House Rules NL

woensdag 3 oktober 2018 om 20:43
Haha werkelijk. Wil exact hetzelfde zeggen. Nou ja, vooral die presentatrice daarvoor kom ik naar dit topic. Vreselijk.Pinda-Kaas schreef: ↑03-10-2018 20:41Ik blijf nu telkens hangen na het kijken van masterchef maar vergeleken met de australische versie vind ik het maar een kneuterig gedoe hoor..
toch fan genoeg van klusprogramma's in het algemeen om te blijven kijken voor nu
ergeren jullie je niet aan die presentatrice? wie is dat?
woensdag 3 oktober 2018 om 20:56
ineens weet ik het
zij zat ook in wie is de mol en heeft daarna een relatie gekregen met taeke taekema
airen heet ze. maar in wie is de mol was ze heel leuk vond ik...
woensdag 3 oktober 2018 om 21:24
Ik wacht vooral op de bijna dodelijke ongelukken. Manmanman. Hoe zij slijpen en zagen, gaat er ergens nog een keer een zaag of slijptol in een arm of been.
En inderdaad er zijn twee etappes maar ik weet niet precies hoe of wat.
Ben benieuwd. We zijn vandaag later ingevallen dus we moeten het einde nog zien.
En inderdaad er zijn twee etappes maar ik weet niet precies hoe of wat.
Ben benieuwd. We zijn vandaag later ingevallen dus we moeten het einde nog zien.

donderdag 4 oktober 2018 om 08:31
Ik ken die presentatrice totaal niet dus ze heeft blijkbaar weinig indruk op me gemaakt in widm.
Vier dagen is gewoon veel te kort om dingen fatsoenlijk af te kunnen werken. Denk dat ze na afloop allemaal opnieuw kunnen gaan schuren en verven in eigen huis om dat te herstellen.
Team blauw terecht gewonnen. Ik hou van hun stijl.
Vier dagen is gewoon veel te kort om dingen fatsoenlijk af te kunnen werken. Denk dat ze na afloop allemaal opnieuw kunnen gaan schuren en verven in eigen huis om dat te herstellen.

donderdag 4 oktober 2018 om 08:34
Dat is in Australie idd leuker dat ze alle muren eruit rammen en de indeling kunnen verbeteren.AnAppleADay schreef: ↑03-10-2018 19:08Badkamers doen ze volgens mij in een volgende ronde, icm de tuin.
En in Nederland kun je nou eenmaal niet echt volledig vrij muren verplaatsen in de meeste huizen, in Australie lijkt dat makkelijker te kunnen.
Maar dat maakt het wel minder leuk ja.
Hier kregen ze trouwens 2 punten voor het pronkstuk.

donderdag 4 oktober 2018 om 10:52
EensAnAppleADay schreef: ↑04-10-2018 08:17Airen vond ik in widm heel leuk maar hier inderdaad niet.
Ze is bekend geworden met Shownieuws.
Daphne Bunskoek vond ik veel leuker presenteren.

donderdag 4 oktober 2018 om 10:53
iddredbulletje schreef: ↑04-10-2018 08:31Ik ken die presentatrice totaal niet dus ze heeft blijkbaar weinig indruk op me gemaakt in widm.
vrijdag 5 oktober 2018 om 07:39
Ik heb gisteren terug gekeken. Ondertussen ben ik fan van team blauw, vooral hun relaxte manier naar elkaar toe, en de goeie styling. Schandalig hoe team geel de trap af had geraffeld. Ik vind haar van team geel ook echt niet leuk. De presentatrice daarintegen juist wel, leuker dan Daphne. De allerleukste was natuurlijk Erik.
vrijdag 5 oktober 2018 om 22:28
Dit dus. Die trap was vreselijk.Oh-happy-day schreef: ↑05-10-2018 07:39Ik heb gisteren terug gekeken. Ondertussen ben ik fan van team blauw, vooral hun relaxte manier naar elkaar toe, en de goeie styling. Schandalig hoe team geel de trap af had geraffeld. Ik vind haar van team geel ook echt niet leuk. De presentatrice daarintegen juist wel, leuker dan Daphne. De allerleukste was natuurlijk Erik.
Ik vind haar ook niet leuk en die de woonkamer deed ook niet. Als je niet tegen stress of kritiek kunt moet je niet meedoen aan een juryprogramma met tijdsdruk.
En idd. Erik was de leukste. Met Daphne heb ik niks en aan Airen stoor ik me persoonlijk eigenlijk niet.
Ben benieuwd naar de volgende afleveringen!
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:18
In september 2015 begon hij met het klusprogramma House Rules Holland op NET 5. Net als Het Blok, is dit een Australisch format.
(Bron Wikipedia

woensdag 10 oktober 2018 om 11:57
Die lelijke groene tegels zaten bij mij in de badkamer en keuken toen ik mijn jaren 70 huisje kocht 25 jaar geleden. Zou écht balen als iemand mijn huidige huis opnieuw zo zou stylen. Sowieso tegels doe je niet zo snel opnieuw gezien de rotzooi die dat geeft. Waarom stucen ze de boel niet en gebruiken ze geen neutrale kleuren? In je aankleding kun je dan gebruik maken van uitgesproken kleuren want die zijn makkelijker te vervangen.
woensdag 10 oktober 2018 om 17:14
Ik vind de tegels wel mooi. Ze vroegen ook om een statement. En zulke tegels zijn nu helemaal in.
Het is de bedoeling dat de stellen interieur statements maken, dus blijvende. En niet alleen maar door styling. Dat is wat die ene man jury doet en beoordeld, interieurontwerp. Styling is wat die vrouw beoordeeld.
Het is de bedoeling dat de stellen interieur statements maken, dus blijvende. En niet alleen maar door styling. Dat is wat die ene man jury doet en beoordeld, interieurontwerp. Styling is wat die vrouw beoordeeld.

woensdag 10 oktober 2018 om 23:11
donderdag 11 oktober 2018 om 10:40

donderdag 11 oktober 2018 om 10:48
Denk dat de budgetten in Australie ook een stuk hoger liggen per zone. En professionele hulp zorgt idd voor kwaliteit. Bij de Nederlandse versie gaat het alleen om het tv-programma, hoe de bewoners er daarna bijzitten en nog duizenden euro's moeten spenderen om het broddelwerk op te laten knappen interesseert de programmamakers geen bal.
donderdag 11 oktober 2018 om 21:25
Dat is ook een keuze die je zelf maakt door je op te geven voor het programma.redbulletje schreef: ↑11-10-2018 10:48Denk dat de budgetten in Australie ook een stuk hoger liggen per zone. En professionele hulp zorgt idd voor kwaliteit. Bij de Nederlandse versie gaat het alleen om het tv-programma, hoe de bewoners er daarna bijzitten en nog duizenden euro's moeten spenderen om het broddelwerk op te laten knappen interesseert de programmamakers geen bal.
Je wint er ook 2 jaar hypotheekvrij wonen mee waardoor je 2 jaar even flink kunt sparen en dat kunt spenderen aan proffesionele klussers zodat je een droombadkamer of wat dan ook hebt.
Ik ben het met je eens dat het in Australië grootser is opgezet, maar dat wordt ook internationaal en in een veel groter land uitgezonden dus er zal een stuk meer aan verdiend worden.