Entertainment alle pijlers

Indrukwekkende documentaires deel 2

06-06-2020 17:20 1484 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic met tips voor goede documentaires.

Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
A-ha schreef:
28-08-2025 22:06
Er staat een nieuwe docu op netflix over Jussie Smollet.

Ik heb er veel over gezien. Ben benieuwd of het wat toevoegt. Zie dat hij er zelf in wordt geïnterviewd. Jammer. Gun hem geen spotlight meer. Maar wie weet verrast het me.

Mocht je hem kijken, dan raad ik na afloop dit stukje aan:

https://m.youtube.com/watch?v=wZXoErL2124

:proud:
Ik heb deze gekeken en er is zeker dingen te zien die je misschien op andere gedachten gaat brengen of tenminste het onderzoek en bewijs van politie wat beter gaat bekijken/overdenken.
Gister Unknown Number: The Highschool Catfish gekeken. Schokkende ontknoping. Bizar.
evaluna schreef:
31-08-2025 11:24
Gister Unknown Number: The Highschool Catfish gekeken. Schokkende ontknoping. Bizar.
Die heb ik ook gisteren gekeken en het was echt een bizarre ontknoping inderdaad . Echt een wtf moment .
Yildizlar2 schreef:
31-08-2025 11:41
Die heb ik ook gisteren gekeken en het was echt een bizarre ontknoping inderdaad . Echt een wtf moment .
Exact, maar ook bizar dat slachtoffer nu een goede relatie zegt te hebben met dader. Ik kan dat niet snappen.
Dader ook nul echte verantwoording nemen. Bizar idd.
MissNuada schreef:
31-08-2025 12:13
Dader ook nul echte verantwoording nemen. Bizar idd.
Heel bizar ja; het blijft door mijn hoofd spoken. Hoe kun je zo zijn?
SunShine35 schreef:
28-08-2025 18:06
Ik heb een stukje gezien van de documentaire serie slachtofferhulp, op npo.

Interessante documentaire.
Ik heb aflevering 1 gezien. Interessant maar vooral ook erg heftig.
Mwrosa schreef:
25-08-2025 22:35
En toch heb ik echt het gevoel dat ze elkaar de hand boven het hoofd het hoofd houden, ook al is er nu geen schuldige aangewezen.
Ik krijg er echt een heel naar gevoel bij. En die moeder van Carlo, zo dapper hoe ze haar verhaal verteld.. het verdriet staat in haar gezicht getekend en haar ogen staan dof. Zo enorm verdrietig. Ik hoop dat een van die jongens last krijgt van zn geweten en de waarheid alsnog boven tafel komt. Dat gun ik die ouders en Carlo zn vriendin zo.
Ja dat is wat ik ook denk, en vele met mij. Ooit komt er een dag dat een van de jongens zijn geweten gaat opspelen.
MissNuada schreef:
30-08-2025 17:27
Ik heb deze gekeken en er is zeker dingen te zien die je misschien op andere gedachten gaat brengen of tenminste het onderzoek en bewijs van politie wat beter gaat bekijken/overdenken.
Ik vond Jussie geloofwaardig overkomen in deze docu, maar ik moet nog met wat meer aandacht nog eens kijken.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven