Entertainment alle pijlers

HOUSE m.d.

20-08-2007 11:11 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal.

Ik ben een grote ''house'' fan, het is een (té leuke) serie op sbs6

voor de mensen die het nog niet kennen:

House, een medisch genie dat een team leidt van jonge diagnostici. Hij is erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit, en zijn voorliefde voor medische vraagstukken, maken van hem de laatste hoop voor ''onbehandelbare'' patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes

ik vind het een boeiende serie, er komt (sarcastische) humor in voor, en het is gewoon spannend, je bent benieuwd hoe het afloopt.

dat laatste is natuurlijk mijn mening, daar ben ik vast en zeker niet de enige in.

het wordt op dinsdag (herhaling) en donderdag uitgezonden

ik ben vooral erg benieuwd wat jullie van de serie vinden?

groetjes mandy
Hahaaaaaa

http://nl.youtube.com/watch?v=TBQAuw4NY ... re=related
Oogjes dicht, niet schrikken

Hugh + hughvrouw

Maar ach, als het er zo uitziet is het weer o.k.

AAAAHHHH, de waarheid is wel hard, 2 Italy!!!!

Ik ben van mijn geloof gevallen!!!

Viva naar de knoppen.
Errug hè Arth....ikzelf was ook een paar uurtjes in shock. Maar ach, we kijken vanaf nu alleen nog naar mooie Hughjes, of niet???

Trouwens....leuke avatar, word ik wel blij van!!!
.
.
Dan heb je nog heeeeeel wat in te halen = helemaal niet erg
Nou gisteren maakte House weer een hoop goed hoor (ookal loop ik ver achter met kijken)

Viva naar de knoppen.
Nog nieuwtjes, roddels of ander House nieuws???
2Italy, néééé!! Die foto's!!!

Aaaaargh!
Dit niet bekijken als je geen spoiler wilt zien!

http://www.youtube.com/watch?v=FvopC9H5vJ4
Hier draait de serie al jaren, helaas is het niet meer zo sterk als de eerste series. Wist je dat Chase vroeger in de australische serie neighbours zat.
quote:lipizzan schreef op 10 december 2008 @ 22:45:

. Wist je dat Chase vroeger in de australische serie neighbours zat.

Ja, Billy Kennedy!

Ik heb de eerste keer dat ik Chase in House zag echt de halve avond zitten denken waar ik hem van kende. Volgende dag achter internet gekropen omdat ik er maar niet op kon komen WAAR dan van...

En dat te bedenken dat ik jaren geleden een fervent Neighbours-kijker was.. Maar goed, "Billy" is dan ook volwassen geworden...

Wel leuk om hem weer te zien hier.
Iemand gisteren House gezien?

Wat was nu de clue van de aflevering? Was de hele aflevering 1 grote hallucinatie van House?? Ik vond het einde een beetje vaag namelijk....
Ligt het nu aan mij of worden de afleveringen steeds heftiger? Vorige week al met dat meisje (katrina-slachtoffer) en gister weer met dat oog enzo (lekker man )

Ja, ik denk wel dat het allemaal een hallucinatie was...vaag idd.

Wat ik wel dacht, kreeg hij nou die medicijnen omdat hij erom vroeg...of vroeg hij erom omdat al hij wist dat zijn supervisor het zou gaan geven?
Die van dinsdag zijn nog herhalingen, de donderdag afleveringen zijn nieuw. En laat ik vorige week donderdag toch in slaap gevallen zijn () dus ik ben erg blij als iemand de afloop wil vertellen

Gisteren was het inderdaad een grote hallucinatie, zeer apart inderdaad.
Wilson en House hebben wat gedoe over of House zich nu schuldig moet voelen over de dood van Amber. House kon er dan wel niet letterlijk iets aan doen, maar het was wel vanwege hem dat Amber in die bus zat.

Wilson zegt de vriendschap met House op en gaat weg uit het ziekenhuis.

Die vrouw bleek lepra te hebben.

Uitgebreid nalezen zie link
Hartelijk dank. Ben ook weer zeer benieuwd naar morgen, met die transplantatietoestanden (galgje ).
Gisteravond nieuwe afleveringen van House.

Ik weet niet of ik het nou zo toppie vond. House in een gesticht de zwakste schakel aan het spelen. Juist als arts met niet al te subtiele opmerkingen vond ik hem sterk.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Ik vond het wel een leuke aflevering. Het einde was wat eh (hoe zeg ik dit zonder te spoileren) bizar/vreemd/stom?

Ik zou knettergek van zn kamergenoot worden. Ik ben wel benieuwd naar de 'stomme' vrouw. Die intrigeert me.

Heel benieuwd hoe dit verder afloopt. Ik ga gewoon weer kijken, want ik ben gek op House. Of ie nou in een mental institution zit of niet.
Wat issie lekker met zijn haar zo

Ik loop wat afleveringen voor en hoop niet dat de docu vooraf (waar ik halverwege instroomde) is aangekondigd zonder te melden dat er spoilers in zaten? Want die zaten er behoorlijk in.
Er is inderdaad wel gespoilerd, maar niet genoeg om erg veel prijs te geven. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen beviel me wel. Interessant om eens een andere kant van House te zien. Ik ben benieuwd hoe de scriptschrijvers deze verhaallijn verder gaan uitwerken.
En wat lachte hij gisteren veel ... ik vond 'm in elk geval om op te vreten zo.
hier ook zo'n grote House - fan Leuk dat er een topic over is. Ik loop echt achter voor mijn doen maar nu kan ik dus lekker af en toe een aflevering inhalen op rtl 5 en een nieuwere op sbs 6 zien, haha. Vind die beste vriend van House ook zo leuk trouwen
Ik las dit topic in 2008 al mee, dacht dat ik nog niet eens zo lang op het Vivaforum kwam

Tsjee ik slijt mijn jaren harder dan ik zelf in de gaten heb

Maar House kijk ik al een tijd niet meer, al die herhalingen....
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven