Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
Kunnen ze er niet gewoon een regel van maken dat bij de derde valse noot de stekker er gewoon uitgaat?

Er vallen er een boel door de mand als ze musical moeten gaan zingen zeg... Nigel is ook vreselijk om aan te horen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
shining schreef op 19 januari 2008 @ 19:22:

[...]

Circle of life doet Pauline denk ik.
Oke, het was Charlene, maar wat was ze goed!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had echt kippevel!
Of het nou goed is of niet, ik heb nu echt voor het eerst dat ik vind dat er iemand stáát bij Nigel.
Sabeltandcavia schreef op 19 januari 2008 @ 20:51:

Nikki, terecht een staande ovatie. Kippenvel!!

Ik ben zo bang dat Bas Grease Lightning gaat zingen.....

Mijn oren worden altijd zowiezo angstig als Bas gaat

zingen. :-(

Mijn favorieten zijn nog steeds Nikki en Charlene, de mannen mogen van nog steeds allemaal naar huis.

En ik denk dat ik de enigste ben, maar ik heb nog steeds niets met Nathalie.
Dit klonk vreselijk maar hij is wel een van de weinigen die een fatsoenlijke musicalpresentatie geeft.
Wauw, dit is de eerste keer dat ik Nigel echt goed vind. Het was niet eens speciaal erg goed gezongen, en jammer van dat praatje nu (sorry, maar ik moet er erg om lachen...)

Maar ik denk dat Nigel een musical carriere moet gaan nastreven, daar is ie overduidelijk veel geschikter voor, wat een goede performance.
Am Yisrael Chai!
Ik vind Nigel wel het beste van de mannen.
Hou mijn hart vast.....
Wat ziet Nathalie er mooi uit vandaag. Ik heb helaas Nikki gemist, want keek naar ned2, maar ik begrijp dat ze dus echt goed was. Ken dat liedje zo niet, maar misschien als ik het hoor wel. Ach, het wordt toch nog 987 keer herhaald.....
Jezus, ik zit nu met mijn rug naar de tv maar aan het valse gekweel te horen is dit Bas. Wat ontzettend erg klinkt het nu al.... Auw auw auw. Wat afschuwelijk.
Am Yisrael Chai!
sunny2 schreef op 19 januari 2008 @ 21:07:

[...]

Mijn oren worden altijd zowiezo angstig als Bas gaat

zingen. :-(

Mijn favorieten zijn nog steeds Nikki en Charlene, de mannen mogen van nog steeds allemaal naar huis.

En ik denk dat ik de enigste ben, maar ik heb nog steeds niets met Nathalie.

Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vind haar ook niks. Ze zingt wel goed, dat hoor ik ook wel, maar verder...

Ik vond Nigel goed en hij overtuigde ook wel vond ik.
Morgen ff kijke op de site, Shining, want je hebt echt iets gemist (en dat gebeurt niet zo vaak bij Idols:))
Ai ai ai ai ai Bas.... Kan iemand die jongen naar huis sturen?

Dat gevoel heb ik dus ook altijd... ;-)

Ik ben naar Tarzan geweest en ben blij dat Bas toen niet op het toneel stond.
    Het is duidelijk, hij kan het wel vergeten, lalalalala.
    Bas en Tiff kunnen gewoon echt niet goed zingen. Ze zijn overduidelijk slechter dan de rest. Ik zou het maar laten bij zingen onder de douche als ik hen was, dit slaat ook nergens op. Dat Bas het zelf niet genant begint te vinden.

Maar goed, Tiff is echt de allerslechtste vandaag.
    Hij krijgt ook niet echt een daverend applaus gehehehehe ;-)
    Hahahaha, Kruimeltje...
    Ha ha kruimeltje dat dacht ik ook.
    shining schreef op 19 januari 2008 @ 21:10:

Wat ziet Nathalie er mooi uit vandaag. Ik heb helaas Nikki gemist, want keek naar ned2, maar ik begrijp dat ze dus echt goed was. Ken dat liedje zo niet, maar misschien als ik het hoor wel. Ach, het wordt toch nog 987 keer herhaald.....

Ik vind ze vandaag allemaal leuk gestyled, ze zien er allemaal leuk uit.

(Hahahaha, lig ondertussen dubbel om het commentaar van Gordon op Bas, hahahaahaha. LOL )
    Am Yisrael Chai!
    Wat ik niet begrijp is dat Bas in een band zingt.
    Hij blijft wel lachen die Bas, dat siert 'm dan wel weer...
    mirte2 schreef op 19 januari 2008 @ 21:12:

Morgen ff kijke op de site, Shining, want je hebt echt iets gemist (en dat gebeurt niet zo vaak bij Idols:))
    Oke, ga ik gelijk even naar Tiffany kijken, die heb ik namelijk ook gemist. Ze kreeg dus veel kritiek? En ze heeft niet eens gehuild???????
    ja, de josty band....
    Dat die jongen niet gewoon zelf opstapt, het is echt tenenkrommend genant elke week, plaatsvervangende schaamte hier.

Ik moet trouwens maar eens naar Tarzan de musical, bedenk ik net, die stukjes tussendoor zien er leuk uit.

Ben benieuwd naar Pauline. Het wordt volgens mij een strijd tussen Nathalie, Pauline, Nikki en Charlene, maar dat dacht ik voor de liveshows ook al. Denk niet dat Nathalie wint overigens, hoewel ze wel mijn favoriet is.
    Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven