Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Ha ben ik blij dat ik even lees voordat ik met mosterd kom.

Goed gedaan Kip
Whaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! lachuh!
*beroemd want staat in de krant*
Alle reacties Link kopieren
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo goed!
Er is denkelijk weer iemand in Nederland die zich Vrijdag verveelt heeft met het regen weer en zich voor heeft gedaan als Yolante. 1* Yolante net gebeld en het spul is niet van haar 2* De lamp, bed ,kaasplankje, bankje, dekbed en noem maar op is allemaal verve van wat ze zelf heeft mee genomen. Meer weten? Bel der op en neem niet alles klakkeloos over!

Vriendin, Nederland | 12:14 | 20.07.09

Ä Ik heb een klacht over deze reactie

----------------------

Het is helemaal niet waar..... Yolanthe zegt dat die spulletjes helemaal niet van haar zijn?? Toch maar even bellen misschien.
Lekkere vriendin die niet eens weet hoe ze haar naam moeten spellen
http://www.depers.nl/ente ... he-verkoopt-huisraad.html

Ook in de pers

Goed werk, Mischicken!
Zelden zo'n lol van een advertentietje gehad hahahaha
Hahahah!Vanavond vast en zeker bij shownieuws en boulevard!
Schitterend!! echt lol !
Kip! Geweldig!
Kip je bent wereldnieuws hahahaha super!!!
Geniaal!
Kippie: "je" bent net een item geweest bij Editie NL. Whoehahahaha. Je bent nu echt beroemd aan het worden hoor. Ze hadden zelfs korte fragmenten van wat er te koop aangeboden was. Hahahaha

En dan zeggen ze dat Vivameiden alleen maar oude uitgezakte vrouwen zijn die zuur thuis zitten en 3 kinderen hebben en geen leven!

Ik zeg: alleen een echte vivavrouw verzint zo'n advertentie!
Maar de advertenties waar ze het vandaag over hebben zijn niet die van misschicken of wel?
Nou volgens mij wel Dolfje. En ik vind het briljant dat vond ik van de week al toen ze ze geplaatst had, en ik vind het melig dat de media er vandaag bovenop gedoken is.
*editie nl heeft de uitzending van vandaag nog niet op de site gezet dus deeplink kan ik nu nog niet neerzetten*
En zometeen komt het ook op SBS Shownieuws, hoor ik net! Dus wie Editie NL gemist heeft...
Bumper op Shownieuws: straks na de reclame; heeft Yolanthe nu de inboedel van Jan op marktplaats gezet of niet. Whoehahahaha

Ik word hier steeds meliger van. Het is echt komkommertijd in showbizzland anders halen dit soort acties echt niet de headlines in kranten en of op tv. Hahahahahahaha.
shownieuws!!!

kippie!!

Je wordt nog beroemd,meid!!

Ze misten alleen nog de gastendoekjes zeiden ze..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hmmm jammer dat ze hier alleen op de achtergrond stukjes van de site laten zien. Op Editie NL waren echt de adverts te zien hahahaha.
Ik vind het ook briljant maar van de week toen we hier zaten te geinen waren het maar een paar advertenties op marktplaats nl de handdoeken en dekbedden en de bloemen en nu waren het er veel meer vandaar...

Maar maakt verder ook niet uit natuurlijk...
Ik ga er even gemakshalve vanuit dat er een inlogcode en dergelijke onder de naam Yolanthe zit. En dat je als enige (tenzij er nog iemand als Yolanthe een account heeft aangemaakt op MP, wat natuurlijk ook goed mogelijk is) onder die naam er adverts bij mag zetten.
quote:dangeensuus schreef op 20 juli 2009 @ 10:59:

http://www.telegraaf.nl/p ... _Marktplaats__.html?p=1,2

roflol....jullie hebben de krant gehaald hahahhahahhahhahahhahhaaa zeiknat hahahahhahahhahhahahhahhahhaaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven