Entertainment alle pijlers

How Fancy...

03-08-2011 17:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de Yes stopt nu ook Fancy. Sanoma is behoorlijk aan de opruim, al wisten we dat eigenlijk al wel.

Fancy was volgens mij voor kinderen die nog te jong waren voor de Yes. Oftewel, de deuren van het forum kunnen open voor een nog jonger publiek. Wat zal het gezellig worden....
-
Thuisbasis: vrouwenpeil.nl
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar het Yesforum bestaat weer! Hoera!
Maar Yes is er toch weer?

Is laatst een complete OP van hier naar daar gekopieerd..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Gravinnetje schreef op 03 augustus 2011 @ 17:41:

Na de Yes stopt nu ook Fancy. Viva next?
Ow god.. ik kwam van het Yes-forum (jaja) maar het is nog erger dan ik me herinner. Ik blijf mooi hier!
quote:Firene schreef op 03 augustus 2011 @ 18:15:

Viva next?*moet ik mijn verhuisdozen al klaarzetten voor de grote move naar Libelle?*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mmm ... ik dacht altijd dat het idee van bladeren voor jongere doelgroepen zoals de Fancy en de Yes deels als (on?)bedoeld effect hadden dat je later aan de Viva (en dan weer later aan de Libelle) zou beginnen ... zoiets van Bobo naar Tina naar Fancy naar Yes naar Viva naar Libelle. Als uitgever kan je dus niet meer je jongere publiek trainen nu. Is misschien wel grappig om te checken .. wie hier op het forum leest de Viva en heeft daarvoor een van die andere bladen gelezen?
Ben begonnen met de Tina, toen de Fancy, toen de Yes, toen Yes en Viva, nu Viva. Precies zoals je omschrijft dus, ben alleen nog niet toe aan de libelle

En van Cosmogirl naar Cosmopolitan. Je had een tijdje de Starstyle, dat was mijn favoriet maar die is al vrij snel gestopt. Ik hou wel van tijdschriften!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven