Entertainment alle pijlers

Hollands Next Top Model 2019 - GEEN SPOILERS S.V.P.

27-08-2019 07:20 474 berichten
Wie kijkt er mee? Nieuwe seizoen begint 2 september op RTL 5.

In het nieuwe seizoen doen zowel jongens als meisjes mee, die in twee verschillende huizen verblijven. De jury bestaat uit Anna Nooshin, Kim Feenstra en Nigel Barker. De jury zal hulp krijgen van gastjuryleden Nikkie Plessen, Famke Louise, ontwerper Olaf Hussein en oud-winnares Loiza Lamers

Deelnemers:

Anouk Borgman,
Benjamin van Dam,
Bibi Doesburg,
Jawahir Khalifa,
Jay Hofstede,
Joella Ajayi,
Lenny Kruider,
Maha Eljak,
Marcus Hansma,
Marnix Baas,
Nick Bonsink,
Sam Hofman,
Samuel Verissimo,
Silke Otten,
Sinio Sanchez,
Tenisha Ramazan
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 17-12-2019 07:40
95.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
16-09-2019 21:03
Wat ik mij wel afvraag, waar is de rest? De groep van Silke zeg maar, huis 2
Die krijgen volgende week de make-over
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
16-09-2019 21:03
Wat ik mij wel afvraag, waar is de rest? De groep van Silke zeg maar, huis 2
Die hebben hun eigen afleveringen volgens mij

Ik dacht, misschien wordt er nog geswitched halverwege, maar zo te zien niet
liv8 wijzigde dit bericht op 16-09-2019 21:08
16.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zag op instagram net een spoiler van het nieuwe kapsel van Sam uit huis 2 (via RTL account geloof ik).

Hoop toch niet dat we om de week dezelfde opdracht bij het andere huis gaan zien, dan gaat het seizoen wel erg lang duren!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Wat ze dit meisje hebben aangedaan met dit haar! Echt sneu hoor. Zou Anna Nooshin dat ooit bij zichzelf laten doen? Beetje exploitatie vind ik.
(Op deze foto heeft ze nog haar oude kapsel..)
Liv8 schreef:
16-09-2019 21:02
Ik ook, maar ik weet niet of ik deze haarkleur nou zo mooi vind
Ik vind die kleur ook zo lelijk
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
16-09-2019 21:07
Zag op instagram net een spoiler van het nieuwe kapsel van Sam uit huis 2 (via RTL account geloof ik).

Hoop toch niet dat we om de week dezelfde opdracht bij het andere huis gaan zien, dan gaat het seizoen wel erg lang duren!
Er komt net ook een reclame voorbij waarin alle kapsels al te zien zijn

Ik denk dat laatste wel. Of in ieder geval in het begin dan
Alle reacties Link kopieren
Backpack10 schreef:
16-09-2019 21:10
Afbeelding

Wat ze dit meisje hebben aangedaan met dit haar! Echt sneu hoor. Zou Anna Nooshin dat ooit bij zichzelf laten doen? Beetje exploitatie vind ik.
(Op deze foto heeft ze nog haar oude kapsel..)
Ik vind het sneu
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me echt rot aan het commentaar je laat je personaliteit niet zien.het is ook zo totaal niks zeggend ,je bent zo onzeker. Ja vind je het gek nogal logische ineens wordt je beoordeelt alsof je al een super model bent terwijl ze net beginnen.
Backpack10 schreef:
16-09-2019 21:10
Afbeelding

Wat ze dit meisje hebben aangedaan met dit haar! Echt sneu hoor. Zou Anna Nooshin dat ooit bij zichzelf laten doen? Beetje exploitatie vind ik.
(Op deze foto heeft ze nog haar oude kapsel..)
Op zich hadden ze best gelijk dat haar haar te lang en daardoor moeilijker was. Moeten ze haar alleen daarna niet dit kapsel geven. Zo’n jaren 80-look, waar je vervolgens ook niet zoveel anders mee kunt, naar mijn idee, gezien de verschillende lengtes.
Liv8 schreef:
16-09-2019 21:06
Die hebben hun eigen afleveringen volgens mij

Ik dacht, misschien wordt er nog geswitched halverwege, maar zo te zien niet
ik dacht ook dat het eerste half uur de huis 1 makeovers zouden zijn en het tweede half uur die van huis twee. Hoop niet dat we nu een groot deel van het seizoen gescheiden afleveringen kijken. Geloof toch niet dat ik dat hele concept nou zo leuk vind.

Ook lekker over the top trouwens, die product placing van Colgate en Nutella.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
16-09-2019 22:49
Op zich hadden ze best gelijk dat haar haar te lang en daardoor moeilijker was. Moeten ze haar alleen daarna niet dit kapsel geven. Zo’n jaren 80-look, waar je vervolgens ook niet zoveel anders mee kunt, naar mijn idee, gezien de verschillende lengtes.
Ik zat dit vorige week te kijken ( op Videoland) toen man binnen kwam en die zei ook meteen wat hebben ze haar aangedaan.. Ik vond het er ook niet uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Ik baalde ook van die gescheiden afleveringen.
Ik kijk vooruit via Videoland en vorige week heb ik halverwege de aflevering vooruit gespoeld om te zien of huis 2 nog aan bod komt.
Nee dus...
Ik heb dus nu de aflevering gezien die jullie volgende week zien en dat is dus alleen huis 2 en aan het voorstukje te zien voor de aflevering daar na is dat weer huis 1.

Beetje goedkoop scoren, twee weken met 1 challenge/opdracht doen. Hopelijk is er snel een samensmelting (:proud:)
Ik snap ook niet dat ze de haren van Bibi zo raar verknipt hebben. En denk maar niet dat een Anna of Nicky dat bij zichzelf zouden accepteren.

Dan die Anouk met haar commetaar op hoe anderen reageren op hun afgeknipte haren. Zij heeft makkelijk praat met d'r gemilimeterde kapsel waar ze al mee binnen stapte.

Kritiek op extensions snap ik niet zo, aangezien ze bij ANTM juist ook extensions er inzetten bij de make overs.
Het haar van Jawahir was volgens eigen zeggen juist verpest doordat ze tot voor een jaar geleden nog dagelijks een hoofddoek droeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een vreemd concept met die gescheiden groepen. Voegt vrij weinig toe. Ik vind de make-overs wel altijd het leukst om naar te kijken, dus wel leuk dat ze dat volgende week weer hebben. Dat jaren 80 haar van Bibi vond ik ook echt verschrikkelijk! Wat ze eerst had was mooier en veelzijdiger. Ze hadden het hooguit wat korter kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
Korter haar bij Bibi vind ik wel mooi.
De lengte die ze nu heeft, rond haar schouders, staat heel goed, net als de pony.
Maar die piekerige jaren 80 laagjes halen de veelzijdigheid van haar als model juist weg. Ik hoop dat ze er lang in zit en niet over 2 weken uit ligt met dat haar.
Dat haar van Bibi was wel erg lang dus een stuk eraf is logisch maar wat ze er nu van gemaakt hebben. Ik vind het echt lelijk, ook al staat het haar best wel, en wat kun je daar mee?! Volgens mij nog minder dan bij dat lange haar.

Hoop dat ze haar haar doneert voor pruiken.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
17-09-2019 12:44
Dat haar van Bibi was wel erg lang dus een stuk eraf is logisch maar wat ze er nu van gemaakt hebben. Ik vind het echt lelijk, ook al staat het haar best wel, en wat kun je daar mee?! Volgens mij nog minder dan bij dat lange haar.

Hoop dat ze haar haar doneert voor pruiken.
Op Instagram zie je dat ze inderdaad het haar heeft gedoneerd.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,
Nieuw hier :) ik kijk meestal in de loop van de week de uitzending terug.

Ik vond het haar van Bibi erg mooi en bij de jury zat het meer passend bij haar. Iets minder jaren 80.

Ik vond de foto van Marcus echt niet mooi! Zijn schoen was groter dan zijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-09-2019 11:53
Korter haar bij Bibi vind ik wel mooi.
De lengte die ze nu heeft, rond haar schouders, staat heel goed, net als de pony.
Maar die piekerige jaren 80 laagjes halen de veelzijdigheid van haar als model juist weg. Ik hoop dat ze er lang in zit en niet over 2 weken uit ligt met dat haar.
Eens, ik vond de lengte mooi, de pony ook, de kleur ook. Alleen die laagjes verpestten al het voorgaande

Ik vind haar wel steeds leuker worden als kandidaat.
Alle reacties Link kopieren
Bibi komt me zo bekend voor. Heeft zij niet in models in Paris gezeten? Of is dat iemand die erop lijkt? Ik vond haar haar ook niet mooi...die kleur vond ik wat hard en met het model kan je inderdaad weinig anders dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Even opgezocht, maar het is toch een ander iemand. Silke was dat, vind ze wat van elkaar weg hebben.
Niq schreef:
17-09-2019 11:25
Ik snap ook niet dat ze de haren van Bibi zo raar verknipt hebben. En denk maar niet dat een Anna of Nicky dat bij zichzelf zouden accepteren.

Dan die Anouk met haar commetaar op hoe anderen reageren op hun afgeknipte haren. Zij heeft makkelijk praat met d'r gemilimeterde kapsel waar ze al mee binnen stapte.

Kritiek op extensions snap ik niet zo, aangezien ze bij ANTM juist ook extensions er inzetten bij de make overs.
Het haar van Jawahir was volgens eigen zeggen juist verpest doordat ze tot voor een jaar geleden nog dagelijks een hoofddoek droeg.
Ben ik met je eens; denk ook niet dat Anna of Nicky akkoord zouden gaan.

Daarom zei ik ook goedkope extensions. Die vernielen je haar compleet. De extensions die ze bij ANTM gebruiken, zijn van een andere kwaliteit, evenals de kwaliteit van de haarstylisten.
Die haarstylist zag ook direct dat ze haar haar vernield had met extensions. Ik vond de modellenuitleg ook nogal vreemd. Juist die vrouwen die hoofddoekjes dragen, hebben vaak prachtig haar.
Eens met jullie opvatting die twee modellenhuizen. Is nogal saai (duurt ook lang) en hoop dat ze snel samengevoegd worden.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, het enige wat ik nu wel fijn vind is dat ik van dit huis in ieder geval de namen nu wel weet. :-)

Wat betreft Jawahir: ze bedoelde toch dat ze na het afwerpen van haar hoofddoek vol is gaan experimenteren dat dat niet goed voor haar haar was? Ik denk trouwens dat ze er ook moeite mee had dat het voor haar werd bepaald. Eerst was die hoofddoek natuurlijk bepalend en nu moet ze dit ondergaan. Maar ik heb geen idee of dat zo is. Ze heeft trouwens echt een super mooi figuur, wat in die outfit echt goed uitkwam.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook gehoopt op 2 huizen in 1 aflevering, anders duurt het inderdaad wel heel lang.. Hopelijk komen ze snel samen, we zullen zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven