Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Weet je het zeker, Madame? Hoor en lees steeds over drie weken en dat ze met vier weken alweer thuis waren. Daarom ben ik ook zo verbaasd.
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 24 november 2014 @ 13:07:

Weet je het zeker, Madame? Hoor en lees steeds over drie weken en dat ze met vier weken alweer thuis waren. Daarom ben ik ook zo verbaasd.Dat is wat ik mee had gekregen tijdens de uitzending.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Hmm ik lees op de fb pagina van Ikvertrek nu ook een paar keer 3 weken.

Das wel heeeel kort. Ik ga soms ook 3 weken op vakantie. Dan heb je het idd niet een kans gegeven.
3 weken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:MadameQetesh schreef op 24 november 2014 @ 13:15:

Hmm ik lees op de fb pagina van Ikvertrek nu ook een paar keer 3 weken.

Das wel heeeel kort. Ik ga soms ook 3 weken op vakantie. Dan heb je het idd niet een kans gegeven.Dat bedoel ik. Ik kan veel dingen begrijpen, maar dit niet.
Ik vond het erg grappig en ik vond ze ook heel liefdevol naar elkaar. Gelukkig was hun huis nog niet verkocht :-)
Volgende week is manlief een weekje op reis dus Felice gaat alle afleveringen Ik vertrek bij uitzending gemist kijken, heb nu al voorpret!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Zit nu de uitzending te kijken. Tsja, heimwee, ik ken het niet, dus geen idee hoe dat moet voelen. Maar drie weken, kom op zeg. Wie weet was ze met een goedlopende b&b helemaal opgeleefd. Nu waren ze niet aan het werk en niet op vakantie, echt zo'n tussenin gevalletje. Denk niet dat dat geholpen heeft.
quote:felice71 schreef op 24 november 2014 @ 18:50:

Volgende week is manlief een weekje op reis dus Felice gaat alle afleveringen Ik vertrek bij uitzending gemist kijken, heb nu al voorpret!Heerlijk! Veel plezier!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ken dat, vorige week, 10 X de Rijdende Rechter gezien.

Ook zo genoten
quote:Eindeloos schreef op 26 november 2014 @ 15:32:

Ik ken dat, vorige week, 10 X de Rijdende Rechter gezien.

Ook zo genoten *vind ik leuk*
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Oh rijdende rechter dat is echt tenenkrommend soms. *off topic*
quote:sabrina73 schreef op 26 november 2014 @ 18:39:

Oh rijdende rechter dat is echt tenenkrommend soms. *off topic*Inderdaad, maar ergernis is ook een vorm van vermaak
Leuk de Rijdende Rechter.
quote:hgjb266 schreef op 26 november 2014 @ 22:27:

Leuk de Rijdende Rechter.Daar kan ik ook zo van genieten, plus altijd partij trekken, en dan blij zijn als jouw favoriet in het gelijk gesteld wordt
Ja id Eindeloos, en verder vind ik de Rijdende Rechter een grappige man, als 2 partijen zitten te schelden bij b.v. de hoorzitting, dan kan hij zo'n grappige droge opmerking maken.

Ik Vertrek is ook leuk. Ga ik voor zitten of op programma gemist. Voooral die uitzending jaren geleden met Martien Meiland die is mij altijd bij gebleven.
Martien? Was dat die man die voor hetero doorging, maar overduidelijk homo was?

Fantastische uitzending was dat!

Oh hij deed zó zijn best op zijn manier. Was tenenkrommend en grappig tegelijk.

Ik zal een zoeken of de aflevering nog ergens te vinden is. Leuk om weer eens te kijken.
tsja.....
http://www.npo.nl/ik-vertrek/15-01-2009/TROS_1194896

Later was hij nog eens bij Paul de Leeuw (eerst de uitzending van ik vertrek kijken )

https://www.youtube.com/watch?v=URShJdizSps
tsja.....
quote:MadameQetesh schreef op 24 november 2014 @ 12:45:

[...]

Het waren geen drie weken hoor. Het waren 3 maanden. Na 4 maanden waren ze weer helemaal terug.

Maar ook dan zou ik het iets langer geprobeerd hebben.

Ze sprak de taal ook nauwelijks, dan ben je natuurlijk ook sneller geisoleerd.3wkn
Ja die is het. Super leuke uitzending.
quote:winnie2000 schreef op 27 november 2014 @ 21:14:

[...]

3wknJa klopt, kwam ik later iid achter.
quote:famke76 schreef op 27 november 2014 @ 21:05:

http://www.npo.nl/ik-vertrek/15-01-2009/TROS_1194896

Later was hij nog eens bij Paul de Leeuw (eerst de uitzending van ik vertrek kijken )

https://www.youtube.com/watch?v=URShJdizSpsOh Famke, ik dacht dat ik ze allemaal kende..... Toch de eerste jaren wel wat gemist kennelijk en dit is een pareltje! Precies waar ik vanavond behoefte aan had.....
Ha ha sassafras. Graag gedaan. Ga hem binnenkort ook weer eens kijken :-)
tsja.....
Arme dochter...
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven