Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
03-06-2021 20:34
Misschien wacht ze af tot Lil kleine klaar is met haar. Dan heeft ze misschien het gevoel beter weg te komen dan dat zij het besluit neemt.

Wat al eerder is gezegd, hij heeft veel geld, connecties, foute mensen om zich heen. Daar komt ze niet zomaar van weg, hij dreigt denk ik dat ze haar zoon nooit meer ziet mocht ze weggaan.

Als je ook ziet hoe erg top notch en zijn manager alles goed praten, echt bizar. Maar ja hij brengt veel geld binnen dus dan ga je niet moeilijk doen.

Soort van 'lange arm' die heel ver reikt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:42
Hoezo gelukkig? Wie gaat ze kopen dan, zodat jamie weg kan?
Jaimie hoeft maar met een Rolex te zwaaien of een stuk goud en de ‘matties’ rollen nog sneller over dan mijn hond op het commando ‘dood’. Die matties zijn onderling elkaars concurrenten.

En anders maakt ze nieuwe vrienden, bij voorkeur bij een outlaw mc gezellige motorenvereniging.

Het is een ander verhaal als je GF bent van Neerlands grootste cocaïne-importeur of de ‘captain’ van eerder genoemde motorenclubjes. Dan ben je een ‘bedrijfsrisico’. Lil pisvlek is slechts muurdecoratie/vaste klant voor die dealers. Het is geen spil in die business. Hij is ballast bij het minste of geringste.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
03-06-2021 20:43
Afbeelding

Die foto ... hoe Jaimie kijkt.
Ik krijg meer de rillingen van zijn blik.
Soort Chucky vibes krijg ik ervan.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 20:48
Ik denk dat ze meer bedoeld dat er van de criminele "vriendjes" niemand overblijft als er van het vermogen van kleine lul niets meer over is.
Als hij al niet met ze samenwerkt....
.
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
03-06-2021 20:50
Jaimie hoeft maar met een Rolex te zwaaien of een stuk goud en de ‘matties’ rollen nog sneller over dan mijn hond op het commando ‘dood’. Die matties zijn onderling elkaars concurrenten.

En anders maakt ze nieuwe vrienden, bij voorkeur bij een outlaw mc gezellige motorenvereniging.

Het is een ander verhaal als je GF bent van Neerlands grootste cocaïne-importeur of de ‘captain’ van eerder genoemde motorenclubjes. Dan ben je een ‘bedrijfsrisico’. Lil pisvlek is slechts muurdecoratie/vaste klant voor die dealers. Het is geen spil in die business. Hij is ballast bij het minste of geringste.
Ook dat ja.
Plus dat hij nu heel veel negatieve publiciteit en aandacht krijgt en ik kan me zo voorstellen dat zijn "vriendjes" niet zitten te wachten op die spotlights.
Zonder zijn "vriendjes" is het gewoon een kaboutertje dat ooit een hit had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar dat kan wel ff gaan duren, het duurt nu al jaren. Dat is toch niet te doen voor haar?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:51
Als hij al niet met ze samenwerkt....
Ik kan me niet voorstellen dat een beetje zichzelf respecterende criminele organisatie zo'n miezerig mannetje in hun gelederen wil hebben.
Als trofee om mee te pronken misschien maar niet als actief lid.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 20:55
Ook dat ja.
Plus dat hij nu heel veel negatieve publiciteit en aandacht krijgt en ik kan me zo voorstellen dat zijn "vriendjes" niet zitten te wachten op die spotlights.
Zonder zijn "vriendjes" is het gewoon een kaboutertje dat ooit een hit had.
Lil pisvlek is hun ‘bitch’, goed genoeg om wat nieuwe klanten te hosselen en mee te liften op de freebies. Als dat opdroogt hebben ze voor hem 30 anderen. Betaald door hem een vrouw of kind iets aandoen trekt teveel aandacht voor hun vaste business met een eenmalig projectje. Die gasten zijn slimmer dan lil pisvlek. Bepaalde aandacht heb je niet nodig bij die zaakvoering.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 20:57
Ik kan me niet voorstellen dat een beetje zichzelf respecterende criminele organisatie zo'n miezerig mannetje in hun gelederen wil hebben.
Als trofee om mee te pronken misschien maar niet als actief lid.
Als financier/ 'investeerder'? Die gasten zijn ook jongens van de straat he, de connecties gaat terug tot hun jeugd. Stuk uit het Parool gelezen?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 20:55
Ook dat ja.
Plus dat hij nu heel veel negatieve publiciteit en aandacht krijgt en ik kan me zo voorstellen dat zijn "vriendjes" niet zitten te wachten op die spotlights.
Zonder zijn "vriendjes" is het gewoon een kaboutertje dat ooit een hit had.
Dat zou ik niet te hard zeggen. Veel dat soort gasten kicken op een foto met iemand die beroemd is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oh die foto, ik vind het ook echt zo’n enge gast. En een hele verdrietige situatie. Ik denk ergens ook dat ze gedwongen wordt. Ze zag er ongelukkig uit op die filmpjes. Of er schuilt waarheid in wat eerder gezegd is, dat ze verslaafd is aan cocaïne.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
03-06-2021 21:00
Dat zou ik niet te hard zeggen. Veel dat soort gasten kicken op een foto met iemand die beroemd is.
Tot het hun handel in gevaar brengt.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:59
Als financier/ 'investeerder'? Die gasten zijn ook jongens van de straat he, de connecties gaat terug tot hun jeugd. Stuk uit het Parool gelezen?
Dat zijn Boef, Frenna en die ‘formatie’. Lil is dat lulletje dat zich afvraagt waarom hij niet op de bezoekerslijst staat. En ‘matties’ is met die twee niet zo heldere lichten van die plofkraak.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 21:03
Tot het hun handel in gevaar brengt.
Ik denk niet dat het in dit geval zo is. Ze nemen hooguit wat meer afstand wanneer hij te heet wordt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
03-06-2021 21:06
Ik denk niet dat het in dit geval zo is. Ze nemen hooguit wat meer afstand wanneer hij te heet wordt.
Ik geloof nooit dat zijn "vriendjes" zich in dat geval zullen bemoeien met de relatie tussen jaimie en hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed artikel van het Parool. Nu snap ik waarom TopNotch niet met hem breekt. Ik vond dat al zo raar. Wat een foute wereld, gatverdamme zeg.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 21:12
Ik geloof nooit dat zijn "vriendjes" zich in dat geval zullen bemoeien met de relatie tussen jaimie en hem.
Ik ook niet, niet interessant.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is van 15 april, en tussen neus en lippen door hoor ik haar daar al zeggen dat hun relatie heftig is

https://youtu.be/myGxuXsT8xM
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
03-06-2021 20:56
Maar dat kan wel ff gaan duren, het duurt nu al jaren. Dat is toch niet te doen voor haar?
Wat ik over dit soort relaties heb gelezen: ja, kan jaren duren.
Sommige partners zijn echt meer dan 10 jaar, soms meer dan 20 jaar, bezig om een 'ontsnappingsplan' te organiseren.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
03-06-2021 20:05
Wie kent haar eigenlijk wel een beetje? Waar is zij bekend van dan behalve dat ze nu met Kleine Lul is?
Ik vond het ook al zo vreemd dat ze een eigen tv programma kreeg. Wat doet zij dan verder?

Dat is toch ook niet t issue dat ik benoem? Of ze al dan niet bekend is/was voor haar relatie?? Je trekt t uit zijn verband, t ging om t niet kennen van haar en haar beweegredenen, en dat t dan heel lullig is om een vrouw die er heel bang uit ziet te victim blamen omdat ze vast blijft voor het geld
granny71 schreef:
03-06-2021 20:32
Ze hebben echt de creme de la crème aan artiesten in hun bestand zeg :nope:


Werkt die vriend van Rox Hazes hier nog?

Fijn met dit soort criminelen werken, zeker als je een gezin hebt. Er hoeft maar 1rapper boos op je te worden, met alle gevolgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moest net denken aan de Voice, waar Kleine een mega ruzie met Anouk zou hebben gehad en haar voor alles en nog wat zou hebben uitgescholden. Werd toen ook afgedaan als 'niks aan 't handje', heeft hier niks mee te maken, maar toch. Engerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
SonjaS schreef:
03-06-2021 21:45
Moest net denken aan de Voice, waar Kleine een mega ruzie met Anouk zou hebben gehad en haar voor alles en nog wat zou hebben uitgescholden. Werd toen ook afgedaan als 'niks aan 't handje', heeft hier niks mee te maken, maar toch. Engerd.
Het geeft wel aan dat hij een vervelend mannetje is dat een kort lontje heeft en zich niets wil laten vertellen door anderen/vrouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
viva-amber schreef:
03-06-2021 21:17
Ik ook niet, niet interessant.
Ligt waarschijnlijk aan de prijs.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven