Entertainment alle pijlers

How the other half live

03-08-2011 22:20 953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op rtl 4. Wie kijkt ook?
Jaja, en het gaat allemaal zoals jij dat wilt zonder tegenslagen
Die jongen heeft zijn hele toekomst al klaar. Nu maar hopen dat hij morgen niet onder een bus komt ofzo.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ikkenumnie.
Waarom zijn toch vaak die huizen van de armere mensen zo slordig??
Oh jeee, zorgen die kinderen nou voor een puber?
quote:galadriel schreef op 18 januari 2012 @ 22:34:

Waarom zijn toch vaak die huizen van de armere mensen zo slordig??Geen geld om het op te knappen? Mooie meubels. Goede vloer. Denk ik.
Nee, ik bedoel de rommel, op de trap, op de kasten.

In de kamer van de jongens.
Wat triest dat die kinderen op een puber moeten passen en er voor zorgen. Maar kan die jongen totaal niets? Drinken pakken?
quote:galadriel schreef op 18 januari 2012 @ 22:36:

In de kamer van de jongens.Misschien ook geen puf meer. Ik denk, maar das een aanname, dat als je weinig hebt je misschien ook veel nutteloze zooi bewaard.
quote:galadriel schreef op 18 januari 2012 @ 22:36:

In de kamer van de jongens.In de tuin.
quote:Tickel schreef op 18 januari 2012 @ 22:33:

Die jongen heeft zijn hele toekomst al klaar. Nu maar hopen dat hij morgen niet onder een bus komt ofzo.Bah wat een rot kind is dat zeg.
Hoezo rotkind?
quote:sirana90 schreef op 18 januari 2012 @ 22:38:

[...]

Bah wat een rot kind is dat zeg.Vind ik absoluut niet, hij is met een gouden lepel opgevoed, maar is zeker niet onsympathiek.
Toch is er iets raars aan kinderen uit de rijke gezinnen. Allemaal beetje zonderling en wereldvreemd.
Geen rijkrotkind, hij weet verdories goed hoe goed hij het heeft.
quote:galadriel schreef op 18 januari 2012 @ 22:34:

Waarom zijn toch vaak die huizen van de armere mensen zo slordig??Ik vermoed ruimtegebrek. Kijk maar wat 3 kinderen aan zooi kunnen hebben.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ze maakt wel schoon.

En betaald de huur niet om een nieuwe fiets voor zoon te kunnen kopen. Ik denk, waar zou hij blijer mee zijn? Een dak boven zijn hoofd of een fiets?
quote:Nastik schreef op 18 januari 2012 @ 22:39:

Toch is er iets raars aan kinderen uit de rijke gezinnen. Allemaal beetje zonderling en wereldvreemd.

Eens...maar ze zijn wel geinig..

IK ben op een of andere manier blijven hangen bij youtube filmpjes van Brigitte Kaandorp, naar aanleiding van het topic Relativering
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn dochter roept ook bij elke pony die ze ziet dat het haar droombeest is en een Prinsessenpony en dat ze "toetoetoetoetoe..." hem echt moet hebben.

Maar dahganie!
Ik zat me hier ook al enorm te verbazen over de 'fiets versus huur'. Ik snap heus wel dat mensen in moeilijke situaties kunnen komen, maar hoe dom ia die beslissing?? En mijn ouders waren niet arm, maar ik kreeg ook niet zomaar een fiets voor mijn verjaardag.
Fiets versus huur idd
Goede moeder om gelijk haar zus als eerste terug te betalen.
Ma doet, op de huur na, wel goede dingen met het geld. De kinderen zijn blij dat doet ma goed.
Heeft iemand meegekregen voor hoeveel die cheque was? Als dit al bet geld was, is het misschien niet de slimste besteding als je zoveel schulden hebt... Alhoewel ik hoop dat die jurk niet zo duur was, wat een draak. Wel lief hoe blij dat meisje er mee was.
Ze staat amper op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven