Entertainment alle pijlers

Hollands Got Talent

09-07-2010 08:42 3104 berichten
Ik heb mijn keuze gemaakt. Het was een moeilijke keuze, maar het is Hollands Got Talent geworden .

Voor iedereen die mee wil kijken en commentaar wil geven, dit is the place to be!!

En Dan Karaty is een leuke bonus natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 10 september 2010 @ 21:06:

Ik vind Patrica leuk! Ik zie een carrière voor haar als jazz-zangeres of als caberatier. En ik wil best een ringtone van haar hebben.Eens ze is echt grappig en kan mooi zingen...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pippin schreef op 10 september 2010 @ 21:06:

Goh wat is Patries helderziend he.. dat je weet dat het een strijd wordt in deze aflevering.

Gaap.Ja goed hè, die Patriessss
Erik is de Mol en HPL de Lul.
ik zit hier met een laptop op schoot... een vibrator-aanbieding, een stel tieten die uit een shirt puilen en op tv worden 0900 nummers opgenoemd. What the fuck
Pippin
Ik vind hier dingen van.
Apart meisje, die Floortje. Mysterieus meisje.
Met : eeeh Biertje? -------->
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pippin schreef op 10 september 2010 @ 21:08:

ik zit hier met een laptop op schoot... een vibrator-aanbieding, een stel tieten die uit een shirt puilen en op tv worden 0900 nummers opgenoemd. What the fuck En dan gaat Flora-dinges nog paaldansen ook.
Hahaha!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Pippin schreef op 10 september 2010 @ 21:10:

Apart meisje, die Floortje. Mysterieus meisje.

Ik vind haar leuk.

Leuk ook om het verschil te zien tussen gewoon Floortje en Miss Flora Dinges.
Zie die Dan 'ns glimmen...
Enn: Nou daar ze je me wat!

*gaat alvast de rits van haar relaxbroek losmaken zodat de Al Bundy houding aangenomen kan worden*
Jeemig wat sterk is zij zeg! Knap hoor
quote:Pippin schreef op 10 september 2010 @ 21:11:

[...]

En dan gaat Flora-dinges nog paaldansen ook. Haha, jij zegt dus ook Flora Dinges
Flora is mijn favoriet. Ik heb echt nog nooit zoiets gezien
Ik vind hier dingen van.
Gaat Patries nu bijna in tranen voor Miss Flora Dinges?
Haha Soleil... ik versta niet precies wat ze zeggen.

Go Patriesss... timmer die hasses van Gordon maar eens. Misschien gaan er dan hersencellen werken in die kop.
Zo lapaay is duidelijk.... ik moet zeggen tot nu toe is er volgens mijn gevoel nog echt geen tegenvaller geweest.
Patries ging uit haar bol... maar eh... dan schieten de hechtingen los :O
Hahaha, m'n zoon (10 jaar) vindt haar te bloot!!!
Flora is top!
quote:Pippin schreef op 10 september 2010 @ 21:15:

Haha Soleil... ik versta niet precies wat ze zeggen.

Go Patriesss... timmer die hasses van Gordon maar eens. Misschien gaan er dan hersencellen werken in die kop.

haha, ik dus ook niet. Gatina ofzo?

Kijk uit met Goor hoor, ik denk dat er na een klap helemaal niks meer werkt in zijn hoofd
Te bloot? hoe oud is hij?
Flora rocks.. vind haar echt supersexy en elegant.
quote:Enn schreef op 10 september 2010 @ 21:16:

Te bloot? hoe oud is hij? Heb net ge-edit ;)
quote:Enn schreef op 10 september 2010 @ 21:15:

Zo lapaay is duidelijk.... ik moet zeggen tot nu toe is er volgens mijn gevoel nog echt geen tegenvaller geweest.Straks komen die Ierse danseresjes, dus niet te vroeg juichen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven