Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
Alle reacties Link kopieren
dit zie ik wat somber in, weet niet waarom
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 februari 2012 @ 22:03:

Die worst, is dat zo'n franse worst Leentje? Zo'n voetengeurding? (gewoon even benieuwd)Nee, is een oer Hollands worstje van de slagerij hier in het dorp in Gelderland. Maar wel lekker.
Dat is ook lullig. Reserveren en dan niet komen.
Alle reacties Link kopieren
wat erg
Alle reacties Link kopieren
Het ligt wel erg ongezellig, zo aan een drukke weg.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende.

Ik zou erbij gaan zitten janken, echt.
Alle reacties Link kopieren
Kat in de zak gekocht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 25 februari 2012 @ 22:06:

Wat een ellende.

Ik zou erbij gaan zitten janken, echt.Inderdaad. Gewoon sneu
Alle reacties Link kopieren
Dit lijken me toch geen domme mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben het in ieder geval druk!
Beetje troosteloos die nieuwe horecagelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk wel even mee wat-ie precies gaat doen met die aardappeltjes.
quote:Perel schreef op 25 februari 2012 @ 22:09:

Dit lijken me toch geen domme mensen.Vastgoed kopen in het buitenland moet je nooit zelf willen regelen. Kostenbesparing ammehoela. Dat zie je hier wel.
Alle reacties Link kopieren
12 euro voor een 4 gangen menu????
4-gangen lunch! Heimwee!
quote:missdory schreef op 25 februari 2012 @ 22:14:

12 euro voor een 4 gangen menu????Weet je wat dat kost met wijn erbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 25 februari 2012 @ 22:15:

[...]



Weet je wat dat kost met wijn erbij?Nee?
Alle reacties Link kopieren
Is zo'n leven nou leuk?

Die vrouw ziet er enorm vermoeid uit, en ze werken zich een slag in de rondte om het financieel passend te krijgen.

Een soort veredeld buurthuis lijkt het wel.
Fondue. Lekker.
quote:missdory schreef op 25 februari 2012 @ 22:16:

[...]





Nee?Wees maar blij.
quote:Perel schreef op 25 februari 2012 @ 22:18:

Is zo'n leven nou leuk?

Die vrouw ziet er enorm vermoeid uit, en ze werken zich een slag in de rondte om het financieel passend te krijgen.

Een soort veredeld buurthuis lijkt het wel.

Nee, lijkt mij ook niks. Ondernemerschap is volgens mij alleen maar leuk als je genoeg omzet draait om personeel in te huren. Dan nog moet je zelf aan de slag maar hoef je tenminste niet het werk van 4 man in je uppie te doen. Poetsen, receptie, koken, administratie, inkoop. Pfff... wordt al moe bij de gedachten.



Peeskamer!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaah De peeskamer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Leentje, hoort die creme brulee zo veel te zijn? Ik zie in restaurants altijd van die lullig bakjes met een heel klein laagje.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, zoveel werk voor 3 tientjes winst.

Hij kan er gelukkig nog wel de lol van inzien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuke mensen.



En nu ga ik naar bed!

Welterusten allemaal, tot de volgende trash-session...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven