Ik Vertrek, deel 2!
zaterdag 5 maart 2016 om 21:52
zaterdag 5 maart 2016 om 21:55
quote:gemini2011 schreef op 05 maart 2016 @ 21:52:
Wat deed die man voor werk?
Ben benieuwd, vanuit het Gooi met ons kent ons en genoeg geld en luxe naar Oostenrijk waar je niemand kent.
Ook zitten zijn ze ineens op elkaar aangewezen. Als die man altijd 70 u werkte is dat ineens best op elkaars lip zitten.Hij werkte 19 jaar lang 60 uur p/w bij een accountantskantoor. Geld is dus wel
Wat deed die man voor werk?
Ben benieuwd, vanuit het Gooi met ons kent ons en genoeg geld en luxe naar Oostenrijk waar je niemand kent.
Ook zitten zijn ze ineens op elkaar aangewezen. Als die man altijd 70 u werkte is dat ineens best op elkaars lip zitten.Hij werkte 19 jaar lang 60 uur p/w bij een accountantskantoor. Geld is dus wel
zaterdag 5 maart 2016 om 21:59
quote:Summerdance schreef op 05 maart 2016 @ 21:57:
Die poes in de auto
Die manier van mauwen is van de stress, dat is niet grappig, dat is een kat die niet van autorijden houdt.
En sowieso dom hoe ze dat beest vervoeren. Als ze een ongeluk zouden hebben, is die kat de eerste die door of zelfs uit de auto vliegt.
Die poes in de auto
Die manier van mauwen is van de stress, dat is niet grappig, dat is een kat die niet van autorijden houdt.
En sowieso dom hoe ze dat beest vervoeren. Als ze een ongeluk zouden hebben, is die kat de eerste die door of zelfs uit de auto vliegt.
zaterdag 5 maart 2016 om 22:00
quote:S0LEIL schreef op 05 maart 2016 @ 21:59:
[...]
Dan snap ik wel zonnetje, maar ik blijf het een grappig gezicht vinden
Ik had mijn hond ook altijd los in de auto
Ok, die lag niet op het dashbord, maar die werd ook gek als ik die achterin de bench deed
Dus gewoon op de bijrijdersstoel dan maar
[...]
Dan snap ik wel zonnetje, maar ik blijf het een grappig gezicht vinden
Ik had mijn hond ook altijd los in de auto
Ok, die lag niet op het dashbord, maar die werd ook gek als ik die achterin de bench deed
Dus gewoon op de bijrijdersstoel dan maar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!