Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom zelf uit een gezin met huiselijk geweld, mijn vader sloeg mijn moeder. Eerst af en toe, maar de frequentie nam beetje bij beetje toe.

Het heeft 21 jaar geduurd na de eerste klap, toen durfde ze pas de stap te zetten om afstand van mijn vader te doen. Nu kan ze niet begrijpen dat ze zo lang bij hem gebleven is. Maar ja angst, manipulatie, naar beneden getrapt zelfbeeld, beterschap beloven, het gebeurde allemaal.

Dat gaat echt verder dan alleen een rijk leventje willen hebben. Ik hoop dat Jaimie eruit komt, vind het heel erg triest. Ook voor hun zoontje.
Er zijn zoveel geruchten dat ze beiden een drugsprobleem hebben en dat kleine haar regelmatig publiekelijk slaat, in exclusieve clubs enzo in Adam.
Van die reality serie die ze heeft kan ze vast niet leven, in ieder geval niet hoe ze het nu gewend is. Jammer dat ze zichzelf een powervrouw noemt. En pijnlijk dat hun zoontje zoveel op Kleine lijkt qua uiterlijk. Blijf je er toch altijd mee geconfronteerd worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 21:48
Het geeft wel aan dat hij een vervelend mannetje is dat een kort lontje heeft en zich niets wil laten vertellen door anderen/vrouwen.
Hij is natuurlijk niet voor niets van een ZMOK-school afgetrapt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
CharlotteCcc :hug:

Ik herken het helaas ook, ik kom ook uit een onstabiel gezin. Mijn ene ouder mishandelde ons niet lichamelijk, maar wel geestelijk.
Ouders hebben al eens op het punt gestaan om uit elkaar te gaan maar bleven bij elkaar voor ons. Uiteindelijk zijn ze wel uit elkaar gegaan en dan zeggen buitenstaanders; waarom zijn jullie niet eerder gescheiden? Tja, angst? Hopen dat het beter gaat omdat er kinderen in het spel zijn?

Als kind merk je heel erg dat er spanningen zijn, ik hoop echt dat Jaimie voor zichzelf en haar zoontje gaat kiezen, maar ik ben bang dat dit voorlopig nog niet gaat gebeuren. Lil'Kleine heeft ook teveel invloed op haar ben ik bang.
SonjaS schreef:
03-06-2021 21:45
Moest net denken aan de Voice, waar Kleine een mega ruzie met Anouk zou hebben gehad en haar voor alles en nog wat zou hebben uitgescholden. Werd toen ook afgedaan als 'niks aan 't handje', heeft hier niks mee te maken, maar toch. Engerd.


Moest ik ook nog aan denken vanmiddag. Als ik Anouk was geweest had ik mijn rianne van dorst moment gepakt :rofl: . Oke kleine (lul) je hebt gelijk, ga niet met je in discussie (lul de behanger).

Eerste filmpje, geweldige beelden van Rianne:
https://www.superguide.nl/nieuws/oei-ry ... e-stars-tv
Ik vind het echt lelijk te impliceren dat ze zich laat meppen omdat ze niet zonder deze levensstijl kan.
granny71 schreef:
03-06-2021 20:57
Ik kan me niet voorstellen dat een beetje zichzelf respecterende criminele organisatie zo'n miezerig mannetje in hun gelederen wil hebben.
Als trofee om mee te pronken misschien maar niet als actief lid.


Als hij een grote klant is en goed betaalt en door te pochen flinke fooien staat uit te delen.

Vaak vallen dit soort jongens terug. Vandaag miljoenen op de bank, morgen niets meer. Dom en onverstandig is geen goede combi.

Maanden op Ibiza en Dubai verblijven kan niet. Hier klagen al die artiesten dat ze het al een jaar moeilijk hebben en dit ventje verblijft volgens mij meer daar dan hier.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 23:49
Reden: Poggen, dus
0.00% gewijzigd
impala schreef:
03-06-2021 20:51
Als hij al niet met ze samenwerkt....


Denk het ook.
Serieus ?maak je je daar druk over ?
cuculuscanorus schreef:
03-06-2021 22:12
Ik vind het echt lelijk te impliceren dat ze zich laat meppen omdat ze niet zonder deze levensstijl kan.


Er zal idd meer spelen. Lieve vriendjes, onderwereld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom krijgen dit soort mensen eigenlijk zoveel meer aandacht dan mensen die wel wat bijdragen aan de wereld? Wat zou het mooi zijn als er zoveel artikelen in de media zouden komen over bijvoorbeeld wetenschappers die baanbrekend werk doen, of mensen die mooie projecten opzetten waar weer anderen baat bij hebben.
Renee* schreef:
03-06-2021 22:22
Er zal idd meer spelen. Lieve vriendjes, onderwereld.
Kan, dat is wel lekker spannend voor een topic, natuurlijk.
Maar er worden duizenden mensen mishandeld door hun partner, zonder dat er sprake is van drugs of criminele vrienden. Precies diezelfde mechanismes zouden ook maar zo in deze relatie kunnen spelen. Denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
cuculuscanorus schreef:
03-06-2021 22:12
Ik vind het echt lelijk te impliceren dat ze zich laat meppen omdat ze niet zonder deze levensstijl kan.

Ik ook. Dat ze vreemdgaan door de vingers ziet omdat het leventje verder bevalt , ok. Maar ik zie angst bij haar, geen dollartekens.
Mijn vriendin heeft er drie jaar over gedaan om veilig genoeg te kunnen vluchten/verdwijnen, en die had nog geeneens een kind of bekend hoofd.
Alle reacties Link kopieren Quote
ca726647543 schreef:
03-06-2021 22:24
Waarom krijgen dit soort mensen eigenlijk zoveel meer aandacht dan mensen die wel wat bijdragen aan de wereld? Wat zou het mooi zijn als er zoveel artikelen in de media zouden komen over bijvoorbeeld wetenschappers die baanbrekend werk doen, of mensen die mooie projecten opzetten waar weer anderen baat bij hebben.
Open een topic :P
.
Alle reacties Link kopieren Quote
dubbel
.
Die aupair die fulltime bij zoontje betrokken is weet hier vast meer van. Is die al een keer geïnterviewd?
Alle reacties Link kopieren Quote
cuculuscanorus schreef:
03-06-2021 22:24
Kan, dat is wel lekker spannend voor een topic, natuurlijk.
Maar er worden duizenden mensen mishandeld door hun partner, zonder dat er sprake is van drugs of criminele vrienden. Precies diezelfde mechanismes zouden ook maar zo in deze relatie kunnen spelen. Denk ik dan.
Ik dacht eerst alleen dát, maar nu denk ik dat er nog veel meer speelt. En dat verklaart misschien ook de reacties van Koen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Slushpup schreef:
03-06-2021 22:27
Die aupair die fulltime bij zoontje betrokken is weet hier vast meer van. Is die al een keer geïnterviewd?
Zou jij je laten interviewen? En waarschijnlijk heeft ze een contract waarin staat dat ze niet uit de school het ondergelopen grachtenpand mag klappen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien dat door de inzet van de aupair hun zoontje wel enigszins weggehouden kan worden bij hun slechte momenten.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Slushpup schreef:
03-06-2021 22:27
Die aupair die fulltime bij zoontje betrokken is weet hier vast meer van. Is die al een keer geïnterviewd?
Uhh denk dat die wel iets heeft moeten tekenen als geheimhoudingsplicht toen ze in dienst kwam .
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
03-06-2021 17:59
OMG dat heb ik gemist, maar is dat hondje echt overleden aan coke dat op tafel lag????
Nee joh
Veritas vos liberabit
Tvp!
Alle reacties Link kopieren Quote
Renee* schreef:
03-06-2021 22:16
Als hij een grote klant is en goed betaalt en door te pochen flinke fooien staat uit te delen.

Vaak vallen dit soort jongens terug. Vandaag miljoenen op de bank, morgen niets meer. Dom en onverstandig is geen goede combi.

Misschien kan hij dan zijn hit "krantenwijk" weer omgekeerd uitbrengen, "ik ging slapen met een miljoen, werd wakker zonder poen. Ik ga terug naar mijn krantenwijk.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:26
Wat ik al eerder zei: ik denk dat er veel meer speelt, haar vriend Koen Kardashian zei ook al iets als dat 'gewoon weggaan niet zo simpel is'

Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.
Dit denk ik ook
vlinder2001 schreef:
03-06-2021 23:45
Misschien kan hij dan zijn hit "krantenwijk" weer omgekeerd uitbrengen, "ik ging slapen met een miljoen, werd wakker zonder poen. Ik ga terug naar mijn krantenwijk.....
Heeft ie een hit gehad?!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven