Sintioa?



Jullie doen altijd meteen zo kribbig, vind je ook nie, Cistioa? Volgens mij zijn jullie heul jaloers en hebben jullie een kleine piemel.



Cyntieah: BBF!
Alle reacties Link kopieren
*zucht*
Alle reacties Link kopieren


ik vind het bijzonder origineel bedacht!
Ik vind het bijzonder irritant dat je alleen een vraag stelt en nooit komt reageren. Ik vind het niet gek dat je je leven deelt met opgenomen gesprekjes van tv
Voor diegenen die me voor een vies oud geil mannetje willen uitschelden: ja, die vriendinnen weten dat ze worden opgenomen. Voor het intervieuw of anderssoortige opname begint vraag ik het ze of ze mee willen werken.



Begin sterallures te krijgen want ik zag een citaat van Romeo en Julia van William Shakespear in een tijdschrift en begon spontaan declamerend te spreken: O, Romeo waar gaat gij heen, laat mij toch niet alleen, neem me in je armen en laat je hart mij verwarmen.

Ja dames en heren dat is de lol van dit 51 jaar oude mevrouwtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven