Ik vertrek
zondag 5 oktober 2025 om 17:40
Iemand ook de laatste aflevering over Costa Rica gezien?
Lastige situatie nu ze uit elkaar zijn. Hij zit in Nederland, de kinderen hebben geen vader meer.
Soort onmogelijke situatie want kennelijk is daar geen werk of hij moet een concurrerend hotel beginnen? En met welk geld?
Wel knap dat zij het nu alleen doet. Vraag me af hoe ze de financiële verdeling geregeld hebben.
Lastige situatie nu ze uit elkaar zijn. Hij zit in Nederland, de kinderen hebben geen vader meer.
Soort onmogelijke situatie want kennelijk is daar geen werk of hij moet een concurrerend hotel beginnen? En met welk geld?
Wel knap dat zij het nu alleen doet. Vraag me af hoe ze de financiële verdeling geregeld hebben.
zondag 5 oktober 2025 om 18:52
Ja, gezien. Ik snapte niet goed waarom het nou stuk gelopen was. Zij is wel een bikkel zeg, met een peuter en een baby aan de andere kant van de wereld met zo’n onzeker inkomen. Raar dat hij weer naar Nederland wilde terwijl hij zo dol was op zijn kinderen. En dan zo vaag over weer teruggaan.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 5 oktober 2025 om 19:55
Ik had het idee dat het vooral zijn droom was om te emigreren zodat hij kon surfen. Ik begreep daarom ook niet waarom hij terug ging. En dan inderdaad ook nog eens je kinderen achter laten. Heel vreemd.SweetFirefly schreef: ↑05-10-2025 18:52Ja, gezien. Ik snapte niet goed waarom het nou stuk gelopen was. Zij is wel een bikkel zeg, met een peuter en een baby aan de andere kant van de wereld met zo’n onzeker inkomen. Raar dat hij weer naar Nederland wilde terwijl hij zo dol was op zijn kinderen. En dan zo vaag over weer teruggaan.
zondag 5 oktober 2025 om 20:03
Geld verdienen zou een motivatie kunnen zijn. Hij had zijn lange manen afgeknipt. Ik had het idee dat hij meer vrije tijd had verwacht om te surfen in plaats van hard werken. Respect voor haar hoor...wat een doorzetter. Al heb ik wel het idee dat haar afkomst ook helpt...ouders in Frankrijk, zijzelf vertrokken naar Nederland. Ze was wel wat gewend.
maandag 6 oktober 2025 om 12:18
Topwijf! Ik las bij de "hoe is het nu met", dat ze inmiddels een echte ondernemer is met meerdere vakantieverblijven en een baan als makelaar. In het begin vond ik haar nogal tuttig met haar "koffietjes", maar wat een sterke vrouw zeg. Zeker gezien wat ze allemaal heeft meegemaakt in twee jaar tijd.Xantileppe schreef: ↑05-10-2025 20:03Geld verdienen zou een motivatie kunnen zijn. Hij had zijn lange manen afgeknipt. Ik had het idee dat hij meer vrije tijd had verwacht om te surfen in plaats van hard werken. Respect voor haar hoor...wat een doorzetter. Al heb ik wel het idee dat haar afkomst ook helpt...ouders in Frankrijk, zijzelf vertrokken naar Nederland. Ze was wel wat gewend.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in