Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
emanina schreef:
07-11-2021 14:52
Rare post van haar. Ze vindt dat niemand beroofd mag worden, maar vindt wel dat de beroving zijn eigen schuld is. Victim blaming heet dat toch?
Alles wordt tegenwoordig victim blaming genoemd. Met sommige mensen is het wat moeilijk medelijden hebben. Dat is iets anders dan victim blaming.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
07-11-2021 17:53
Alles wordt tegenwoordig victim blaming genoemd. Met sommige mensen is het wat moeilijk medelijden hebben. Dat is iets anders dan victim blaming.
Ik heb nul medelijden met Lil Kleine, maar dat betekent nog niet dat ik vind dat hij beroofd/mishandeld/whatever mag worden en ook niet dat het zijn eigen schuld is als dat wel gebeurt.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
07-11-2021 21:03
Ik heb nul medelijden met Lil Kleine, maar dat betekent nog niet dat ik vind dat hij beroofd/mishandeld/whatever mag worden en ook niet dat het zijn eigen schuld is als dat wel gebeurt.
Ik huidige tijd waarbij ‘rolex dieven’ al zo vaak in het nieuws zijn geweest is ‘ik zit nu op plek X met mijn horloge van 99.999 euri’ op sm zetten net zo dom als je dure ebike niet op slot zetten. Hoop dat verzekering deze domheid niet dekt
smulrol schreef:
07-11-2021 21:09
Ik huidige tijd waarbij ‘rolex dieven’ al zo vaak in het nieuws zijn geweest is ‘ik zit nu op plek X met mijn horloge van 99.999 euri’ op sm zetten net zo dom als je dure ebike niet op slot zetten. Hoop dat verzekering deze domheid niet dekt
En daarbij: prima dat hij een keer de klapjes krijgt. Weet ie ook meteen hoe dat voelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
07-11-2021 14:52
Rare post van haar. Ze vindt dat niemand beroofd mag worden, maar vindt wel dat de beroving zijn eigen schuld is. Victim blaming heet dat toch?
Schrijft ze toch ook niet, dat het zijn eigen schuld is. Ze schrijft dat ze het gewoon helemaal niet verrassend vindt dat iemand met zulk gedrag, zulke volgers en zulke vrienden dit overkomt. Ik ook niet. Beetje jarenlang de wankster tussen gangsters uithangen en dan door de eerste de beste strijder van de straat op zijn bek gemept worden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh jee zou het echt over zijn Jaimie deelt een quote Marry a man who runs to God when you have a problem not to other women en kleine deelt I lost you but i found me . So I win
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisten moest de Pauperkabouter voor de rechter verschijnen wegens mishandeling is een Amsterdamse nachtclub. De officier eiste 120 uur taakstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/298612/o ... lil-kleine

Ook heeft de Pauperkabouter een nieuw album uitgebracht, waarop hij, met behulp van het sinterklaasrijmwoordenboek, allerlei nieuwe diepe teksten heeft over zijn relatie met Jaimie.
"Het wordt elke keer zwart voor mijn ogen als ik mezelf verlies. Al die money voor een psycholoog, schat, het helpt me niet", rapt de artiest.
Pure poëzie!

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... za-stories

Wie gaat er (nog) naar luisteren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu zag ik net op instagram dat (naar het schijnt) Lil Kleine zijn vriendin nogal agressief aan haar haren uit de auto trekt en zelfs het portier tegen haar hoofd gooit?!?
Soms gaat de cancel culture me te ver. Maar nu... Weg met dat nare mannetje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Claudia2010 schreef:
13-02-2022 21:07
Nu zag ik net op instagram dat (naar het schijnt) Lil Kleine zijn vriendin nogal agressief aan haar haren uit de auto trekt en zelfs het portier tegen haar hoofd gooit?!?
link?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lifeofyvonne op instagram.
Ik hoop dat Jaimie nu wel echt weggaat bij hem.

Wat goed van Yvonne dat ze het gewoon deelt, ook de boodschap erbij.
Run Jaimie.

BNers gaan er nu ook op reageren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Degenen die deze beveiligingscamera beheert had 112 moeten bellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leven hebben die mensen. Met geld smijten, drugs, volop nietszeggende foto’s plaatsen en agressie. En dan loopt er ook nog een klein kind rond.
Alle reacties Link kopieren Quote
De beelden zijn wel erg vaag om met zekerheid te zeggen dat dit om Lil Kleine gaat, of niet? Ik vind de beelden wel heel onduidelijk.
De mishandeling zie je wel duidelijk (wat een idioot!!), maar wie het zijn?
Don’t grow up, it’s a trap
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
13-02-2022 21:31
Degenen die deze beveiligingscamera beheert had 112 moeten bellen.
Misschien iemand die de beelden achteraf zag?
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss-Pippi schreef:
13-02-2022 21:46
De beelden zijn wel erg vaag om met zekerheid te zeggen dat dit om Lil Kleine gaat, of niet? Ik vind de beelden wel heel onduidelijk.
De mishandeling zie je wel duidelijk (wat een idioot!!), maar wie het zijn?
Dit was blijkbaar bij hun huis, begreep ik uit de tekst L, en met zijn auto. Over het algemeen deelt Yvonne dit niet zonder dat ze zeker weet dat zij dit zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lostit schreef:
13-02-2022 21:47
Misschien iemand die de beelden achteraf zag?
Dan ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
13-02-2022 21:49
Dan ook.
Achteraf hoef je geen 112 te bellen. Dan maak je een melding bij de politie, misschien is dat ook wel gebeurd.
Schijnt dat hij nu opgepakt wordt zag ik bij een van de juicers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja AD meldt ook dat hij is aangehouden. Management komt later met een verklaring.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je ziet op enig moment een shot vanaf de linkerkant van degene die bij de deuropening van de auto staat. Volgens mij is het niet te missen dat het Lil is. En nadat hij Jaimie aan haar haar die auto uittrekt, lijkt het dat ze op de grond ligt en buigt Lil voorover. Volgens mij doet hij dan ook niet lief naar haar (en dan druk ik mij heel zachtjes uit).

Ik hoop zo dat ze KLAAR is met die vent.
Echt, ik hoop ze weggaat bij 'm.

AD meldt dat op basis van de gegevens van Yvonne dat Lil is aangehouden. Mooi zo.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar ik dan benieuwd naar ben, Lil is tegen die andere rechtszaak in hoger beroep gegaan. Wordt zoiets als tegen Jaimie dan ook meegenomen in die zaak? In de zin dat meneer toch wel een driftkikkertje kan zijn? Niet dat hij daarom veroordeeld wordt, begrijp mij goed, maar dat het voor een rechter hopelijk duidelijk is dat meneer nogal boos kan raken?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Godskolere, ik lees nu dat ws. Jaimie's hoofd tussen de deur van de auto werd gedrukt... mijn god.... :O :'(
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
13-02-2022 22:24
Waar ik dan benieuwd naar ben, Lil is tegen die andere rechtszaak in hoger beroep gegaan. Wordt zoiets als tegen Jaimie dan ook meegenomen in die zaak? In de zin dat meneer toch wel een driftkikkertje kan zijn? Niet dat hij daarom veroordeeld wordt, begrijp mij goed, maar dat het voor een rechter hopelijk duidelijk is dat meneer nogal boos kan raken?
Je krijgt volgens mij een hogere straf als je voor de x-ste keer voor iets voor de rechter staat, in dit geval mishandeling
Bij juice channel geven ze aan dat hij Jaimie chanteert met beeldmateriaal en dat ze daarom blijft.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven