Het wel en wee van GTST
vrijdag 19 maart 2010 om 23:11
zondag 21 maart 2010 om 12:01
quote:Arthemis schreef op 21 maart 2010 @ 10:19:
Nee, dat meen je niet. Daar had ik nou nog niks van meegekregen.
Misschien gaan ze wel bij Valentijn, Rozemarijn en Rikkie in de kast zittenIk las het net.. dacht moet ik hier even neerzetten, maar idd ik had kunnen weten dat hier iedereen het al wist
Nee, dat meen je niet. Daar had ik nou nog niks van meegekregen.
Misschien gaan ze wel bij Valentijn, Rozemarijn en Rikkie in de kast zittenIk las het net.. dacht moet ik hier even neerzetten, maar idd ik had kunnen weten dat hier iedereen het al wist
zondag 21 maart 2010 om 22:42
Je denkt toch zeker niet dat ik met zo'n tas zou gaan lopen? Ik héb grenzen, hoor. Doet me denken aan vroeger, moesten we op school allemaal spulletjes meenemen zodat we dat naar Roemenie konden sturen. Als we die koppen dáár nu heenzenden, die zigeuners kunnen werkelijk nog strónt verkopen als goud. Dit prikkelt hun ondernemingsdrang alleen maar.
maandag 22 maart 2010 om 14:41
quote:lichtpuntjes schreef op 21 maart 2010 @ 12:01:
[...]
Ik las het net.. dacht moet ik hier even neerzetten, maar idd ik had kunnen weten dat hier iedereen het al wist
Ja tuurlijk dat begrijp ik wel
Ik hoop alleen dat de familie Huiltzo nooit meer terugkeert in Meerdijk. :puke:
[...]
Ik las het net.. dacht moet ik hier even neerzetten, maar idd ik had kunnen weten dat hier iedereen het al wist
Ja tuurlijk dat begrijp ik wel
Ik hoop alleen dat de familie Huiltzo nooit meer terugkeert in Meerdijk. :puke:
Viva naar de knoppen.
maandag 22 maart 2010 om 14:55
Maar de familie huiltzo kwam er net weer lekker in! Moeke Irene een beetje te jammeren over pscholoog zijn en jezelf inlaten met patienten enzo... Ronja die sterretjes ziet als ze Tsjarlie d'r haar groen (??) verft. Ik ga ze gewoon missen!
En Loedo en sjanine-de-donkere-seksmachine, kom op... same old, same old. Kunnen ze nou écht geen andere verhaallijn meer verzinnen? Wenkbrauw met loedo ofzo? Of Djek alleen in zijn leren jack met Irene? En dat ze er dan achter komt dat jack een trauma heeft waardoor hij een te strak lederen jacket aan heeft? En dan gaat ze hem helpen en blijkt Jack vroeger zijn zus bijna te hebben neergeschoten en dan komt die naar Meerdijk en dan... Nee laat maar.
En Loedo en sjanine-de-donkere-seksmachine, kom op... same old, same old. Kunnen ze nou écht geen andere verhaallijn meer verzinnen? Wenkbrauw met loedo ofzo? Of Djek alleen in zijn leren jack met Irene? En dat ze er dan achter komt dat jack een trauma heeft waardoor hij een te strak lederen jacket aan heeft? En dan gaat ze hem helpen en blijkt Jack vroeger zijn zus bijna te hebben neergeschoten en dan komt die naar Meerdijk en dan... Nee laat maar.
maandag 22 maart 2010 om 15:19
quote:Fes schreef op 22 maart 2010 @ 14:55:
Of Djek alleen in zijn leren jack met Irene? En dat ze er dan achter komt dat jack een trauma heeft waardoor hij een te strak lederen jacket aan heeft?.
Ik denk dat ze het leren sjekkie van Djek operatief moeten verwijderen.
Hoewel ik het er best voor over heb om naar Meerdijk te reizen om hem even uit zijn jekkie te knippen hoor
Of Djek alleen in zijn leren jack met Irene? En dat ze er dan achter komt dat jack een trauma heeft waardoor hij een te strak lederen jacket aan heeft?.
Ik denk dat ze het leren sjekkie van Djek operatief moeten verwijderen.
Hoewel ik het er best voor over heb om naar Meerdijk te reizen om hem even uit zijn jekkie te knippen hoor
Viva naar de knoppen.
maandag 22 maart 2010 om 17:22
Volgens mij heeft Jack een kippenborstje.
Die opmerking van Charlie tegen Rik ook: "ja zo'n lichaam krijg je niet zomaar." Nee, dát klopt. Je moet er heel veel voor vreten bij KFC.
Ik vind Maxime ineens stukken minder mooi. Slechter gestyled of geen softfocus ofzo. Wel nog mooie ogen, heel apart. En Ludo heeft vieze tandjes, brrr.
Die opmerking van Charlie tegen Rik ook: "ja zo'n lichaam krijg je niet zomaar." Nee, dát klopt. Je moet er heel veel voor vreten bij KFC.
Ik vind Maxime ineens stukken minder mooi. Slechter gestyled of geen softfocus ofzo. Wel nog mooie ogen, heel apart. En Ludo heeft vieze tandjes, brrr.
maandag 22 maart 2010 om 17:33
Dat viel me vanaf dag 1 al op Ainne. Echt, ik blijf ernaar kijken. Ik vond haar aanvankelijk wel ok (als actrice dan) maar die eeuwige kutstem begint op m'n zenuwen te werken.
Ik snap die Nina niet. Ze wilde notabene dat haar vader Deks zou aanpakken om dat homobashgedoe en nu is ze gepikeerd. Verwend rotkind, ik begrijp Ludo en Maxime niet hoor. Ik zou als dat mijn dochter was haar net zolang negeren tot ze ook in de kast gaat zitten.
Ik snap die Nina niet. Ze wilde notabene dat haar vader Deks zou aanpakken om dat homobashgedoe en nu is ze gepikeerd. Verwend rotkind, ik begrijp Ludo en Maxime niet hoor. Ik zou als dat mijn dochter was haar net zolang negeren tot ze ook in de kast gaat zitten.