Entertainment alle pijlers

Hoeveel ben je waard? (sbs6)

04-08-2021 19:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is hier nog geen topic over (of er zit een slotje op).

Kijken jullie ook naar Hoeveel ben je waard op SBS6? Voor de rest is het allemaal herhaling, dus ik ben toch maar eens aan dit programma beginnen. Maar Jezus, wat steken sommige mensen hun kop in het zand. Toekomstige schuld 80.000 euro vanwege onjuiste belastingaangiftes en ontvangen onterechte toeslagen, en dan zeggen: "We hebben er alle vertrouwen in dat we over een paar jaar het huis van oma kunnen kopen." Hallo, luister je wel?

Nou ja, vanavond weer een nieuwe aflevering!
Alle reacties Link kopieren
A fijn, dat ga ik kijken, gelukkig dus nieuwe afleveringen
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik begreep zijn dit nieuwe afleveringen, maar ik heb het programma in het verleden niet met regelmaat gevolgd, dus ik weet het niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
B&B vol liefde. Ook errug leuk!
ik geef mn bek ook maar een douw
Ach..... weer een programma met het uitgangspunt "de mens is dom" dat opborrelt uit het tv-riool.....
Alle reacties Link kopieren
Kwam bij toeval langs de aflevering die je noemt. Ben niet thuis in toeslagen maar stond ervan te kijken wat ze kregen aan toeslagen, achteraf dus ook onterecht.
Lijkt me wel een ondernemer die baat heeft bij een goede boekhouder, uiteindelijk een vrij triest verhaal. Maar gelukkig hebben ze elkaar nog...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een paar weken geleden gezien. En ik snapte het niet. Stel wilde gelijktijdig stoppen met werken, (leeftijdsverschil. Dus zij wilden 7 jaar eerder. Dan wordt alles opgeteld,. Alles was opgeteld: inboedel, vakantiehuis, dat verdubbeld was in waarde, en hoera, ze konden zelfs 12 jaar eerder.
En dan zit ik met mijn simpel verstand te denken: hoe berekenen ze dat, die inboedel kan nu wel zoveel waard zijn, maar zal toch vervangen moeten worden. Wil je van je vakantiehuis blijven genieten, dan kan het wel in waarde zijn gestegen, maar je verkoopt het niet, dus je hebt het geld niet.
Waar maak ik de denkfout?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om tv, niet om sociale hulpverlening.

Om spannende tv te maken zoeken ze kandidaten uit die een problematiek hebben die interessant is (omdat de kijkers dan bijvoorbeeld zullen denken: daar heb ik geen last van en zich dus beter zullen voelen, al hebben zijzelf die genoemde bedragen niet op de bank).

Hoe arm mensen ook zeggen te zijn, je ziet ze altijd een 20 euro-maaltijd naar binnen werken en hun kleding is ook niet van de zeeman.

Het is dus de bedoeling dat jij blijft kijken, en naar echte sloebers kijk je niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet meer gekeken. Was in de war ik, dacht dat het Voor hetzelfde Geld was, met natasja froger.

Dit programma vind ik niet interessant. Klopt inderdaad nooit
Alle reacties Link kopieren
Heb het gisteren gekeken. Vind het deels wel interessant, omdat je een inkijkje krijgt in hoe iemand ervoor staat.
Alles is qua waarde natuurlijk een momentopname, geldt niet alleen voor de boedel, maar natuurlijk ook het huis etc.
Alle reacties Link kopieren
MajaDB schreef:
04-08-2021 21:23
Ach..... weer een programma met het uitgangspunt "de mens is dom" dat opborrelt uit het tv-riool.....
Dat vind ik wel meevallen. Er zijn in dit programma ook regelmatig mensen te zien die het heel goed voor elkaar hebben. Die worden niet weggezet als "dom".
Alle reacties Link kopieren
Een baby in een camper... :-o
Hoe dan....
Alle reacties Link kopieren
Ja bizar, maar ze gaat verhuizen naar een tuinhuis begreep ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven