Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
11-09-2021 10:44
Ze heeft wel een type
Afbeelding

:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
11-09-2021 10:44
Ze heeft wel een type waar ze op valt
Afbeelding
:HA:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh Koen gaat zijn nieuwe serie niet met Stellie doen maar met Kim Feenstra . Zo dik is hij niet meer met Esthelle denk ik . Zij is afgehaakt . Aldus juicechannel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
11-09-2021 22:41
Oh Koen gaat zijn nieuwe serie niet met Stellie doen maar met Kim Feenstra . Zo dik is hij niet meer met Esthelle denk ik . Zij is afgehaakt . Aldus juicechannel.
Ik denk dat ze niet meer in elkaars leven passen nu Koen is afgekickt.
Beter voor hem dat hij daar afscheid van neemt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar Jaimy pikt dus niet alleen de klappen maar ook dat ie ongegeneerd hoeren ligt te wippen als hij in NLD is. Verbijsterend.
Alle reacties Link kopieren Quote
WandaVision schreef:
11-09-2021 23:45
Maar Jaimy pikt dus niet alleen de klappen maar ook dat ie ongegeneerd hoeren ligt te wippen als hij in NLD is. Verbijsterend.
Zou bijna in de club gaan werken om er achter te komen waarom die Kleine daar toch steeds komt maar nee ik zou geen stuiver verdienen.

Jaimy accepteert alles in ruil voor een luxeleven denk ook dat de drugs ze bind lekker samen feesten en naar de klote en nu hun kindje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
11-09-2021 22:48
Ik denk dat ze niet meer in elkaars leven passen nu Koen is afgekickt.
Beter voor hem dat hij daar afscheid van neemt.
Ja dat zou kunnen. Denk ook dat Koen eisen gesteld heeft over geen drank en drugs in me buurt. Kim een ook een leukere keuze en leeft een gezonder leven. In haar real life soap kwam hij ook in voor ze zijn al heel lang vrienden. Ik ga zeker kijken. Jaimy en Estelle zijn ook niks aan
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
11-09-2021 22:48
Ik denk dat ze niet meer in elkaars leven passen nu Koen is afgekickt.
Beter voor hem dat hij daar afscheid van neemt.
Eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
WandaVision schreef:
11-09-2021 23:45
Maar Jaimy pikt dus niet alleen de klappen maar ook dat ie ongegeneerd hoeren ligt te wippen als hij in NLD is. Verbijsterend.
Dat vind ik dus ook zo wonderlijk.
Ze blijft het maar pikken. Dan kun je echt niet langer zeggen dat je omwille kind blablabla bij hem blijft. Kan-niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ach die stellie toch. Dat wordt weer ongeloofwaardig reclame maken voor hello fresh of een ander nutteloos product.
Alle reacties Link kopieren Quote
Summeriscomming schreef:
12-09-2021 00:37
Zou bijna in de club gaan werken om er achter te komen waarom die Kleine daar toch steeds komt maar nee ik zou geen stuiver verdienen.

Jaimy accepteert alles in ruil voor een luxeleven denk ook dat de drugs ze bind lekker samen feesten en naar de klote en nu hun kindje.
Ja alles draait om feesten en leuke dingen doen. Lio moet ook ooit naar school, vraag mij af hoe ze dat gaat doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lio eet ook echt alleen maar troep op instagram. Chips pizza etc..hij past zich echt alleen maar aan aan mammie haar bezigheden als ze dan eens samen zijn lijkt wel. Nooit is hij eens in een speeltuin met andere kinderen en doet hij dingen die kinderen leuk vinden. Als hij er bij is is hij duidelijk mee ipv dat ze iets met hem doen. Gewoon naar om te zien.
Plentyplenty schreef:
13-09-2021 14:04
Lio eet ook echt alleen maar troep op instagram. Chips pizza etc..hij past zich echt alleen maar aan aan mammie haar bezigheden als ze dan eens samen zijn lijkt wel. Nooit is hij eens in een speeltuin met andere kinderen en doet hij dingen die kinderen leuk vinden. Als hij er bij is is hij duidelijk mee ipv dat ze iets met hem doen. Gewoon naar om te zien.
Ik zag laatst een filmpje met Kleine en Lio, nu vind ik die kabouter een flapdrol, maar het was wel voor het eerst sinds een tijd dat ik Lio een beetje vrolijk zag. Bij zijn moeder zie je hem eigenlijk nooit vrolijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Lill kleine komt af en toe ff gek doen met hem en gaat weer. En zn moeder ziet hem meer als een Chanel tas van 2019..eigenlijk kan het niet meer, is het leuke er van af. Maar voor de volgers af en toe ff een verplicht filmpje of fotootje waar ze hem niet eens aankijkt.
Er is ook veel kritiek geweest op haar als moeder, nu zijn er ook ineens veel meer filmpjes van hem, maar eigenlijk zijn ze erg triest als je ze bekijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Plentyplenty schreef:
13-09-2021 14:26
Ja Lill kleine komt af en toe ff gek doen met hem en gaat weer. En zn moeder ziet hem meer als een Chanel tas van 2019..eigenlijk kan het niet meer, is het leuke er van af. Maar voor de volgers af en toe ff een verplicht filmpje of fotootje waar ze hem niet eens aankijkt.
Ja, idd. En denk dat als ze vaak echte 'kinderdingen' met hem zou doen (bv kinderboerderij/fietsen/zandbak etc) dat je dat dan gelijk ook wel zou zien op social media. Ik denk dat de nanny of oma/opa dit soort dingen wel met hem doet, hoop ik. Dan doet iemand dat tenminste nog.
Het gaat meestal over dat zo'n kindje er cool en hip uit moet zien, en voor de rest een beetje meegesleept wordt naar waar moeders moet zijn op dat moment. Net als de beroemdheden met hun hondjes, het moet een mooi (ras) hondje zijn, passen in een (merk)tas, maar ravotten of spelen doen ze er niet mee.
glitglam schreef:
13-09-2021 15:52
Ja, idd. En denk dat als ze vaak echte 'kinderdingen' met hem zou doen (bv kinderboerderij/fietsen/zandbak etc) dat je dat dan gelijk ook wel zou zien op social media. Ik denk dat de nanny of oma/opa dit soort dingen wel met hem doet, hoop ik. Dan doet iemand dat tenminste nog.
Het gaat meestal over dat zo'n kindje er cool en hip uit moet zien, en voor de rest een beetje meegesleept wordt naar waar moeders moet zijn op dat moment. Net als de beroemdheden met hun hondjes, het moet een mooi (ras) hondje zijn, passen in een (merk)tas, maar ravotten of spelen doen ze er niet mee.
En ze gebruikt hem ook voor de verkoop van een merk arganolie. Ligt dat jochie daar in zijn zwembroekje en wordt zijn lijfje in de olie gezet. Verdient ze ook weer geld aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
kind zal later een hoop therapie nodig hebben :sigh:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Arm kind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op IG van Jaimie zie je een zwart/witfoto van Jaimies linkerhand met een drankje.

Iemand reageert dat ze de tattoo (een roos) niet mooi vindt. Iemand anders reageert weer dat het gaat om het feit dat Jaimie weer de verlovingsring en verlovingsrolex draagt....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
15-09-2021 10:46
Op IG van Jaimie zie je een zwart/witfoto van Jaimies linkerhand met een drankje.

Iemand reageert dat ze de tattoo (een roos) niet mooi vindt. Iemand anders reageert weer dat het gaat om het feit dat Jaimie weer de verlovingsring en verlovingsrolex draagt....
:facepalm:

Zo ordinair.
Weer zo’n blij kind op de insta van Jaimie 🙄
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
19-09-2021 16:10
Weer zo’n blij kind op de insta van Jaimie 🙄
Inderdaad zeg :-| Sneu. Mooi jongetje, maar denk niet dat hij met zijn ouders veel lol heeft en 'kinderdingen' doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yvonne toont de foto van Jaimie met haar verlovingsring/rolex, maar vertelt ook in haar Stories dat Lil gesignaleerd is met een blondine in een restaurant in Amsterdam, en dat ze al van meer kanten hoorde dat hij een nieuwe scharrel heeft.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
20-09-2021 15:22
Yvonne toont de foto van Jaimie met haar verlovingsring/rolex, maar vertelt ook in haar Stories dat Lil gesignaleerd is met een blondine in een restaurant in Amsterdam, en dat ze al van meer kanten hoorde dat hij een nieuwe scharrel heeft.
pffft :facepalm: wat een soap
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven