HNT 2016
dinsdag 13 september 2016 om 21:37
Ik vind dit meer een soort stoomcursus wat-kan-je-tegenkomen-als-je-in-de-mode-werkt. Die meiden moeten zelf in de gaten houden hoe de kleding zit (rode kap over het hoofd). Dat doet een stylist. Er wordt wat tegen ze aan geblaat over hoe ze zich moeten opmaken. Daar heb je een visagist voor bij een shoot. Etc. etc.
Vervolgens word je ook nog eens afgerekend op iets waar je niet veel invloed op hebt, namelijk de hoeveelheid water die je in je snoet krijgt.
Beetje oneerlijk vind ik het wel.
Vervolgens word je ook nog eens afgerekend op iets waar je niet veel invloed op hebt, namelijk de hoeveelheid water die je in je snoet krijgt.
Beetje oneerlijk vind ik het wel.
I don't know what that means.
dinsdag 20 september 2016 om 20:49
quote:TemperanceB schreef op 20 september 2016 @ 20:47:
Wat een arrogantie van Colette. Dat is wel jammer. Ja, ze is schitterend prachtig mooi maar manman een designer afkafferen omdat zij precies weet hoe ze haar product wil laten zien.. Nope. Niet doen.Ze heeft ook al een paar keer ontzettend met haar ogen zitten draaien in de vorige afleveringen. Ze is heel mooi, maar mijn vriendin wordt ze niet.
Wat een arrogantie van Colette. Dat is wel jammer. Ja, ze is schitterend prachtig mooi maar manman een designer afkafferen omdat zij precies weet hoe ze haar product wil laten zien.. Nope. Niet doen.Ze heeft ook al een paar keer ontzettend met haar ogen zitten draaien in de vorige afleveringen. Ze is heel mooi, maar mijn vriendin wordt ze niet.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog