Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Ik ben diep geschokt!
Alle reacties Link kopieren
Nah kan Jan de Tattoo weer weghalen
Ik vond ze ook niet echt bijelkaar passen.

Hij was veel te netjes voor haar, en zij is te arrogant.
Ik vind het zonde! Maar had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.. Er zijn al vaker roddels geweest over dat Yolanthe vreemd zou gaan
Jammer. Gun iedereen natuurlijk een leuke en liefdevolle relatie of het nu BN'ers zijn of niet.

Je vond haar te knap voor hem?! Wat is dat toch met Yolanthe? Ik vind haar absoluut niet mooi. Op sommige foto's staat ze leuk, maar ik snap niet wat mannen toch zo geweldig aan haar vinden. En vrouwen.
Eens met Marcaro.. Jan is een beetje te huis,tuin en keuken voor haar.. Al ken ik ze beide natuurlijk niet..
Tattoo? Nooit geweten ..

Ik las het "nieuws" daarnet ook. Ze zullen beide niet veel moeite hebben uiteindelijk iemand anders te vinden.

Wel opvallend dat ze beiden in interviews altijd stellig beweerden dat ze zo voor elkaar gemaakt waren, niets ertussen kon komen, voor altijd dolverliefd, huis etc.
J. Smit wordt opeens errug leuk naast die proleet.

Ok, toegegeven: ik vond Jantje de laatste jaren al steeds leuker worden.
quote:dania1980 schreef op 19 mei 2009 @ 14:08:

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen

Wat een domme opmerking zeg

.
Ik denk niet dat het iets met knapheid te maken heeft maar wel met hun achtergrond. Ze hebben allebei zo'n verschillende achtergrond en ik denk dat zij iets te wild is voor hem.
Maar wesley sneijder is toch getrouwd en heeft een kind?
Maar gelukkig is W.Snijder niet zo huis, tuin en keuken. Ahum.

Nee, ik ken hem niet. Maar noem me een voetballer die een beetje avontuurlijk is aangelegd.
Ik denk dat Jan altijd zichzelf is gebleven. Gewoon leuke stoere volendamse vent die lol maakt met zijn vrienden.

Yolanthe is te kak te arrogant en in mijn ogen niet zichzelf, ze komt bij mij altijd erg nep over. Zo gemaakt..

En dat heb ik bij Jan absoluut niet.
Misschien vind niemand dit nieuws maar ik wel. Ik riep al vrij snel: dit gaat niet lang duren. Ik vond Jan Smit te jongensachtig voor haar.

Nu vind ik Wesley Sneijder ook niet bepaald een "man" maar hij heeft wel wat.

Denk eigenlijk dat dat ook niet jaren gaat duren. Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten maar heb wel het idee dat ze publiciteitsgeil is
quote:_69_ schreef op 19 mei 2009 @ 14:14:

Maar wesley sneijder is toch getrouwd en heeft een kind?gescheiden
Ja en Wesley Sneijder is inderdaad véél knapper dan Jan
quote:Vleermuis28 schreef op 19 mei 2009 @ 14:11:

Nah kan Jan de Tattoo weer weghalenZat ik net aan te denken. Dus nooit en te nimmer de liefde verklaren op je huid.
Boeiend!!!!!!!
quote:toffifee schreef op 19 mei 2009 @ 14:12:

Jammer. Gun iedereen natuurlijk een leuke en liefdevolle relatie of het nu BN'ers zijn of niet.

Je vond haar te knap voor hem?! Wat is dat toch met Yolanthe? Ik vind haar absoluut niet mooi. Op sommige foto's staat ze leuk, maar ik snap niet wat mannen toch zo geweldig aan haar vinden. En vrouwen.Zoo eens, haar haargrens klopt niet waardoor ze een beetje lullig gezicht krijgt
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Marriss schreef op 19 mei 2009 @ 14:13:

[...]

Wat een domme opmerking zeg

.Ja wel een beetje idd. Ik vond het zelf ook niet echt goed overkomen hoe ik dat heb geschreven. Bedoelde eigenlijk dat ik me wel kon voorstellen dat ze wat beters kon krijgen. Als het echte liefde was geweest maakte dat niet uit, toch denk ik dat het op den duur gaat wringen, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven
De volendamse deernes kunnen in ieder geval weer opgelucht ademhalen nu
Persoonlijk vond ik het apart dat Jan Smit voor een jas koos.
Wat knap dat iedereen weet hoe het komt en hoe Yolanthe is.

Ik ken Jan nog Yolanthe persoonlijk.

Vind het dus voor beide erg naar en zeker omdat alles meteen publiek bezit is.
quote:dania1980 schreef op 19 mei 2009 @ 14:16:

[...]

Ja wel een beetje idd. Ik vond het zelf ook niet echt goed overkomen hoe ik dat heb geschreven. Bedoelde eigenlijk dat ik me wel kon voorstellen dat ze wat beters kon krijgen. Als het echte liefde was geweest maakte dat niet uit, toch denk ik dat het op den duur gaat wringen, weet niet goed hoe ik het moet omschrijvenIn mijn ogen maak je het er niet beter op nu. Wat bedoel je met wat beters krijgen? Een leukere vriend qua uiterlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven