Het voetbaltopic
dinsdag 14 augustus 2012 om 10:26
Vrouwen en voetbal, gaat dat samen? Je zou zeggen van niet, want buitenspel, we als man kunnen het 10 keer uitleggen. Jullie snappen het maar niet. Mijn vriendin heeft een bloedhekel aan voetbal. het is maar achter een balleetje aan rennen, veel te veel agressie en het zijn arrogant kwallen. Dus hebben we wel eens discussie of de tv op voetbal gaat, of CSI.
Hoe is het bij jullie thuis? Ook wel eens een discussie met jullie mannen over het voetbal? Of houden jullie wel van voetbal. Voor welke club zijn jullie dan?
Hoe is het bij jullie thuis? Ook wel eens een discussie met jullie mannen over het voetbal? Of houden jullie wel van voetbal. Voor welke club zijn jullie dan?
dinsdag 14 augustus 2012 om 10:28
dinsdag 14 augustus 2012 om 10:31
ik kijk niet alles wat op TV komt over voetbal maar heb er geen enkel probleem mee dat mijn man dat allemaal wel wil zien. Die kijkt alles wat met voetbal te maken heeft op, vooral Johan Derksen en consorten. Als ik er even geen zin in heb, kan ik altijd genoeg andere dingen bedenken om mezelf te vermaken. Het enige wat ik weiger is dat we voetbal op de kabel hebben want de zondagmiddag wil ik met gezin doorbrengen. Dat vindt hij gelukkig geen probleem.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 14 augustus 2012 om 10:34
Mijn vriend is ook een grote voetbalfan.
Zelf speelt hij voetbal en ik ga dus regelmatig eens gaan kijken ook heeft hij een abonnement bij zijn favoriete voetbalclub (hier in België) en daar ga ik graag wel eens mee.
Voetbal in het echt bekijken vind ik persoonlijk wel leuk terwijl voetbal op tv toch wat minder is. Je hebt de sfeer niet zo mee.
Wij geven om de beurt toe. De ene keer voetbal de andere keer een film of programma dat ik of wij samen kiezen. Zo heeft iedereen zijn zin.
Natuurlijk bij een topmatch kan ik niet verlangen om zelf iets te kiezen en dan kijken we naar de voetbal.
Zelf speelt hij voetbal en ik ga dus regelmatig eens gaan kijken ook heeft hij een abonnement bij zijn favoriete voetbalclub (hier in België) en daar ga ik graag wel eens mee.
Voetbal in het echt bekijken vind ik persoonlijk wel leuk terwijl voetbal op tv toch wat minder is. Je hebt de sfeer niet zo mee.
Wij geven om de beurt toe. De ene keer voetbal de andere keer een film of programma dat ik of wij samen kiezen. Zo heeft iedereen zijn zin.
Natuurlijk bij een topmatch kan ik niet verlangen om zelf iets te kiezen en dan kijken we naar de voetbal.
dinsdag 14 augustus 2012 om 11:22
dinsdag 14 augustus 2012 om 13:39
dinsdag 14 augustus 2012 om 16:54
Ik ben de enige hier in huis die van voetbal houd. Mijn vader is voor Ajax en ik voor Feyenoord. Maar dat is zooo leuk. Nu kunnen we elke zondag lekker studio sport kijken. Heb nog wel de wens om naar een voetbalwedstrijd te gaan (alleen omdat ik in scheiding lig heb ik daar nu het geld niet voor).
En de CL kijk ik ook erg graag, eigenlijk alle voetbal wel.
Mijn favo speler: Lionel Messi
En de CL kijk ik ook erg graag, eigenlijk alle voetbal wel.
Mijn favo speler: Lionel Messi
woensdag 15 augustus 2012 om 09:52
Ik ben een vrouw. Heb al 20 jaar een seizoenkaart van mijn favoriete voetbalclub en ben bestuurslid geweest van de supportersvereniging. Ben nu nog actief voor de club en heb er zelfs gewerkt. Ik heb een abonnement op de VI en kijk alle voetbalprogramma's. Oh ja, en mijn katten hebben namen van voetballers. Het is maar goed dat ik geen kinderen heb. Had ik maar een normale hobby