Instagramfamilies, deel 3
woensdag 26 februari 2025 om 12:27
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken www.storynavigation.com
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken www.storynavigation.com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 15 mei 2025 om 16:09
Ze is hoe dan ook Tegen. Ze wil het niet, want een schoolactiviteit en die zijn niet leuk en interessant voor haar.
donderdag 15 mei 2025 om 17:23
donderdag 15 mei 2025 om 17:53
Ja precies ! Is hier ook zo , juist hartstikke leuk en gezellig . Maar ja , als AM er geen geld aan kan verdienen dan is het niet leuk .Uilskuiken schreef: ↑15-05-2025 17:23De Avondvierdaagse is zo’n mooi en verbindend evenement, een gezellig sociaal gebeuren. Het hele dorp loopt bij ons uit en staan de kinderen aan te moedigen. Vooral de laatste avond met muziek en bloemen zie je iedereen genieten. Jammer dat AM haar kinderen daar niet aan mee (mogen) doen.
donderdag 15 mei 2025 om 19:30
Maar als het je kinderen nou heel leuk lijkt want hun vriendjes in de klas gaan ook: dan kun je toch afspreken dat MG mee gaat? Of Jim, als grote broer? Julia, als gekke zus? Al dan niet met Rens?
Maar nu heb ik het idee dat AM er geen zin in heeft, dus gebeurt het niet. Punt.
Maar nu heb ik het idee dat AM er geen zin in heeft, dus gebeurt het niet. Punt.
donderdag 15 mei 2025 om 21:50
Ze wil er weer een groot iets van maken, van het feit dat zij niet meedoet aan dingen die anderen wel doen.himalaya schreef: ↑15-05-2025 19:30Maar als het je kinderen nou heel leuk lijkt want hun vriendjes in de klas gaan ook: dan kun je toch afspreken dat MG mee gaat? Of Jim, als grote broer? Julia, als gekke zus? Al dan niet met Rens?
Net als van in sportkleding je kind naar school brengen, wat ze vandaag zo " stoer" deed. Alsof er mensen zijn die daar op letten
Ze denkt altijd zo negatief over andere mensen, ik vraag me af waar dat vandaan komt.
Ik vind het wel bijzonder dat er echt mensen zijn die zich door haar laten inspireren blijkbaar. Wat zijn dat voor mensen, vraag ik me af.
Maar hartstikke leuk als je echt iets aan haar verhaaltjes hebt natuurlijk. Ik kijk ook vaak, maar dan vooral om me te verbazen/ergeren. Werkt blijkbaar toch verslavend, en dat is minstens zo raar
geeekess wijzigde dit bericht op 15-05-2025 21:53
20.09% gewijzigd
donderdag 15 mei 2025 om 21:52
Natuurlijk kan dat, makkelijk. Maar dan zijn ze niet meer ‘anders’ en ‘speciaal’ en dat is natuurlijk haar USP: de familie die het allemaal net anders doet, op hun eigen manier.himalaya schreef: ↑15-05-2025 19:30Maar als het je kinderen nou heel leuk lijkt want hun vriendjes in de klas gaan ook: dan kun je toch afspreken dat MG mee gaat? Of Jim, als grote broer? Julia, als gekke zus? Al dan niet met Rens?
Belang van de kinderen is daar volledig ondergeschikt aan het belang van mama.
donderdag 15 mei 2025 om 21:54
Dat is precies hoe het is!Lente19251003- schreef: ↑15-05-2025 21:52Natuurlijk kan dat, makkelijk. Maar dan zijn ze niet meer ‘anders’ en ‘speciaal’ en dat is natuurlijk haar USP: de familie die het allemaal net anders doet, op hun eigen manier.
Belang van de kinderen is daar volledig ondergeschikt aan het belang van mama.
vrijdag 16 mei 2025 om 11:20
Ik heb een kennis (vriendin van vriendin) die dankzij AM ook haar grote gezin bij zo ongeveer alles filmt en laat zien “hoe zij het doen”. Vet vermoeiend en ik heb haar dan ook ontvolgd. Ik kom één van haar kinderen regelmatig tegen in het OV en ik begon het ook zeer ongemakkelijk te vinden dat ik zoveel van dit kind wist zonder het echt te kennen. Op onze basisschool was het brengen in sportkleding overigens echt doodnormaal. Maar wij hielden ook gewone kinderfeestjes, heb nooit gemerkt dat daar een soort competitie mee plaatsvond zoals AM beweert dat bij hun het geval was.
vrijdag 16 mei 2025 om 13:10
Koffieleut123 schreef: ↑16-05-2025 11:20Maar wij hielden ook gewone kinderfeestjes, heb nooit gemerkt dat daar een soort competitie mee plaatsvond zoals AM beweert dat bij hun het geval was.
Dat is natuurlijk de reinste onzin. Bij ons deden een paar kinderen een dagje pretpark als feestje in groep 8, met een beperkt groepje kinderen. Het is toch ontzettend leuk dat de kinderen zich daar dan op verheugen en mee mogen. Ik heb dat nooit als competitie gezien, ik vond het alleen maar leuk voor ze.
Zelf hadden we een keer een soort boevenspeurtocht gedaan (kinderen zaten al in groep 7 volgens mij). We hadden zulke leuke reacties van de kinderen gehad want ze hadden enorm genoten!
vrijdag 16 mei 2025 om 16:00
Misschien is ze zelf als kind steeds buiten de boot gevallen, heeft ze geprobeerd dat te compenseren met de oudste 3, kwam er achter dat t niet hielp en voila! Geen feestjes meer bij de jongsten.Tecna schreef: ↑16-05-2025 13:10Dat is natuurlijk de reinste onzin. Bij ons deden een paar kinderen een dagje pretpark als feestje in groep 8, met een beperkt groepje kinderen. Het is toch ontzettend leuk dat de kinderen zich daar dan op verheugen en mee mogen. Ik heb dat nooit als competitie gezien, ik vond het alleen maar leuk voor ze.
Zelf hadden we een keer een soort boevenspeurtocht gedaan (kinderen zaten al in groep 7 volgens mij). We hadden zulke leuke reacties van de kinderen gehad want ze hadden enorm genoten!
vrijdag 16 mei 2025 om 17:45
vrijdag 16 mei 2025 om 18:07

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in