Entertainment alle pijlers

House Rules NL

26-09-2018 18:34 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de aflevering van gisteren aan het terug kijken maar ik zie nog geen topic.

Iemand die dit gaat volgen?
Pinda-Kaas schreef:
03-10-2018 20:41
Ik blijf nu telkens hangen na het kijken van masterchef maar vergeleken met de australische versie vind ik het maar een kneuterig gedoe hoor..
toch fan genoeg van klusprogramma's in het algemeen om te blijven kijken voor nu
ergeren jullie je niet aan die presentatrice? wie is dat?
Haha werkelijk. Wil exact hetzelfde zeggen. Nou ja, vooral die presentatrice daarvoor kom ik naar dit topic. Vreselijk.
ywtje schreef:
03-10-2018 20:43
Haha werkelijk. Wil exact hetzelfde zeggen. Nou ja, vooral die presentatrice daarvoor kom ik naar dit topic. Vreselijk.
ineens weet ik het

zij zat ook in wie is de mol en heeft daarna een relatie gekregen met taeke taekema
airen heet ze. maar in wie is de mol was ze heel leuk vond ik...
handig zo'n bankje om de radiator heen bouwen zonder ventilatieroosters erin...

is 4 dagen niet vreselijk kort? Ik zou het niet kunnen
Ik wacht vooral op de bijna dodelijke ongelukken. Manmanman. Hoe zij slijpen en zagen, gaat er ergens nog een keer een zaag of slijptol in een arm of been.

En inderdaad er zijn twee etappes maar ik weet niet precies hoe of wat.

Ben benieuwd. We zijn vandaag later ingevallen dus we moeten het einde nog zien.
Airen vond ik in widm heel leuk maar hier inderdaad niet.
Ze is bekend geworden met Shownieuws.
Ik ken die presentatrice totaal niet dus ze heeft blijkbaar weinig indruk op me gemaakt in widm.

Vier dagen is gewoon veel te kort om dingen fatsoenlijk af te kunnen werken. Denk dat ze na afloop allemaal opnieuw kunnen gaan schuren en verven in eigen huis om dat te herstellen.

Team blauw terecht gewonnen. Ik hou van hun stijl.
AnAppleADay schreef:
03-10-2018 19:08
Badkamers doen ze volgens mij in een volgende ronde, icm de tuin.
En in Nederland kun je nou eenmaal niet echt volledig vrij muren verplaatsen in de meeste huizen, in Australie lijkt dat makkelijker te kunnen.
Maar dat maakt het wel minder leuk ja.
Hier kregen ze trouwens 2 punten voor het pronkstuk.
Dat is in Australie idd leuker dat ze alle muren eruit rammen en de indeling kunnen verbeteren.
AnAppleADay schreef:
04-10-2018 08:17
Airen vond ik in widm heel leuk maar hier inderdaad niet.
Ze is bekend geworden met Shownieuws.
Eens
Daphne Bunskoek vond ik veel leuker presenteren.
redbulletje schreef:
04-10-2018 08:31
Ik ken die presentatrice totaal niet dus ze heeft blijkbaar weinig indruk op me gemaakt in widm.

Vier dagen is gewoon veel te kort om dingen fatsoenlijk af te kunnen werken. Denk dat ze na afloop allemaal opnieuw kunnen gaan schuren en verven in eigen huis om dat te herstellen.

Team blauw terecht gewonnen. Ik hou van hun stijl.
idd
Ik heb gisteren terug gekeken. Ondertussen ben ik fan van team blauw, vooral hun relaxte manier naar elkaar toe, en de goeie styling. Schandalig hoe team geel de trap af had geraffeld. Ik vind haar van team geel ook echt niet leuk. De presentatrice daarintegen juist wel, leuker dan Daphne. De allerleukste was natuurlijk Erik.
Team blauw (Mark en Irini) is inderdaad leuk.
En goed.
Maxime (team oranje) en Renee (team geel) vind ik verschrikkelijke wijven.
Ik heb me zo verbaasd over de trap. Ze hadden het over dat ze voor een goede afwerking gingen omdat de mannen dat belangrijk vonden en ze waren ook nog eens ruim voor tijd klaar. Ik verwachtte dat het er dan wel mooi uit zou zien.
Oh-happy-day schreef:
05-10-2018 07:39
Ik heb gisteren terug gekeken. Ondertussen ben ik fan van team blauw, vooral hun relaxte manier naar elkaar toe, en de goeie styling. Schandalig hoe team geel de trap af had geraffeld. Ik vind haar van team geel ook echt niet leuk. De presentatrice daarintegen juist wel, leuker dan Daphne. De allerleukste was natuurlijk Erik.
Dit dus. Die trap was vreselijk.
Ik vind haar ook niet leuk en die de woonkamer deed ook niet. Als je niet tegen stress of kritiek kunt moet je niet meedoen aan een juryprogramma met tijdsdruk.
En idd. Erik was de leukste. Met Daphne heb ik niks en aan Airen stoor ik me persoonlijk eigenlijk niet.
Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
Beeft Erik ook House Rules gedaan? Of alleen het Blok?
AnAppleADay schreef:
06-10-2018 09:39
Beeft Erik ook House Rules gedaan? Of alleen het Blok?
In september 2015 begon hij met het klusprogramma House Rules Holland op NET 5. Net als Het Blok, is dit een Australisch format.
(Bron Wikipedia ;-) )
Kijkt er nog iemand? Zó lastig om hier topics terug te vinden! Uiteindelijk via Google gelukt.

Ik vond Erik ook de leukste presentator.
Team groen vind ik vrij irritant.

Dit was,voor nu, mijn zeer boeiende bijdrage aan dit topic. :biggrin:
Ik kijk ook! Elke week trouw. Vind het wel irritant dat ze het weer hebben opgesplitst in twee afleveringen.
En ik vind team geel behoorlijk irritant...

Ik vond Erik ook het leukste als presentator indd
Verlang naar wat je al hebt
Die groene tegeltjes! Niet mij smaak. Ik ben zeer benieuwd naar de aflevering van morgen. Alleen kan ik die altijd pas donderdag kijken.
Ik denk dat ze de plank nu volledig misslaan met de regel industrieel/botanisch. Dan denk ik niet aan groene jaren 70 tegels, maar aan stoer strak grijs, metaal en steigerhout in combinatie met veel planten.
Die lelijke groene tegels zaten bij mij in de badkamer en keuken toen ik mijn jaren 70 huisje kocht 25 jaar geleden. Zou écht balen als iemand mijn huidige huis opnieuw zo zou stylen. Sowieso tegels doe je niet zo snel opnieuw gezien de rotzooi die dat geeft. Waarom stucen ze de boel niet en gebruiken ze geen neutrale kleuren? In je aankleding kun je dan gebruik maken van uitgesproken kleuren want die zijn makkelijker te vervangen.
Ik vind de tegels wel mooi. Ze vroegen ook om een statement. En zulke tegels zijn nu helemaal in.

Het is de bedoeling dat de stellen interieur statements maken, dus blijvende. En niet alleen maar door styling. Dat is wat die ene man jury doet en beoordeld, interieurontwerp. Styling is wat die vrouw beoordeeld.
Ik vond dit huis weinig bijzonder ingericht. En ook niet praktisch. Schommels als nachtkastjes? Waar laat je dan je vibrators? ;-D
En zo'n drukke muur. En die kinderauto in de werkkamer: why?
Die trap vond ik ook niet tof. Ik zou door die patronen van de trap af flikkeren.
In Australië krijgen ze professionele hulp, wat ik voor de badkamer en keuken wel een pre vind. Dan weet je iig dat je iets krijgt dat goed is gemaakt. In NL moet je maar hopen dat je toevallig een goede klusser krijgt voor dat onderdeel, anders ben je mooi klaar...
Denk dat de budgetten in Australie ook een stuk hoger liggen per zone. En professionele hulp zorgt idd voor kwaliteit. Bij de Nederlandse versie gaat het alleen om het tv-programma, hoe de bewoners er daarna bijzitten en nog duizenden euro's moeten spenderen om het broddelwerk op te laten knappen interesseert de programmamakers geen bal.
redbulletje schreef:
11-10-2018 10:48
Denk dat de budgetten in Australie ook een stuk hoger liggen per zone. En professionele hulp zorgt idd voor kwaliteit. Bij de Nederlandse versie gaat het alleen om het tv-programma, hoe de bewoners er daarna bijzitten en nog duizenden euro's moeten spenderen om het broddelwerk op te laten knappen interesseert de programmamakers geen bal.
Dat is ook een keuze die je zelf maakt door je op te geven voor het programma.
Je wint er ook 2 jaar hypotheekvrij wonen mee waardoor je 2 jaar even flink kunt sparen en dat kunt spenderen aan proffesionele klussers zodat je een droombadkamer of wat dan ook hebt.

Ik ben het met je eens dat het in Australië grootser is opgezet, maar dat wordt ook internationaal en in een veel groter land uitgezonden dus er zal een stuk meer aan verdiend worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven