Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:18
Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:51
Je bedoelt zelfdoding?Yildizlar2 schreef: ↑16-08-2025 21:18Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 16 augustus 2025 om 22:56
zondag 17 augustus 2025 om 23:00
Net deel 1 gezien van pretty baby. Ik kende Brook Shields niet. Daar ben ik te jong voor denk ik. Erg hoe dat allemaal gegaan is en wat allemaal kon in die tijd.
Half uurtje geprobeerd van daughters of the cult, maar dat kon me niet boeien. Heel feitelijk, geen emotie. Ook super onduidelijk hoe hij mensen zo ver kreeg.
Half uurtje geprobeerd van daughters of the cult, maar dat kon me niet boeien. Heel feitelijk, geen emotie. Ook super onduidelijk hoe hij mensen zo ver kreeg.
maandag 18 augustus 2025 om 00:08
Ik denk niet daar over gaat qua nieuw nieuwtje.Yildizlar2 schreef: ↑16-08-2025 21:18Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
maandag 18 augustus 2025 om 10:21
Waar is die te zien? Pretty baby. Ben ik ook wel benieuwd naar.SunShine35 schreef: ↑17-08-2025 23:00Net deel 1 gezien van pretty baby. Ik kende Brook Shields niet. Daar ben ik te jong voor denk ik. Erg hoe dat allemaal gegaan is en wat allemaal kon in die tijd.
maandag 18 augustus 2025 om 22:06
donderdag 21 augustus 2025 om 11:51
Kinderen die langzaam aan, het leger worden voor het Christendom.
Lichtelijk spoiler:
Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.
vrijdag 22 augustus 2025 om 10:55
omgMissNuada schreef: ↑21-08-2025 11:51Kinderen die langzaam aan, het leger worden voor het Christendom.
Lichtelijk spoiler:
Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.

Relax we're all crazy, it's not a competition

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in