Hollands Got Talent 2012
vrijdag 6 april 2012 om 20:49
quote:Summerdance schreef op 06 april 2012 @ 20:42:
[...]
Hoe was je date vorige week Es?
*aagje modus uit*
Owww, die van na mijn sollicitatie? Nou, toen ik bij de tent aankwam waar we hadden afgesproken bleek die tent leeg, failliet of wat dan ook, er hing alleen nog gevelreclame.
Solli was al vreemd en toen voor zo'n dichte tent, ik heb dus niet gewacht op die date..... voelde me een beetje voor schut staan
[...]
Hoe was je date vorige week Es?
*aagje modus uit*
Owww, die van na mijn sollicitatie? Nou, toen ik bij de tent aankwam waar we hadden afgesproken bleek die tent leeg, failliet of wat dan ook, er hing alleen nog gevelreclame.
Solli was al vreemd en toen voor zo'n dichte tent, ik heb dus niet gewacht op die date..... voelde me een beetje voor schut staan
vrijdag 6 april 2012 om 20:49
vrijdag 6 april 2012 om 20:50
vrijdag 6 april 2012 om 20:50
quote:Pippin schreef op 06 april 2012 @ 20:49:
Met mij een VanVelzen gaat het prima! Ik zit onder de stuwing (Hallo Lola Ferrari! ) en vV licht lekker te tukken. Hij heeft het net als ik best even zwaar gehad met de bevalling maar we zijn er allebei letterlijk zonder kleerscheuren uitgekomen.Geen totaal rupturen oid?
Met mij een VanVelzen gaat het prima! Ik zit onder de stuwing (Hallo Lola Ferrari! ) en vV licht lekker te tukken. Hij heeft het net als ik best even zwaar gehad met de bevalling maar we zijn er allebei letterlijk zonder kleerscheuren uitgekomen.Geen totaal rupturen oid?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 6 april 2012 om 20:51
quote:Rainbow01 schreef op 06 april 2012 @ 20:49:
PPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPP van harte
alles goed met jou en de kleine ..bevallijng was wel heftig he las ik?
Tsja, in de boekjes staat dat tussen de eerste weeen zo'n 10 minuten zit, maar ik had er 9 in tien minuten zeg maar.
Ik gooi een fotootje op mijn Pip-facebook Als ik mijn wachtwoord nog weet
PPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPP van harte
alles goed met jou en de kleine ..bevallijng was wel heftig he las ik?
Tsja, in de boekjes staat dat tussen de eerste weeen zo'n 10 minuten zit, maar ik had er 9 in tien minuten zeg maar.
Ik gooi een fotootje op mijn Pip-facebook Als ik mijn wachtwoord nog weet