Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor degenen zonder IG, het verhaal over Lil en Jaimie:

https://www.ditjesendatjes.nl/relatie-l ... er-en-uit/

Lil’ Kleine zou in zijn omgeving hebben aangegeven dat zijn relatie met Jaimie Vaes ‘over en uit is’. Dat beweren bronnen uit zijn omgeving aan Yvonne Coldeweijer. Ook lijkt het erop dat Lil’ Kleine een nieuwe liefde gevonden heeft…
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij heeft op de radio gezegd dat ze nog gewoon gaan trouwen en het huwelijk alleen door Corona is uitgesteld.
Alle reacties Link kopieren Quote
goldmember schreef:
21-09-2021 20:22
Hij heeft op de radio gezegd dat ze nog gewoon gaan trouwen en het huwelijk alleen door Corona is uitgesteld.
Wanneer?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
21-09-2021 20:54
Wanneer?
Minimaal juni 2022 want Jaimie wil alleen in de maand juni trouwen, las ik ergens...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
21-09-2021 21:32
Minimaal juni 2022 want Jaimie wil alleen in de maand juni trouwen, las ik ergens...
Nee, ik bedoel: wanneer zei hij dat op de radio?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
21-09-2021 21:35
Nee, ik bedoel: wanneer zei hij dat op de radio?
Wat ik begreep: vrij recent, dus maximaal een week geleden, misschien twee, maar meer niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij 100%NL

https://www.mediacourant.nl/2021/09/pij ... a-trouwen/
Vandaag inderdaad. Hij zat samen met tino Martin hun mega-hit te promoten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan het niet meer volgen. Van de week lees ik overal dat hij een nieuwe blonde vriendin heeft. Hij gaat twee keer in de week neuken in een seksclub in Laren, maar dat huwelijk gaat door???
Als dat waar is, is Jaimie nog gekker op geld dan ik dacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
21-09-2021 22:40
Ik kan het niet meer volgen. Van de week lees ik overal dat hij een nieuwe blonde vriendin heeft. Hij gaat twee keer in de week neuken in een seksclub in Laren, maar dat huwelijk gaat door???
Als dat waar is, is Jaimie nog gekker op geld dan ik dacht.
Dit!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
21-09-2021 22:40
Ik kan het niet meer volgen. Van de week lees ik overal dat hij een nieuwe blonde vriendin heeft. Hij gaat twee keer in de week neuken in een seksclub in Laren, maar dat huwelijk gaat door???
Als dat waar is, is Jaimie nog gekker op geld dan ik dacht.

Dan heb je echt totaal geen enkel greintje eigenwaarde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
22-09-2021 10:22
Dan heb je echt totaal geen enkel greintje eigenwaarde.
Ik begrijp er ook geen fluit van....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
meisje22 schreef:
21-09-2021 22:40
Ik kan het niet meer volgen. Van de week lees ik overal dat hij een nieuwe blonde vriendin heeft. Hij gaat twee keer in de week neuken in een seksclub in Laren, maar dat huwelijk gaat door???
Als dat waar is, is Jaimie nog gekker op geld dan ik dacht.
Misschien is het een nieuw fenomeen: het social media huwelijk. Net zoiets als dat in de Middeleeuwen de adel met elkaar trouwden om het land te vergroten. Nu is het om het aantal volgers te vergroten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Athena1905 schreef:
22-09-2021 11:54
Misschien is het een nieuw fenomeen: het social media huwelijk. Net zoiets als dat in de Middeleeuwen de adel met elkaar trouwden om het land te vergroten. Nu is het om het aantal volgers te vergroten.
:woa: heel creatief bedacht van jouw maar zouden ze echt zo gestoord zijn
Relax we're all crazy, it's not a competition
Athena1905 schreef:
22-09-2021 11:54
Misschien is het een nieuw fenomeen: het social media huwelijk. Net zoiets als dat in de Middeleeuwen de adel met elkaar trouwden om het land te vergroten. Nu is het om het aantal volgers te vergroten.
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.
meisje22 schreef:
21-09-2021 22:40
Ik kan het niet meer volgen. Van de week lees ik overal dat hij een nieuwe blonde vriendin heeft. Hij gaat twee keer in de week neuken in een seksclub in Laren, maar dat huwelijk gaat door???
Als dat waar is, is Jaimie nog gekker op geld dan ik dacht.
Misschien lult die gewoon, die gaat nooit erkennen dat hij gefaald heeft als partner.
Alle reacties Link kopieren Quote
FeeLucifer01 schreef:
22-09-2021 15:42
Misschien lult die gewoon, die gaat nooit erkennen dat hij gefaald heeft als partner.
Zou ook kunnen, want voor een huwelijk moeten er twee toch 'ja' roepen, echter, het is duidelijk dat ze haar verlovingsring en verlovingsrolex weer draagt.
Anders kun je nog altjid denken: hij kan wel zoveel willen en lullen, maar ja, dat ze die twee dingen weer draagt....

Wat niet maakt dat ik ook maar iets van begrijp van haar beweegredenen, maar goed.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
22-09-2021 15:13
:woa: heel creatief bedacht van jouw maar zouden ze echt zo gestoord zijn
Kijk naar haar, kijk naar hem.
Ze zijn nog gestoorder dan dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zebra123 schreef:
22-09-2021 20:22
Kijk naar haar, kijk naar hem.
Ze zijn nog gestoorder dan dat.
HAHAHAHAHA ze zijn inmiddels beyond gestoord :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Athena1905 schreef:
22-09-2021 11:54
Misschien is het een nieuw fenomeen: het social media huwelijk. Net zoiets als dat in de Middeleeuwen de adel met elkaar trouwden om het land te vergroten. Nu is het om het aantal volgers te vergroten.
En ook een beetje vergelijkbaar met sterren die hun relatie en/of geaardheid geheim (moesten) houden ivm de fans. O.a. George Michael in de jaren 80
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... lil-kleine

De afgelopen tijd gingen er geruchten dat Lil Kleine een nieuwe vriendin zou hebben. Patty werd gebeld door de dame in kwestie, Valina Brizzi, die het verhaal ontkrachtte.

De twee werden de afgelopen weken erg vaak samen gespot. Zo waren ze samen bij verschillende hotels gezellig aan het lunchen. De dame vertelt aan Patty dat ze gewoon een man en kind heeft en als stel bevriend zijn met Lil Kleine.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu op insta filmpje van zoenende lil en Jamie
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2021/09/bra ... il-kleine/

Patty Brard vindt het helemaal prima dat Lil’ Kleine zich met andere vrouwen omringt. “Hij wordt wel vaker gezien met andere dames en dat is ook logisch, want ze wonen inmiddels gescheiden. Jaimie is op Ibiza en hij is hier. Dan gaat hij hier niet zitten punniken denk ik.”

Eén van de dames waarmee Lil’ gespot wordt is Shayna Caresse. “Er is wel een dame waar hij vaker mee gespot wordt dan met al die andere dames en dat is deze mooie natural beauty. Waar kennen we haar van? Zij is inderdaad een ex van Quincy Kluivert. Shayna heet ze.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
vanlippebiesterveld schreef:
25-09-2021 19:18
Nu op insta filmpje van zoenende lil en Jamie
Ja ze zijn samen op een festival.
Zag ook een filmpje van Koen voorbij komen, ik denk dat hij op hetzelde festival was. Zegt hij normaal had ik al 8 pillen in mijn bek en nu zit ik gezellig aan het water :-)
Wel knap dat hij er goed is uitgekomen, hopelijk blijft het zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net uit rehab en nu weer op een festival? Dat kan niet goed gaan..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven