Entertainment alle pijlers

Iris en de 12 dates

24-09-2019 20:41 122 berichten
Kijkt er iemand?
Die taxichauffeur leek me niet verkeerd.
Deze eerste date lijkt me veel te oud voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Ze neemt letterlijk en figuurlijk te weinig ruimte in lijkt wel.

En ik verbaas me waarom ik naar tweede dates met derde keus-mannen zit te kijken.
Of vul ik het in, dat ze echt eerst moet zoenen bijna met die blije blootvoetige evenwichtsjongen, waarbij de camera's wel even weg mochten?
Als dat tegenvalt heeft ze hem uit haar systeem en maakt de rest kans.

Ze doet heel erg haar best voor de ander, ook als ze er niks bij voelt. Waarom, dat hoeft helemaal niet.
En dan vraagt die psycholoog of ze de sterrenkijker nog een kans zou willen geven.
Waarom als je de leukste nog opnieuw moet zien? Gewoon nee.

Heel tof dat ze haar nummer niet aan de sterrenkijker gaf. Vroeg me af waarom ze hem in haar huis heeft gelaten. Het kan niet goed gevoeld hebben. Dankzij camera's niks tegen haar zin gebeurd verder, maar als ze dat normaal ook zou doen wel op zijn minst onhandig.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik ook niet. Ik vind haar ook zo meisjes-achtig qua gedrag. Ze is in de 30, maar ze heeft het naïeve van iemand van 18. Zo meegaand.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat haar tweede date met die waar zij bij van wordt heel leuk is.
Dat ze daar gelukkig mee wordt.

Dan vind ik het niet erg om nog een paar kansloze dates te zien.

Als ze wat meer eiwitten zou gebruiken, of in ieder geval iets van melk in haar shakes zou doen, dan hebben al die oefeningen ook wat meer nut.
Of als ze eindigt met die blije gast, laat ze dat wat los.
Pandabeet schreef:
23-10-2019 21:05
Hey wat leuk, ik ben een karikatuur vrouw :cheer:

Anyways, ik vond beide dates een beetje dominant.
De eerste zei iets van: "Je wilt niet zwemmen? Maar dat gaan we wel doen!"
De tweede zei iets van: "Maar je gaat nog niet naar huis, we gaan eerst nog sterren kijken."
Hou niet zo van dat soort types.
Ja! Inderdaad! En haar gun ik nog een heel therapieproces zodat ze letterlijk en figuurlijk wat steviger wordt. Ze komt op mij ook naïef en emotioneel jong over.
Eigenlijk is ze naar mijn idee veel te kwetsbaar om met zo’n programma op tv te komen. Begrijp ook niet dat de psycholoog hier geen grote morele bezwaren tegen heeft. Vind hem ook niet sterk.
B1loemetje schreef:
25-10-2019 19:25
Ja! Inderdaad! En haar gun ik nog een heel therapieproces zodat ze letterlijk en figuurlijk wat steviger wordt. Ze komt op mij ook naïef en emotioneel jong over.

Misschien is ze wel een beetje als Michael Jackson die ook hele stukken van zijn jeugd over heeft geslagen en daardoor niet tot een evenwichtig persoon opgroeide. Ze is enorm gedisciplineerd in alles en haar hele leven bestond/bestaat uit pianospelen en slapen. Ik vraag me ook af wie er echt met haar nou een leven zou willen opbouwen. Ze gaat er van uit dat die mannen dat echt heel graag willen. En dat vraag ik me eigenlijk af.
Ja, dat vraag ik me ook af, hoe het komt dat ze daar zo van uit gaat. Andere kant: die mannen laten wel aan haar zien dat ze nog een tweede dat willen en dat ze het héél erg leuk vinden. Ik denk eerlijk gezegd dat dan het spel-element komt kijken, waarbij het gaat om winnen ipv daadwerkelijk de intentie hebben een relatie aan te gaan. Vraag me ook af wat voor soort mannen op zo’n tv-programma afkomen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit ze aan zo’n streng dieet al 10 jaar ( alleen maar groente fruit en beetje vis)? Ze had al geen 10 jaar pannekoeken of pizza gegeten. Klinkt niet heel gezond haar eetobsessie.
Voor iedereen een groene tuin
Ook in eten extreem gedisciplineerd denk ik eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-10-2019 22:45
Ook in eten extreem gedisciplineerd denk ik eigenlijk.
Ja ze zei zelf ook zoiets van “zal mijn strenge gewoontes een keer doorbreken”

Ze wil overal grip op hebben, klinkt heel ongezond.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze wel heel lief zo samen.
GroenTuintje schreef:
29-10-2019 23:02
Ja ze zei zelf ook zoiets van “zal mijn strenge gewoontes een keer doorbreken”

Ze wil overal grip op hebben, klinkt heel ongezond.

Ze is wel een heel eind gekomen..
GroenTuintje schreef:
29-10-2019 22:41
Waarom zit ze aan zo’n streng dieet al 10 jaar ( alleen maar groente fruit en beetje vis)? Ze had al geen 10 jaar pannekoeken of pizza gegeten. Klinkt niet heel gezond haar eetobsessie.
Ze klinkt als een anorexiapatient idd. Niet gezond.
Maar...ze lijkt zich nu een beetje beter te kunnen laten gaan door pizza en koekjes te eten. Nu nog gewone wijn ipv alcoholloze bocht.
Volgens mij is ze wel echt verliefd op die laatste knul. Wel 'n schattig koppel.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
30-10-2019 07:36
Ze klinkt als een anorexiapatient idd. Niet gezond.
Maar...ze lijkt zich nu een beetje beter te kunnen laten gaan door pizza en koekjes te eten. Nu nog gewone wijn ipv alcoholloze bocht.
Misschien heeft ze ook wel een eetstoornis. Ze zag nu zelf ook wel in dat ze minder dwangmatig moest zijn. Idd een leuk stel samen.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Oooh die Randy, die Afrikaanse prins/zeemeerman.😂 Wat kwam díe ongelofelijk nep over, met zijn gladde praatjes en zijn zogenaamde ritueel "from my culture": appels, een zak snoep en een tros bananen in zee pleuren. Hahaha, wat een acteur, die man. Het leek wel een scène uit een komische film.
Maar ergens vond ik 'm ook best wel een creep. Hij was de overtreffende trap van glad. Brr.
Noesa schreef:
30-10-2019 23:10
Oooh die Randy, die Afrikaanse prins/zeemeerman.😂 Wat kwam díe ongelofelijk nep over, met zijn gladde praatjes en zijn zogenaamde ritueel "from my culture": appels, een zak snoep en een tros bananen in zee pleuren. Hahaha, wat een acteur, die man. Het leek wel een scène uit een komische film.
Maar ergens vond ik 'm ook best wel een creep. Hij was de overtreffende trap van glad. Brr.
Vond ik ook een engnek. Hij heeft in Duitsland al een vrouw met kind geschopt en achtergelaten. Wellicht wel financieel goed verzorgd, maar toch... Als Iris een gezinswens heeft is zo'n uber foute man natuurlijk geen goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Loopeend schreef:
21-10-2019 02:53
Terug naar het programma mogelijk i.p.v. hoe neukbaar jullie haar allemaal wel of niet vinden?

Ik kijk het programma graag om haar innerlijk beter te leren kennen, en hoe zich dat ontwikkeld in 12 dates op deze manier. Dit zou bij elke vrouw ongeacht hoe ze er uit ziet toch al interessant zijn.

Bij elke aflevering vind ik haar persoonlijk interessanter. Je ziet haar gaan van een vrouw die zelfverzekerd doen en veel aangeleerd please gedrag van wat andere van haar verwachten, naar nu eens wat eerder zelf iets afkappen ( niet veel maar toch), en steeds meer duidelijk worden dat ze veel zichzelf de schuld geeft (maar dit nog verbergt, maar steeds iets meer laat zien).
Ik benieuwd of als ze daar door steeds meer dates mee geconfronteerd wordt in hoeverre ze meer bezig is met wat anderen willen, dan wat ze nou écht zelf wil, en of het haar lukt om daar mee om te gaan met dat besef. (er zit niet voor niks een psycholoog bij).

Ik vermoed zo dat ALLE mannen dáár specifiek op uitgezocht zijn. Wel eens opgevallen dat ieder van deze mannen een erg leidende manier van doen hebben of een gebied? Opdringerige charmante prins, pusherige ogen-kijker en pushen zwemmen, en die laatste in die kerk had niet enkel een rare plek, dwong tot haar spelen en hij zingen (ook al zei ze; we gaan toch niet zingen he?) en vroeg van te voor al te veel over wat ze volgens hem moest dragen, en maakte tijden het gesprek ook nog eens opmerkingen dat hij het niet oké vond wat ze droeg.
Ze word elke keer voor ongemakkelijke situaties geplaatst, waarbij iets gepusht wordt; waarbij ze niet durft gewoon "Nee" te zeggen en weglopen.. maar antwoord met "hihi, nou nee sorry liever niet, hihi jij pusht, nou oke dan" en zit zich een partij awkard te voelen. Om daarnáá ook nog eens aan zichzelf te gaan twijfelen.

Raad eens waar mensen veel last van hebben na misbruik.
Ik denk dat je gelijk hebt en dat deze mannen specifiek zijn uitgezocht om Iris te confronteren met diverse vormen van dominant gedrag, zodat zij de gelegenheid krijgt om te oefenen om daar niet langer in mee te gaan. Om meer op te komen voor zichzelf, voor wat zíj wil. Maar dus ook om te leren wat ze nu eigenlijk wil, want ik denk dat ze daar in het begin ook geen duidelijk beeld van had.

Wat ik wel grappig vond, is dat die psycholoog tegen haar zei dat ze nog een andere man moet kiezen om een weekend mee weg te gaan en dat ze dan voor het eerst (eindelijk!) heel duidelijk reageert met "Nee! Ik wil met Arne, allebei de weekenden." Ik vond het namelijk nogal storend dat hij aandringt dat ze nog iemand moet kiezen. (En bedacht me toen dat hij dit mogelijk expres doet, om haar zover te krijgen dat ze voor zichzelf opkomt.)

Ik ben blij dat het geen dating programma is. Het gaat echt over haar persoonlijke ontwikkeling. Het had ook een willekeurige vreemde mogen zijn, wat mij betreft Dan had ik het ook interessant gevonden.
Maar ik zou het heel leuk voor haar vinden als er een mooie relatie onstaat met deze Arne.
Dit was niet 't einde dat ik had verwacht...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het nog niet klaar is.
Ik denk dat hij te dicht bij haar gekomen is een ze daarop heeft gereageerd.
Wat waren ze samen op alle beelden, en wat een contrast met die Ralph.
Alle reacties Link kopieren
Laatste date in prachtig Deventer zag ik :flirting:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
05-11-2019 23:17
Ik denk dat het nog niet klaar is.
Ik denk dat hij te dicht bij haar gekomen is een ze daarop heeft gereageerd.
Wat waren ze samen op alle beelden, en wat een contrast met die Ralph.
Ja, dat denk ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven