Workshop My jewellry met dochter van 11- aanrader?

25-12-2025 17:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik overweeg om dit voor haar verjaardag te geven. Wat denken jullie? In combinatie met dagje shoppen en lunch in Den Bosch
Ik heb het een keer gezien (tafels heel leuk opgedekt met, uiteraard, allemaal kraaltjes om de sierraden te maken.
Mijn dochter had dit heel leuk gevonden. Maar het zal niet heel goedkoop zijn?
Ik denk dat dat enorm leuk is, mijn dochter had dat op die leeftijd superleuk gevonden!
En dan wat lekkers eten bij Frenchie café, waar alles roze en met bloemetjes is.
Ik heb het ook met dochter van 12 gedaan, voor 1 armbandje en 1 paar oorbellen mocht ik na de workshop 89,- afrekenen.. je betaald los voor ieder kraaltje, sluitingskraaltje, haakje, de basis (armbad zelf) etc. Hartstikke leuk, maar heel eerlijk, voor dat geld koop je zelf een boel benodigdheden om het vaker te doen.
Oh jeetje, flink duur dus maar wel iets wat je maar een keer doet.. en ze is enorme fan van zelf sieraden maken en ook van MJ
Laura schreef:
26-12-2025 08:14
Oh jeetje, flink duur dus maar wel iets wat je maar een keer doet.. en ze is enorme fan van zelf sieraden maken en ook van MJ
Ik heb deze workshop gedaan met mijn dochter van 11 jaar. Maar het is echt geen bijzondere once in a lifetime ervaring.

Het was behoorlijk druk. Als jouw dochter zelf graag sieraden maakt dan is de kans groot dat ze veel soortgelijke bedeltjes al heeft. Er zijn veel hartjes, sterren, schelpen, etc. Voor de wat meer bijzondere betaal je ongeveer €15 per stuk of meer. Verder betaal je per kraal (grotere kralen) of per mini schepje kralen (kleinere kraaltjes). Mijn dochter koos haar favoriete kleuren. Maar eerlijk gezegd heeft ze die kleuren kralen thuis juist ook.

Wij stonden binnen 20 minuten buiten met vier meiden (ik ben met twee vriendinnen en hun dochters gegaan). Waarvan ze dus een kwartier kralen uit hebben staan zoeken. Wij vinden het geen aanrader.
hannelore_ wijzigde dit bericht op 26-12-2025 09:04
Reden: .
7.29% gewijzigd
O echt? Dit klinkt niet best…
Als ze zelf al graag sieraden maakt kan je misschien zelf thuis iets organiseren? Eventueel met vriendinnen van haar erbij?

Zelf alle spullen kopen en lekker aan de gang?
Ik denk toch dat we wel op een rustige studie dag gaan en er een lekkere lunch en shopmiddag aan vast plakken..
mochten er hier ook nog positieve ervaringen zijn dan hoor ik het ook graag 😊
Ik zou het gewoon doen. Ja je kan het ook zelf thuis doen, maar de beleving is toch ook leuk? Ik heb laatst met mijn dochter een workshop Blond servies beschilderen gedaan in de Blond winkel in Amsterdam. Superduur en ik kan thuis ook een mok inkleuren. Maar de hele beleving in zo’n winkel is ook wat waard, vind ik tenminste.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven