Entertainment alle pijlers

Holland's got talent 2020

29-08-2020 20:00 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen zaal vol publiek.
Geen Dan maar Ali.

Maar hé ... trash is trash. Wie kijkt er mee? :hello:

zaterdag: 20.00 uur
Ik vind hier dingen van.
Ik ben juist blij dat die Amerikaan niet meer in de jury zit... Sorry.

Die act met die twee jongens net: zo ergerlijk hoe iets dat authentiek zou kunnen zijn, zo uitgemolken wordt. Vreselijk. Daar heb je blijkbaar geen Amerikaan voor nodig. Waarom kunnen ze dingen op RTL niet gewoon laten zijn wat ze zijn zonder aangedikt gehuil erbovenop?
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
29-08-2020 21:35
Ik ben juist blij dat die Amerikaan niet meer in de jury zit... Sorry.

Die act met die twee jongens net: zo ergerlijk hoe iets dat authentiek zou kunnen zijn, zo uitgemolken wordt. Vreselijk. Daar heb je blijkbaar geen Amerikaan voor nodig. Waarom kunnen ze dingen op RTL niet gewoon laten zijn wat ze zijn zonder aangedikt gehuil erbovenop?
Dat mag hoor smaken verschillen nou eenmaal. Ik had liever gezien dat ze die vreselijke neppe Chantal Janzen hadden vervangen. Anderen zullen haar vast heel leuk vinden maar ik vind haar een onsympathieke vrouw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
29-08-2020 21:43
Dat mag hoor smaken verschillen nou eenmaal. Ik had liever gezien dat ze die vreselijke neppe Chantal Janzen hadden vervangen. Anderen zullen haar vast heel leuk vinden maar ik vind haar een onsympathieke vrouw.
Grappig, ik vind Chantal juist leuk.

Maar die neiging bij dit soort programma's om mensen drie keer hetzelfde te laten vertellen omdat het tranentrekkend is, dat vind ik het allerergelijkst. Alsof wij als kijker het na één keer nog niet gehoord hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vooral irritant vind zijn de vele publieksshots en close ups van de jury tijdens een act waardoor je de helft van de act mist.
Ik vind hier dingen van.
Die 2 jongens. Prachtig.


Maar jammer dat het decor niet donkerder was en een mooie spot op ze. Had nog veel mooier geweest. En inderdaad, laat ze gewoon mooi dansen en misschien een korte uitleg aan de microfoon was ook zat mooi geweest en net zo indrukwekkend.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
29-08-2020 21:54
Grappig, ik vind Chantal juist leuk.

Maar die neiging bij dit soort programma's om mensen drie keer hetzelfde te laten vertellen omdat het tranentrekkend is, dat vind ik het allerergelijkst. Alsof wij als kijker :whoops: het na één keer nog niet gehoord hebben.
Ja vreselijk :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die jongens idd heel mooi! Een hele mooie manier van samen dansen. Dat Angela moest huilen dat begreep ik nog wel. Maar dat verhaal van Paul de Leeuw in een schuur tot 2 minuten voor 11, daar miste een beetje de clue...

Het was idd van zichzelf al krachtig genoeg, zeker in combinatie met de muziek. Ik vond het verhaal van hun vriendschap eigenlijk interessanter dan dat ze het voor de moeders deden.

Gelukkig was Ali niet zo overheersend. Ik vond het goochel-meisje ook leuk trouwens.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Alvast omhoog voor aflevering twee. Zijn jullie er ook weer?
:hello:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vind dit niets. En ik hou echt van dans. Dit is niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
05-09-2020 20:04
Vind dit niets. En ik hou echt van dans. Dit is niet zo goed.
Vind ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
"We hebben een heel originele boodschap: Gewoon jezelf zijn."

Ok .. :roll:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Daar is het eerste zielige verhaal.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mwaw. Als hij aan het eind een uithaal had gedaan met wat meer power erin dan had het meer indruk op me gemaakt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Was wel aardig.
Nee, zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die zielige verhalen. Hebben jullie dat ook?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
05-09-2020 20:15
Nee, zeg.
Ik vond het mooi maar niet goed genoeg voor die gouden buzzer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sabeltandcavia schreef:
05-09-2020 20:16
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die zielige verhalen. Hebben jullie dat ook?
Vooral hoe de makers dat verhaal uitmelken, zeker bij deze show.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
05-09-2020 20:16
Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die zielige verhalen. Hebben jullie dat ook?
Ja totaal onnodig vind ik. Doe gewoon waar je voor gekomen bent zonder het zielige verhaal.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
05-09-2020 20:16
Ik vond het mooi maar niet goed genoeg voor die gouden buzzer.
Ik denk dat als hij verder komt met hoe hij moet optreden en zijn stem moet gebruiken, hij nog veel beter gaat zingen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Joenemeij is niet grappig.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk dit totaal niet grappig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven